مزیت های راهبند
نوشته شده توسط : nima

چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم توضیحاتی برای شما ارائه کنیم . چنان چه بخواهیم چند نکته در مورد راهنمای خرید راهبند اتوماتیک برای شما بگیم اولین مورد که باید به آن اشاره کنیم این است که یکی از اصلی ترین مزایای راهبند ایجاد یک سیستم خیلی معمولی و ارزان قیمت است.

در اصل راهبند ها یکی ایستگاه برای نگهبانان هستند که به این شکل است افرادی که می خواهند عبور کنند حتما باید نگهبان آنها را تایید کند. راهبند باید خیلی ایمن باشد و این جز اصلی ترین نکته انتخاب به ما به حساب می آید و یک مانع برای فرار از دست نگهبانان است شما می توانید جلوی درب ورودی پارکینگ ها یا هر ساختمان و مجتمعی یک راهبند را ببینید که ایمنی آن مجتمع را تامین می کند و امکان کنترل را به شخص می دهد تا با یک ایست کوتاه بتواند افراد را مورد بررسی قرار دهند و در صورت احتیاج هر نوع شکی را در این زمینه از بین ببرد بر عکس تصور شما احتمالا تصور می کنید که میله های راهبند مقاوم نیستند و فقط با یک ضربه میتوان از آنها عبور کرد ولی میله های راهبند خیلی مقاوم و مستحکم هستند.

 

درب اتوماتیک چیست؟

پیش از این در مورد همه ی خصوصیات راهبند برای شما گفته ایم ولی الان می خواهیم تا شما را با مزیت های درب اتوماتیک بیشتر آشنا کنیم و چنان چه در این زمینه چیزی ذهن شما را مشغول کرده باشد آن را برای شما رفع کنیم. درب های اتوماتیک 2 نوع هستند یک نوع از آن برای مصرف های تجاری مثل درب ورودی ارگان های دولتی و فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که به درب اتوماتیک شیشه ای معروف است نوع دیگر درب اتوماتیک هم برای ورودی پارکینگ ها منازل است که به وسیله ی ریموت کنترل می شود و فرمان حرکت از طریق آن به درب فرستاده خواهد شد ولی درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد زیادتری دارد و می توان از آن به عنوان یکی از درب های اتوماتیک صنعتی نام برد.

مزیت های خاص تجهیزات اتوماتیک:

از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک این است که دیگر نیاز نیست به آن دست بزنید به خصوص اگر از نوع شیشه ای باشد میتواند سریع لکه را به خود جذب کند و از این رو می بایست به شکل مداوم آن را پاک کرد به این علت امکان برقی بودن و اتوماتیک کار کردن آن مانع از تماس مستقیم دست با درب اتوماتیک می شود خب این تنها یکی از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک بود و امکانات دیگری دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

دومین مزیت اصلی درب اتوماتیک شیک بودن آن می باشد به این شکل است که چنان چه شما از درب اتوماتیک استفاده کنید مشتری روی شما حساب دیگری باز می کند و چنان چه تمایل به خرید هم نداشته باشد به دلیل  این با کلاسی و رده بالا بودن درجه فروشگاه قطعا از شما خرید خواهد کرد و دفعه بعدی هم قطعا و بدون شک به همان مکان مراجعه خواهد کرد احتمال دارد به اطرافیان خود هم بگوید که فلان مغازه درب اتوماتیک دارد و خیلی کلاس بالاست حتما سری بزنید.

 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------

راهبند اتوماتیک چیست و نحوه نصب آن چگونه است

راهبند اتوماتیک که به طور معمول جلوی درب ورودی اماکن تجاری و مسکونی و همین طور محوطه های پارکینگی استفاده می شود. حال راهبند ها می تواند مدل های متفاوتی باشند و و براساس میزان رفت و آمد می توان درجه حفاظت محیط از مدل های حرفه ای تری استفاده شود که در ادامه به برسرسی آنها می پردازیم.

علت استفاده از راهبند ها حیست:

بدون تردید اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد سرعت بالا و پایین شدن آن است که در زمان صرفه جویی می کند به شکلی است که می تواند کمتر از چند ثانیه آن را بالا ببرد.و هیچ سیستمی نمی تواند جایگزین مناسبی برای اینگونه راهبندها باشد.

و این را هم باید بدانید که راهبند ها بر اساس نوع حفاظت انواع گوناگونی دارند. یک نوع راهبند وجود دارد که ماشین ها می توانند به سادگی آن را بشکنند و عبور کنند و فقط از آن برای ورود و خروج افراد استفاده می شود . نوع دیگر از راهبند ها وجود دارد که به اسم راهبند بولارد یا ستونی معروف هستند، این نوع راهبند ها بسیار دوام بالایی دارند به شکلی هستند که با برخورد وسایل نقلیه با آن می تواند آسیب بسیار زیادی به آن وارد کند از این رو شما دیگر خودرو امکان وارد شدن به محوطه را نخواهد داشت.

راهبند اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

همان گونه که ذکر شد راهبند ها بر حسب کاربرد به چند دسته گروه بندی می شوند تا یه ورودی ساختمان یا پارکینگ را کنترل کنند. در ادامه با انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

راهبند میله دار یا بوم دار

این نوع راهبند معمولا در مکان آن مانند درب ورودی پارکینگ ها و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت باز شدن این نوع راهبندها به شکلی است که که می تواند در کمتر از دو ثانیه باز شود و ورود و خروج سریعی را نظاره گر باشیم.

راهبند زنجیری

این نوع راهبندها معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و کارکرد آن به شکلی است که 2 وسیله قوطی شکل سمت چپ و راست ورودی قرار می گیرد و میان این 2 را یک زنجیر کاور می کند. بزرگ ترین مزیتی که این راهبند دارد این است که به شکل کامل می توانید درب ورودی با خروجی را تحت پوشش خود داشته باشد به شکلی است که یک دوچرخه هم نمی تواند از آن عبور کند. ولی سرعت پایین تری نسبت به راهبند بازویی و هم چنین زیر کاری نصب بیشتر از جمله مشکلات این سیستم به حساب می آید.

راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند در مکان هایی استفاده می شود که فقط از ورود خودرو جلوگیری می شود و افراد و همین طور موتور و دوچرخه و ویلچر می توانند از بین انها رد شوند. از لحاظ امنیتی این نوع راهبند می تواند برای ورودی مراکز نظامی هم استفاده شود. تا بتواند از ورود هر نوع ماشینی جلوگیری کند. همین طور می توان این نوع سیستم را برای مسدود کردن خیابان و یا پیاده رو در زمان های به خصوصی استفاده کرد.

 

راهبند فک چه نوع راهبندی است؟

همیشه از راهبند ها به عنوان مانعی استفاده می کنند که با تایید نگهبان مجور وارد شدن به آن را به وسیله ی نقلیه می دهد و یا چنان چه راهبند شما پیشرفته باشد قادر است با دوربین مدار بسته پلاک شما در لیست مجاز قرار دهد تا دفعه ی بعد که می خواهید وارد آن جا شوید به شکل خودکار مانع برای شما برداشته شود که معمولا برای ساختمان ها و مجتمع های خیلی  بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی راهبند دیگری هم در بازار وجود دارد و نوانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و آن هم راهبند فک می باشد و بدون تردید جز بهترین محصولات در این زمینه به حساب می آید که بسیار پرکاربرد است و با پا به عرصه گذاشتن انواع قدیمی آن را منسوخ ساخت.

راهبند فک چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع راهبند به در اصل جز بهترین تولیدات یک کارخانه به شمار می رود و دارای یک مجموعه تفاوت هایی با دیگر انواع آن می باشد معمولا اینگونه راهبندها برای مصارف تجاری و مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ولی این دستگاه را می توان ب عنوان یک ابزار صنعتی و یا نیمه صنعتی در نظر داشت که بدون هیچ محدودیتی قادر هستید از آن استفاده کنید. طول بوم آن خیلی بلند است و به پنج الی شش متر هم خواهد رسید و می تواند دفعالت خیلی زیادی را در طول روز باز و بسته شود و به این دلیل است که به این دلیل است نسبت به دیگر محصولات بیشتر به فروش می رسد .

گروه صنعتی آکام ترک سازنده برتر راهبند فک

مجموعه آکام ترک با سابقه تولید درخشانی که دارد تصمیم گرفته است که برای کامل کردن فازهای تولیدی خود طراحی و ساخت نوع فک را هم در دستور کار خود قرار دهد به همین دلیل است که مدیران تولید و مهندسان حرفه ای طرح ها و پلان های خود را برای ساخت بر روی میز کار قرار دادند تا این امر با کیفیت هرچه زیادتر به انجام برسد. همین طور خدمات صادرات این راهبند در خاورمیانه هم در برنامه کاری شرکت قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی دیگر از راهبندها اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید.

انواع راهبند و معرفی آنها :

راهبند خودکار میله ای

راهبند خودکار میله ای در حال حاضر می توان آن را در سطح شهر و ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی ببینید.

راهبندهای میله ای دارای یک میله متحرک و سبک وزن است که به کمک یک سیستم محرک الکترومکانیک یا هیدرولیک به حرکت در می آید.

کنترل حرکت سیستم محرک هم از طریق یک مدار فرمان الکتریکی صورت می گیرد. همین طور برای کم کردن نیروی اعمال شده به موتور موقع حرکت میله و بیشتر شدن سرعت حرکت، از یک فنر برای متعادل کردن وزن میله استفاده خواهد شد.

راهبند ستونی چیست؟

این راهبندها یک استوانه فلزی دارند که به کمک سیستم محرک هیدرولیک و یا مکانیکی به طرف بالا و پایین به حرکت در می آید. فنداسیون راهبند ستونی داخل زمین است و موقعی که مسیر برای عبور باز باشد، استوانه متحرک به شکل کامل در داخل فنداسون و داخل زمین می رود. برای بستن مسیر عبور، ستون به سمت بالا حرکت خواهد کرد و به شکل یک مانع در مقابل وسیله ها و ماشین ها قرار می گیرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: