انواع موتورهای کرکره برقی
نوشته شده توسط : nima

 

موتور توبولار کرکره برقی، به دو نوع تقسیم می‌شود:

نوع اول این موتور ها بیشتر برای کرکره برقی های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن استفاده می‌گردد. توان این نوع از موتورهای توبلار کرکره برقی از قدرت ۳۰ نیوتن بر مترمربع  الی ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ تا ۱۴۰ نیوتن بر مترمربع تولید می‌شوند.

نوع دوم موتورهای توبلار کرکره برقی، صنعتی هستند که با قدرت های ۲۳۰ نیوتن و ۳۰۰ نیوتن بر مترمربع  ساخته‌شده و  می‌توانند برای کرکره هایی با وزن  ۵۰۰کیلوگرم نیز استفاده شوند.

توجه : هر نیوتن معادل ۱٫۸ کیلوگرم می‌باشد، یعنی موتور توبلاری با قدرت ۱۰۰ نیوتن می‌تواند کرکره ای با وزن ۱۸۰ کیلوگرم را بالا بکشد.

از متعلقات موتور کرکره برقی توبلار یک آچار فابریک اضافه برای مواقع ضروری هنگام قطع برق است که می‌توان برای بالا و پایین کردن کرکره برقی، بدون وجود برق از آن استفاده کرد.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی توبلار, موتور کرکره برقی توبولار, موتور کرکره برقی توبلار قیمت, فروش موتور کرکره برقی توبلار, موتور های توبلار کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت موتور های توبلار کرکره برقی می‌توانید به صفحه قیمت کرکره برقی سر بزنید.

موتورهای ساید کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی ساید یا گیربکسی دارای قدرت های ۱۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرم و … هستند. از بین این موتور ها با توان های مختلف، موتور های ساید کرکره برقی  ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ کیلوگرم بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. خوب طبیعتاً همانطور که مشخص است یک موتور ساید با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم می‌تواند کرکره ای با وزن ۳۰۰ کیلوگرم را بالا بکشد به همین دلیل نیز می‌تواند انتخابی خوب برای کاربردهای مختلف باشد. در ضمن نباید از وزن لوله و متعلقات موتور های ساید نیز چشم‌پوشی کرد.

در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان تمام موتورهای ساید را در دو نوع با باطری و بدون باطری طبقه‌بندی نمود.

از ویژگی‌های موتور های ساید می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام  موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن می‌باشند که در مواقع ضروری قطع برق می‌توان برای بالا کشیدن کرکره از آن استفاده نمود.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی ساید, موتور کرکره برقی ساید, قیمت موتور کرکره برقی ساید, انواع موتور ساید کرکره برقی,

 

شما می توانید برای اطلاع از خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی ما مراجعه فرمایید.

باطری کرکره برقی موتورها مختلف

منبع تغذیه ای که اصطلاحا آن را UPS یا باتری کرکره برقی نامگذاری کرده اند از جعبه ای تشکیل شده است که داخل آن هم برد کرکره برقی وجود دارد و هم دو باطری کوچک مانند باطری موتور سیکلت. در زمان قطع برق اصلی کرکره برقی، باطری در مدار قرار میگیرد و موتور بوسیله ی برق باتری کار می کند. معمولا موتور های کرکره برقی ساید DC پک کامل باتری و برد را دارا می باشند و موتورهای کرکره برقی ساید AC بدون باتری هستند. در ضمن تمام موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن هستند که در صورت قطع برق می توان از زنجیر هم استفاده کرد که مانند چرثقیل های دستی عمل می کنند.

در پک اصلی موتورهای کرکره برقی توبلار باتری وجود ندارد و گاها از باتری مجزا استفاده می شود.

 

 

کمتر از موتور های باطری دار استفاده کنید

ما ترجیح می دهیم کمتر از موتورهای باطری دار استفاده کنیم چرا که باطری ها همیشه در مدار قرار دارند و خیلی به ندرت از آنها استفاده خواهد شد. به همین دلیل عمر آنها بعد از یک الی دو سال تمام می شود و باتری آنها باید تعویض گردد. تعویض باطری کرکره اتوماتیک قطعا یک هزینه ی اضافی است مگر اینکه در منطقه ای قرار داشته باشید که واقعا قطعی برق زیاد باشد و موارد استفاده از باتری بیشتر شود و خرابی باتری کمتر اتفاق بیفتد.

درصورتی که بطری کرکره برقی شما دچار مشکل شده یا هر گونه از مشکلات رایج کرکره برقی مواجه شدید، برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس تماس بگیرید

برای مشاوره خرید و نصب انواع کرکره های هوشمند برقی حتما با کارشناسان ایران کرکره تماس بگیرید. بهترین قیمت کرکره برقی را از ایران کرکره دریافت کنید.

بسیار خوب در این مقاله با یکی از قطعات مورد نیاز در نصب کرکره برقی آشنا شدید. امیدواریم سایر مقالات ما نیز برای شما سودمند باشد.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود  و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط  از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد .  و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود  ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این  کرکره برقی ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب  از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن  خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه  بسیار سبک و بی صدا  است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی ۶ سانتی ، کرکره برقی ۸ سانتی ، کرکره برقی ۱۰ سانتی ، کرکره برقی ۱۲ سانتی و کرکره برقی ۱۴ سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته  می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته  نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم  اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب  کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری  می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است  در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، ۸ سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری  مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این  محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس  به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده  نشود  و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری  و اداری  استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه ۸ سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

-------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 




:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: