5 نکته که برای بهتر شدن عملکرد سیستم اکسس کنترل که باید به آن توجه کنیم !
نوشته شده توسط : nima

 

سیستم کنترل دسترسی مانند سیستم های نظارت تصویری برای ارتقای سطح امنیتی مورد نیاز است . چنانچه موارد لازم جهت عملکرد درست یک سیستم اکسس کنترل را رعایت نکنیم ، داشتن یک سیستم مدیریت ورود و خروج هیچ اهمیتی نخواهد داشت . آتین چابه را مدیر دیجیتال مارکتینگ اشنایدر الکتریک اخیرا 5 قدمی را که برای استفاده بهینه تر از سیستم های کنترل دسترسی باید به آن توجه کنیم را بیان کرده که در ادامه مشاهده می کنید .


عملکرد سیستم اکسس کنترل

کاربران اغلب فکر می کنند که سیستم های اکسس کنترل یک سیستم ساده است که پیش از نصب نیاز به هیچ طراحی ندارند ، برای اطمینان از امنیت سرنشینان یک مجتمع تجاری یا مسکونی باید به نکات زیر توجه شود .

یک سیستم جامع امنیتی باید بتواند از همه تجهیزات خود محافظت نماید . هدف از نصب یک سامانه اکسس کنترل در محل خاص ، می تواند به شما کمک کند که از چه فناوری برای ارتقای سطح امنیتی استفاده کنید . آیا سیستم فعلی هدف حفظ امنیت را به خوبی تامین می کند یا نیاز به ارتقا است .

یک وظیفه مدیران حفاظت فیزیکی در هر اداره ای ، بررسی مداوم حق ورود و سطح دسترسی افراد می باشد . در غیر اینصورت امکان اینکه افراد غیر مجاز به محل های ممنوعه وارد شده و ایمنی مجموعه را دچار اختلال کند بالا خواهد رفت . برای دسترسی افراد تاریخ انقضا در نظر بگیرید و در پایان تاریخ این سطوح را مجددا بررسی نمایید .در بعضی از ادارات ، تعداد کارت های فعال اکسس کنترل از تعداد کارمندان یا ساکنان آن محل بیشتر است ، با استفاده از راهکار های زیر می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد .

این نکته ی مهم معمولا توسط بسیاری از مشتریان نادیده گرفته می شود . اغلب محدودیت منابع مالی یا اصرار به استفاده از سیستم های قدیمی ، راه را برای سو استفاده افراد سودجو باز می کند و متجاوزین با خیال آسوده وارد سیستم می شوند . بطور کلی هر سیستم اکسس کنترل باید هر ده سال یکبار بروز رسانی شود و هزینه ی بروز رسانی آن به عنوان یک سرمایه گذاری جهت ارتقای سطح امنیت مجموعه مورد توجه قرار بگیرد .

بطور مرتب باید سیستم کنترل دسترسی مورد تست قرار بگیرد تا در مواقع اضطراری بتوان به عملکرد صحیح سیستم اعتماد کرد . عملکرد سیستم مدیریت دسترسی ساختمان باید بطور ماهانه آزمایش شود ، عملکرد مناسب سیستم در این تست ها به مدیران ایمنی امکان می دهد تا تغییرات احتمالی مورد نیاز را به خوبی برنامه ریزی نمایند .

یک نکته ی مهم توجه به افرادی است که درها را برای افراد دیگر باز می کنند ، این افراد با استفاده از کارت خود ، مجوز را برای عبور افراد غیر مجاز فراهم می کنند . این شیوه از دسترسی ، بزرگترین خطری است که می تواند امنیت یک سیستم اکسس کنترل را دچار مشکل کند و مدیران ایمنی باید نسبت به آن هوشیار باشند .

با توجه به تعارفات کاری ، باز کردن درب برای افراد دیگر توسط کارمندان در یک اداره شاید یک امر عادی باشد از این رو کلیه کارمندان باید نسبت به اهمیت این موضوع توجیه شوند ، چرا که عدم رعایت این مهم می تواند خطرات بزرگی را برای مجموعه به وجود بیاورد .

  1. بهترین دوربین مدار بسته
  2. دوربین مدار بسته
  3. قیمت دوربین مدار بسته
  4. خرید دوربین مدار بسته
  5. نصب دوربین مداربسته
  6. هایک ویژن
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  9. دوربین مدار بسته
  10. قیمت دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: