نوشته شده توسط : nima

 

طراحی سایت آموزشگاهی - طراحی وب سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی در شرکت طراحی سایت رایان به بهترین شکل ممکن برای آموزشگاه‌های سراسر کشور انجام می‌شود. شرکت رایان با برخورداری از تیمی متشکل از افراد حرفه‌ای و آشنا به حوزه طراحی سایت، اقدام به طراحی سایت این مراکز می‌کند. طراحی سایت آموزشی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و با کیفیت مثال زدنی، سایت را نسبت به آموزشگاه‌های رقیب متمایز می‌سازد.

طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای و اختصاصی می تواند تجارت شما را برای همیشه بیمه کند. اگر شما در تجارت خود از اساتید و مشاوران تحصیلی حرفه‌ای و به نامی بهره می‌برید، به یک سایت آموزشی با کیفیت برای موفقیت به آن نیاز خواهید داشت. در شرکت طراحی سایت رایان، تمام تمرکز تیم طراحی در به نمایش گذاشتن کیفیت بالای آموزش در واحد آموزشی شماست. در این شرکت، طراحی سایت آموزشگاهی شما با نهایت دقت و کیفیت به انجام خواهد رسید. طراحان رایان نیازهای دانش آموزان و اولیای محترم آن‌ها را به خوبی شناسایی می‌کنند و با در نظر گرفتن نیازهای آن‌ها، راه‌اندازی سایت آموزشگاهی شما را به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت آموزشگاهی و بررسی ضرورت انجام آن

امروزه با به وجود آمدن آموزشگاه‌های خوش آب و رنگی که در اقصی نقاط شهر و کشور دیده می‌شوند، کاربران با چالش بزرگی مواجه شده‌اند و برای یافتن آموزشگاه مناسب، راه سختی را در پیش دارند. این کاربران اغلب با مراجعه به اینترنت به جستجوی سایت آموزشگاه معتبر مورد نظر خود می‌پردازند.

طراحی سایت آموزشگاهی و چرایی انجام آن

طراحی وب سایت آموزشگاهی بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود، در دنیایی که افراد حتی برای یک خرید ساده هم به ندرت از منزل خارج می‌شوند. طراحی سایت آموزشگاهی با هدف ارائه اطلاعات به کاربران راه‌اندازی می‌شود. افراد با مشاهده سایت آموزشگاه، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه‌های متعدد نخواهند داشت. وب سایت آموزشگاهی، اطلاعات را به صورت طبقه شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در طراحی سایت آموزشگاهی اطلاعات جامعی در خصوص دوره‌ها، مدرسان و هزینه‌های آموزشگاهی گنجانده می‌شود.

نکته حائز اهمیت در یک فضای آموزشی، آرامش موجود در آن فضا است. شما با راه‌اندازی سایت آموزشی از میزان مراجعه‌ی حضوری به آموزشگاه خود تا حد زیادی می‌کاهید؛ از این رو طراحی سایت آموزشگاهی به ارتقا سطح آموزشی واحد آموزشی شما نیز می‌افزاید.

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال سایت آموزشگاهی منسجمی می‌گردند تا آموزش‌های آنلاینی را برای این افراد فراهم کند. با وجود مشغله‌های فراوانی که در زندگی امروزی به وجود آمده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در فضای منزل خود از آموزش‌های مورد نیاز بهره ببرند. شرکت رایان با توجه به شناسایی نیاز این افراد، دوره‌های آموزشی آموزشگاه را در طراحی سایت آموزشگاهی می‌گنجاند تا این افراد، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه نداشته باشند و بتوانند تنها با یافتن آموزشگاهی که از سایت مناسبی برخوردار است، نیازهای آموزشی خود را برطرف چکنند.

طراحی سایت آموزشی شامل چه نکاتی می‌شود؟

شما به عنوان کسی که در حوزه آموزش اقدام به کار و فعالیت کرده است، تاکنون به خوبی اهمیت طراحی سایت آموزشگاهی را درک کرده‌اید. در طراحی وب سایت آموزشگاهی شما نکاتی باید در نظر گرفته شوند تا سایت با نتایج بسیار مطلوبی مواجه شود.

    1. راه اندازی سایت آموزشگاهی تفاوت بسیاری با طراحی سایت‌های فروش و یا عرضه خدمات تجاری دارد. در این قبیل کسب و کارها، طراحی سایت به گونه‌ای انجام می‌گیرد که سایت به سادگی در دسته سایت‌های آموزش محور قرار گیرد.
    2. کیفیت تصویر در سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد و تمام امکانات واحد آموزشی شما را به تصویر بکشد. در کنار تصاویر، ویدیوهای آموزشی در طراحی سایت باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.
    3. سرعت بارگذاری وب سایت آموزشگاهی باید بسیار بالا باشد؛ زیرا در صورتی که فرد در یک دوره آنلاین شرکت کرده باشد، سرعت پایین بارگذاری سایت، او را به کلی از آموزش محروم می‌سازد.
    4. در راه‌اندازی سایت آموزشگاهی، رابط کاربری بسیار قوی باید به کار رفته باشد تا کاربر ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واحد آموزشی شما، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود با مشکل روبرو نشود.
    5. بهینه سازی و سئو سایت در ساخت سایت آموزشگاهی تاثیر به سزایی در میزان بازدید سایت خواهد داشت.
    6. دسته‌بندی‌های آموزشی در طراحی سایت آموزشگاهی به شیوه متفاوت و بر اساس شیوه‌های آموزشی واحد آموزشگاهی شما صورت گیرد.
    7. کاربر باید قادر باشد در وب سایت آموزشگاهی به سادگی دوره‌های آموزشی مورد نظر خود را جستجو کند.
    8. وجود لندینگ پیج‌ها در ‌ایجاد وب سایت آموزشگاهی بسیار مهم است، چرا که کاربر با استفاده از کلمات کلیدی موجود در این صفحات، می‌تواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید.
    9. در سایت آموزشگاهی از بکارگیری کلمات کلیدی در کنار نام برند آموزشگاه خود غافل نشوید.
    10. با لینک سازی‌های معتبر و مرتبط می‌توان تا حد زیادی به اعتبار و صلاحیت سایت افزود.

    طراحی سایت آموزشگاهی در زمینه های مختلف

    طراحی وب سایت آموزشگاهی توسط شرکت رایان برای مراکز مختلفی به انجام رسیده و رضایت این عزیزان را در پی داشته است. برخی از نمونه‌های طراحی سایت آموزشگاهی انجام شده در شرکت رایان به قرار زیر است:

    • راه اندازی سایت آموزشگاهی برای مدارس
    • ساخت سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های زبان‌های خارجه
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌‌های کامپیوتر
    • طراحی سایت آموزشگاهی برای موسسات و آموزشگاه‌های هنری
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌های فنی
    • طراحی سایت آموزش‌های ورزشی
    • طراحی سایت‌های آموزشی در موضوعات متفاوت
    • طراحی سایت مهد کودک‌ها
    • ایجاد وب سایت آموزشگاهی برای فعالیت مدرسان خصوصی
    • ساخت سایت برای موسسات آموزش برنامه نویسی

    در صورتی که طراحی سایت مورد نظر شما در فهرستی که در بالا آمده است وجود ندارد، جای هیچگونه نگرانی نیست، ما و همکارانمان در شرکت رایان به شما اطمینان می‌دهیم که نیازهای طراحی سایت شما را به خوبی شناسایی کرده و تمام نیازهای آموزشی مرتبط با واحد آموزشی شما را در طراحی سایت شما در نظر خواهیم گرفت.

 

طراحی سایت آموزشگاهی در چه بازه زمانی انجام می‌گیرد؟

اگر وقتی ما برای طراحی سایت آموزشگاهی وارد عمل می‌شویم، مشتری به دنبال سایت بسیار منحصر فردی باشد، بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت چند روزی بیشتر از حالت عادی به طول می‌انجامد.

ما در شرکت رایان برای تمام واحدهای آموزشگاهی، طراحی سایت را به صورت کاملا انحصاری انجام می‌دهیم. ما به دنبال طراحی سایت منحصر به فردی هستیم تا سایت شما را از دیگر سایت‌های آموزشگاهی متمایز کند. میانگین بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت آموزشگاهی حدود 20 الی 30 روز کاری در نظر گرفته می‌شود ولی به صورت پکیج های آماده آموزشگاهی این زمان به 7 روز کاهش می یاید.

طراحی سایت برای رونق آموزشگاه شما بسیار حائز اهمیت است، اما در شرکت طراحی سایت رایان به خوبی از اهمیت سایت برای شما آگاهی داریم. ما به دنبال شناسایی اصلی‌ترین نیازهای شما خواهیم بود. امکاناتی که در واحد آموزشی شما در اختیار مراجعان قرار داده می‌شود، سرمایه‌های گران بهای شما هستند و امر آموزش را برای اساتید و مراجعان با لذت بیشتری همراه می‌کنند. ما در طراحی سایت آموزشی و آموزشگاهی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تمام امکانات واحد آموزشی شما به خوبی به کاربران معرفی شود.

سایت آموزشگاهی اولین نماینده نظام آموزشی واحد آموزشی شما است که می‌تواند کیفیت آموزشی در واحد شما را تایید کند. مراجعان زمانی که در سایت شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را یافته باشند، به شیوه‌های آموزشی شما اطمینان کرده و در اسرع وقت برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی شما وارد عمل می‌شوند.

 

  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت





:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

یک نیاز بسیار متداول برای مردم در گذشته و حال، تامین امنیت محل سکونت در هنگام حضور در محل کار در طول روز است. با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری COVID-19 این نیاز در جهت برعکس نیز پیدا شده است. با رواج دورکاری و در نتیجه حضور کمتر بسیاری از کارمندان در محل کار، صاحبان کسب و کارها بر آن شده‌اند تا بتوانند با دستگاهی امنیتی بتوانند سارقان احتمالی را تشخیص داده و از منابع خود در محل کار محافظت کنند. یک دوربین امنیتی قدرتمند می‌تواند به پرسنل امنیتی در راستای تامین امنیت بهتر و خاطری آسوده‌تر، کمک کند.

بنابراین یک گزارش منتشر شده در سال اخیر، نیروهای امنیتی پلیس مجبور به افزایش گشت‌های شبانه به منظور محافظت بیشتر از شهر خالی‌شده از جمعیت شده‌اند، چرا که در دوران پاندمی سارقان بیشتر به مغازه‌ها و مراکز تجاری دستبرد می‌زنند. در این وضعیت، سرمایه‌گذاری بر روی دوربین های مدار بسته امنیتی می‌تواند صرفه‌ی اقتصادی بسیاری برای کسب و کار شما داشته باشد؛ چرا که علاوه بر جلوگیری از دزدی توسط عوامل داخلی، از دزدی و خرابکاری توسط عوامل خارجی نیز می‌تواند جلوگیری کند.

به هر حال با اختراع موبایل و کنترل از راه دور توسط نرم‌افزارها، بازار دوربین های امنیتی دگرگون شده و حالا هر شخص می‌تواند سیستمی امنیتی خود را با نصب آسان و پوشش کامل به راحتی در دستان خود داشته باشد. علاوه بر این، می‌توانید به تصاویر تهیه شده از محل کار خود در هر کجای جهان توسط نرم‌افزارهای نصب شده روی دستگاه‌های هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

بهترین دوربین‌ها جهت استفاده از راه دور

اکثر دوربین های خوب عملکرد یکسانی دارند: قابلیت‌های فوق‌العاده در برداشت تصویر و صدا، کنترل و برنامه‌ریزی از راه دور، تشخیص حرکت و صدا، و قابلیت ضبط تصاویر ثابت یا متحرک و ذخیره‌سازی آن بر روی شبکه. سوالی که مطرح می‌شود انتخاب دوربین مناسب برای یک کسب و کار کوچک تا متوسط بر حسب نیاز آن است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

تامین امنیت محل کار موضوعی است که دغدغه همه صاحبان کسب و کار است. در حال حاضر می‌توان دوربین هایی تهیه کرد که با امکاناتی مانند دید در شب تعبیه شده درون دستگاه، رزولوشن 1080 پیکسلی، و قابلیت نصب کارت حافظه microSD برای ذخیره محلی تصاویر همراه شده‌اند. همچنین این دوربین ها از لنزهای گسترده (Wide Angle) بهره می‌برند و به مشتری امکان دیدن منطقه‌ای وسیع‌تر با یک دوربین را می‌دهند. برخی از دوریبن ها نیز قابلیت‌های رایگان و هوشمندی بر اساس هوش مصنوعی دارند که قابلیت تشخیص حرکت را دارد. هوش مصنوعی به مشتریان انتخاب‌های بیشتری داده که انتخاب کنند چه تصاویری ضبط شود و در چه صورتی به آن‌ها هشدار داده شود. به طور مثال می‌توانند مشخص کنند که چه نوع حرکاتی را می‌خواهند تشخیص دهند از حرکات یک مهاجم گرفته تا حرکت یک سگ یا ورود یک شیء به داخل محوطه‌ای مشخص. هم‌چنین می‌توانند مناطق مختلفی را تعریف کرده و هشداری جداگانه برای حرکت در هر کدام از آن‌ها تنظیم کنند.

تامین امنیت محل کاربیشتر بخوانید:   هایک ویژن     دوربین مداربسته   نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی

نصب آسان حیاتی است

این دوربین های امنیتی همچنین باید قابلیت نصب آسان و استفاده‌ی راحت داشته باشند و بتوانند با دوربین ها یا دستکاه‌های DVR که از قبل نصب کرده‌اید، همکاری کنند. بسیاری از دوربین های مدار بسته تجاری قابلیت استفاده به صورت بی‌سیم را داشته و نرم‌افزار مخصوص به خود را نیز دارند. در نتیجه می‌توان تصاویر ضبط شده توسط آن‌ها را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود ببینید، بدون توجه به این که در چه نقطه‌ای از دنیا ایستاده‌اید.

در نتیجه، نیازی به استخدام یک تیم برای مشاهده‌ی تصاویر به صورت شبانه‌روزی وجود ندارد و می‌توان تصاویر ضبط شده را به صورت محلی بر روی یک دستگاه ذخیره‌ساز تحت شبکه (NVR) به صورت HD یا بر روی یک ابر داده () یا دستگاه هیبریدی NVR/Cloud ذخیره کرد. نرم‌افزار ها با ارسال یک نوتیفیکیشن در هنگام بروز خطر بر روی موبایل فرد مسئول، به سرعت او را خبر کرده تا از وقوع جرم پیشگیر شود. کاربر نیز می‌تواند سریعا و بدون نیاز به وارد شدن به حساب کاربری خود در نرم‌افزار به تصاویر زنده‌ی دوربین حاصر در محل کار دسترسی پیدا کند. همچنین می‌توان با چند نفر به طور از قبل مشخص شده و بدون نیاز به زدن هیچ دکمه‌ای، تماس برقرار کرد. همه‌ی تصاویر ضبط شده با تشخیص سنسور حرکتی بر روی ابر یا کارت حافظه محلی ذخیره می‌شوند.

فضای بسته، باز، یا هردو؟

فرق اساسی و مهم بین دوربین های مدار بسته مورد استفاده در فضای باز و بسته عوامل خارجی است که دستگاه دوربین می‌تواند در برابر آن مقاومت کند. درحالی که همه‌ی دوربین‌ها قابلیت‌های یکسانی در تصویربرداری و شکل ظاهری دارند، دوربین های مورد استفاده در فضای باز باید بتوانند تغییرات زیاد در شرایط آب و هوایی و نور را تحمل کنند. همچنین دوربین های فضای باز احتمال بیشتری دارد که مورد دستبرد و خرابکاری قرار گیرند به همین دلیل معمولا از جنس فلزی و مستحکم ساخته شده و بعضاً در قاب‌های محکم و سنگین جا داده می‌شوند. دوربین های فضای داخلی کوچکتر بوده، سبک هستند و معمولا محسوس‌ترند. هردوی این نوع دوربین ها از قابلیت‌هایی مانند اینفرارد (IR) برای تصویر برداری واضح در شرایطی مانند نور پایین و تاریک و همچنین تغییرات ناگهانی در نور و رنگ هستند. تامین امنیت محل کار در تمامی فضاها کاریست که امروز می تواند به کمک تکنولوژی به راحتی محقق شود، کافی است که با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان این شرکت برای تامین امنیت محل کار خود بهره مند شوید.

قابلیت‌هایی که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کنید

لنز گسترده (Wide Angle Lens): با استفاده از این نوع لنز تصاویری که یک دوربین گرفته می‌تواند شامل مساحت بیشتری شده و به این طریق با استفاده از یک دوربین، فضای بیشتری از محل مورد نظر را پوشش دهید. این لنزها تصویربرداری بهینه و کامل را از نمای جلوی ملک شما به ارمغان می‌آورند.

کیفیت تصویربرداری: دوربین ها می‌توانند با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080 پیکسلی با تعداد 30 تصویر در هر ثانیه (30fps) فیلمبرداری کنند.

فیلمبرداری در شب: بُرد قابل فیلمبرداری دوربین در تاریکی مهم است، معمولا دوربینی که بتواند تا 5 متر را در شب فیلمبرداری کند مناسب است.

انتخاب شما بر اساس بودجه‌ی در اختیار شما و نیازهای محل مورد نظر متفاوت است؛ به هر حال خصوصیاتی که گفته شد می‌تواند در ابتدای کار شما را در این امر یاری کند. به هر حال مشورت با افراد متخصص در این امر بهترین روش برای تهیه‌ی دوربین مدار بسته است.

بیشتر بخوانید:      دوربین مدار بسته دام       تجهیزات دوربین مداربسته      دوربین مدار بسته بولت



:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

طراحی سایت پزشکی در دنیای درمان با توجه به گسترش کسب و کارها در اینترنت یکی از دغدغه‌های تمامی پزشکان به شمار می‌رود؛ در واقع طراحی سایت سبب می‌شود تا پزشک، رزومه کاملی از خود را منتشر کرده و علاوه بر این به واسطه ایجاد وب سایت پزشکی، جذب مشتریان بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این موضوع، مردم علاقه بسیاری به دانستن مطالب پزشکی دارند؛ به همین جهت مقالات پزشکی و اطلاعاتی در این زمینه به واسطه با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است.

طراحی سایت پزشکی به عنوان یک ضرورت در حرفه پزشکی به شمار می‌رود، زیرا به واسطه طراحی سایت، شما قادر خواهید بود تا با بیماران ارتباط نزدیک‌تری برقرار کرده و اعتماد بیماران خود را جلب کنید؛ علاوه بر این گاهاً بیماران سوالاتی دارند که به راحتی تمام در بستر اینترنت و در یک سایت پزشکی معتبر می‌توانند سوالات را مطرح کرده و توسط پزشک پاسخ خود را دریافت کنند، به همین جهت ایجاد وب سایت پزشکی ایده‌ای بسیار تاثیرگذار است.

طراحی سایت پزشکی در واقع نوع خاصی از طراحی سایت است که ساختار و چارچوب طراحی در آن عمومی است، اما سبک طراحی و سناریو ایجاد وب سایت پزشکی بر اساس حرفه پزشک و نیاز این حرفه انجام می‌شود؛ در واقع می‌توان گفت که طراحی وب سایت پزشکی به گونه‌ای انجام می‌شود که ماهیت این حرفه را بتواند به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. شرکت رایان با تجربه خود در زمینه طراحی سایت می‌تواند ایجاد وب سایت پزشکی را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

طراحی سایت پزشکی چه مزیت‌هایی دارد؟

طراحی سایت پزشکی از جمله مواردی است که هزینه برای آن سرمایه گذاری محسوب شده و مزایای بسیاری را برای پزشکان و کلینیک‌های پزشکی باعث می‌شود. هر اندازه که سرمایه‌گذاری روی طراحی وب سایت پزشکی بیشتر باشد، مزایای عاید شده از آن بیشتر خواهد بود. در ادامه برخی از مزیت‌های طراحی سایت برای پزشکان را ذکر خواهیم کرد. راه‌اندازی سایت پزشکی یکی از هوشمندانه‌ترین ایده‌هایی است که شما می‌توانید در سر بپرورانید.

  1. برقراری ارتباط با مراجعه‌کنندگان در هر زمان از روز به واسطه ساخت سایت پزشکی
  2. امکان وقت دهی و نوبت دهی بدون در نظر گرفتن زمان اداری
  3. کاهش تعداد پرسنل مورد نیاز به جهت نوبت دهی
  4. افزایش شهرت و برندسازی
  5. امکان ایجاد مشاوره آنلاین به صورت رایگان یا کسب درآمد از مشاوره
  6. افزایش اطلاعات مردم در رابطه با سلامتی و مشکلات پزشکی
  7. امکان ارائه نمونه کارهای عمل به صورت آنلاین

مزیت‌های سایت پزشکی بسیار گسترده‌تر از فهرست ذکر شده در قسمت بالا است. مزایای ذکر شده در فهرست بالا تنها بخش کوچکی از مزایایی است که شما به واسطه طراحی سایت توسط تیم طراحی سایت رایان از آنها بهره‌مند خواهید شد.

طراحی سایت پزشکی با امکانات پیشنهادی رایان

طراحی سایت پزشکی طیف وسیعی از امکانات را شامل می شود که شرکت رایان امکانات رایجی که سایت های پزشکی موردنیازشان هست را به شرح ذیل بیان کرده است. شما با توجه به سبک کار خود و امکانات مورد نیاز می‌توانید ساخت سایت پزشکی خود را با برخی از این امکانات درخواست دهید. این امکانات تنها بخشی از امکاناتی هستند که سایت پزشکی می‌تواند شامل شود که در جلسه مشاوره رایگان به بررسی دقیقتر نیاز شما میپردازیم.

برخی از امکانات طراحی سایت پزشکی:

  1. امکان ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین به بیماران: به واسطه این سیستم در سایت پزشکی، روند کاری شما روان‌تر شده و حجم کاری پرسنل نیز کمتر می‌شود.
  2. اعلام ساعت حضور پزشک در مطب: شما به سادگی تمام می‌توانید با این امکان ساعت حضور، تعطیلات و تمامی موارد مربوط به زمان حضور پزشک یا پزشکان را اطلاع رسانی کنید.
  3. امکان پرداخت آنلاین ویزیت: در طراحی وب سایت پزشکی، امکان ایجاد درگاه آنلاین برای پرداخت ویزیت وجود خواهد داشت.
  4. سیستم مشاوره رایگان یا پولی: یکی از امکاناتی که در سایت پزشکی با استقبال ویژه‌ای از طرف مردم مواجه شده است، سیستم مشاوره‌ی رایگان یا پولی است؛ در واقع پزشکان می‌توانند به واسطه چنین سیستمی با بیماران خود حتی در خانه در ارتباط باشند.
  5. وبلاگ: در این بخش شما قادر خواهید بود تا مطالب به روز را به جهت افزایش اطلاعات مردم در رابطه با مسائل روز پزشکی در حوزه کاری خود منتشر کنید. هر اندازه وبلاگ شما قدرتمندتر باشد، استقبال مردم از خدمات پزشکی شما بیشتر خواهد شد.
  6. ثبت آدرس مطب در گوگل مپ: به منظور دسترسی و مسیریابی ساده‌تر مشتریان، موقعیت مطب قابل ثبت در گوگل مپ و قرار دادن در وب سایت می‌باشد.
  7. ایجاد سیستم مدیریتی یکپارچه به جهت ثبت سوابق بیماران: این قسمت می‌تواند در راستای بهبود وفاداری بیماران انجام شود.
  8. صفحه تماس با ما: در این صفحه شما می‌توانید اطلاعات تماس و موقعیت خود را در سایت قرار دهید.
  9. درباره ما: معرفی پزشک و معرفی مرکز درمانی یا مطب در این قسمت قابل ذکر است.
  10. قرار دادن قسمتی به جهت ارائه نمونه عمل‌ها به صورت قبل و بعد
  11. اخبار و رویدادهای پزشکی روز دنیا
  12. پشتیبانی آنلاین: این قسمت به شما در راستای ارتباط موثرتر با مشتریان کمک کننده خواهد بود
  13. امکان گزارش گیری از بازدیدکنندگان در هر زمان که پزشک بخواهد.
  14. امکان ایجاد پنل به جهت دسترسی پرسنل و پزشک
  15. گالری تصاویر و ویدئو: در این بخش شما می‌توانید گواهینامه‌ها و لوح‌های تقدیر و ویدیوهای خود را منتشر کنید.

این امکانات به عنوان نمونه ذکر شده‌اند و شما می‌توانید امکانات بیشتری را درخواست نمایید. شما به واسطه تماس با تیم فروش رایان و ارائه توضیحات در رابطه با موارد درخواستی خود، می‌توانید برخی از این امکانات را حذف کرده و برخی دیگر را که مدنظر شما است، اما در فهرست بالا ذکر نشده را اضافه کنید.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی و هدف از انجام آن

اهداف متفاوتی برای طراحی وب سایت پزشکی وجود دارد که با توجه به فیلدی که شما در آن مشغول به فعالیت هستید، مشخص می‌شود. برخی از اهداف طراحی سایت در حوزه پزشکی و درمان که در زمان ساخت سایت در نظر گرفته می‌شود، به شرح زیر است:
اهداف طراحی سایت پزشکی

  • افزایش اعتبار به واسطه ایجاد وب سایت پزشکی
  • افزایش مشتریان
  • امکان ارائه خدمات به دور از محدودیت زمان و مکان
  • اطلاع‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اطلاع رسانی در رابطه با تخفیف‌ها و جشنواره‌ها
  • افزایش وفاداری مشتریان در حوزه خدمات پزشکی
  • ایجاد پایگاه داده‌ای کاربردی و قابل اعتماد
  • برقراری ارتباط با کاربران پس از ایجاد وب سایت پزشکی
  • ایجاد باشگاه مشتریان و مراجعه کنندگان مرکز درمانی
  • امکان نوبت‌دهی آنلاین

اهداف طراحی سایت پزشکی با توجه به تقاضای شما و اهداف شما مشخص خواهد شد.

اگر که شما می‌خواهید در آینده شغلی خود پیشرفت چشمگیری را شاهد شوید، طراحی سایت پزشکی برای شما به عنوان هزینه در نظر گرفته نخواهد شد. شما با آینده‌نگری از طریق طراحی سایت، سرمایه‌گذاری هدفمندی را انجام خواهید داد.

به صورت کلی برای طراحی وبسایت پزشکی، قیمت‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود. قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی‌های درخواستی کارفرما، مزیت‌های مورد نظر در ایجاد وب سایت، خدمات مورد نظر و در نهایت سبک درخواستی پس از مشاوره به شما به صورت دقیق اعلام می شود.

سئو سایت پزشکی در شرکت رایان

سئو سایت یا بهینه سازی سایت در گوگل در طراحی سایت پزشکی یکی از قدرتمندترین ویژگی‌هایی است که توسط شرکت طراحی سایت رایان رعایت می‌شود؛ در واقع شما در زمان راه‌اندازی سایت پزشکی به واسطه سئو و بهینه سازی سایت، قادر خواهید بود تا در آینده توسط بیماران و کاربران هدف خود دیده شوید. سئو سایت پزشکی توسط شرکت طراحی سایت رایان بر اساس جدیدترین و به روزترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی گوگل انجام می‌شود.

اگر که می‌خواهید در رابطه با سئو سایت توسط رایان اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می‌توانید به بخش خدمات سئو مراجعه کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی      طراحی سایت       طراحی سایت در تهران

طراحی سایت پزشکی و در نظر گرفتن سرعت و کیفیت

سرعت یکی از پراهمیت‌ترین مولفه‌ها در طراحی سایت پزشکی است.

کلید واژه‌های مربوط به پزشکی از جمله کلید واژه‌های پرطرفدار هستند که توسط افراد زیادی جستجو می‌شوند؛ به همین جهت سرعت سایت پزشکی نباید با افزایش ترافیک کاهش پیدا کند.

هاست‌های مورد استفاده در زمان راه‌اندازی سایت پزشکی توسط شرکت رایان در کشورهای ایران، آلمان و فرانسه قرار گرفته است؛ به همین جهت استفاده از هاست‌های پیشنهادی رایان سبب می‌شود تا شما سرعت بی‌نظیری را تجربه کنید.

ایجاد وب سایت پزشکی، سرمایه گذاری است

ایجاد وب سایت پزشکی معتبر برای هر پزشکی همانند امضا الکترونیکی است؛ در واقع طراحی سایت پزشکی حرفه‌ای سبب می‌شود تا یک پزشک از اعتبار بیشتری در فضای مجازی و فضای حقیقی برخوردار باشد؛ علاوه بر این ارتباط موثرتری بین پزشک و بیماران برقرار می‌شود که این اعتبار خودش به عنوان یک سرمایه گذاری قدرتمند در نظر گرفته می‌شود.

طراحی سایت پزشکی و نکات آن

همواره در طراحی سایت پزشکی، نکاتی حائز اهمیت خواهد بود که رعایت این نکات در پیشرفت و رسیدن شما به اهدافتان، کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برخی از این نکات را مورد در رابطه با طراحی و ‌راه‌اندازی سایت پزشکی بررسی قرار خواهیم داد. نکات ذکر شده در بخش زیر تنها بخشی از نکاتی است که توسط شرکت رایان رعایت می‌شود.
نکات طراحی سایت پزشکی

  • یک سایت پزشکی موفق باید دارای سیستم مدیریتی فایل قدرتمندی باشد.
  • سرعت در طراحی سایت پزشکی به دلیل بالا بودن ترافیک، از جمله موارد بسیار پر اهمیت است.
  • استفاده از رنگ آبی و سبز در طراحی گرافیکی و رنگبندی سایت پزشکی پیشنهاد می‌شود.
  • بخش مقالات به هیچ وجه در سایت پزشکی نباید فراموش شود.
  • اگر سایت پزشکی شما حاوی اطلاعات مشتریان و بیماران خواهد بود، باید امنیت آن به خوبی حفظ شود.
  • سایت پزشکی همانند سایر سایت‌ها باید ریسپانسیو باشد.
  • به جهت پرداخت آنلاین، در ایجاد وب سایت پزشکی باید از درگاه آنلاین معتبری استفاده شود.
  • استفاده از نمادهایی همچون نماد اعتماد الکترونیک و غیره در صورتیکه فروشگاه آنلاین محصولات پزشکی دارید، در سایت پیشنهاد می‌شود.
  • در ظاهر سایت پزشکی باید حتما از عکس‌های با کیفیت استفاده شود.
  • دسترسی سایت پزشکی باید به آسانی امکان پذیر باشد، زیرا عموم مردم از این سبک سایت‌ها استفاده می‌کنند.
  • طراحی و کدنویسی سایت پزشکی باید بر اساس اصول UI/UX انجام شود.

 

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

سیستم نظارت ویدئویی از راه دور ابزاری است که می تواند سیستم های سنتی نظارت تصویری را به شدت بهینه کند. همه می‌دانیم که استفاده از یک سیستم امنیتی در خانه می‌تواند باعث محافظت بیشتر از خود و خانواده‌مان شود. بدون همچین سیستمی همه‌ی ما در خطر خواهیم بود، سارقان می‌توانند بدون شناسایی وارد خانه شوند، به عزیزانمان آسیب برسانند و سرمایه‌ی ما را به سرقت ببرند. همچنین بدون یک سیستم از دوربین های مدار بسته در محل کار نیز در معرض همه نوع آسیب و از دست دادن سرمایه‌ی خود خواهیم بود.

به طور خلاصه باید گفت که اطمینان از داشتن یک سیستم امنیتی با دوربین های مدار بسته هم برای منزل مسکونی و هم برای محل کسب و کار، یک اقدام ضروری است. با این وجود، می‌توان این سیستم را به طوری ارتقا داد که ابزاری بهینه‌تر شده و از شما به طور مناسب‌تری محافظت کند. حتی می‌تواند یک مجرم احتمالی رو بدون این که نیازی به ترس باشد، از قبل شناسایی کند. در دنیای امروز که تکنولوژی به طور پیوسته در حال تغییر و پیشرفت است، می‌توان سیستم نظارت ویدئویی را به گونه‌ای ارتقا بخشید تا بتوند به سیستمی تحت نظارت تبدیل شود. نظارت ویدئویی توسط همچین سیستمی از راه دور یک راه بسیار ایده‌آل جهت محافظت از خود، اموال و عزیزان ما در هرجایی –از خانه تا محل کار- می‌باشد.

سیستم نظارت ویدئویی از راه دور چیست؟

مدت‌هاست که سیستم امنیتی با استفاده از دوربین های مدار بسته یکی از بهترین راه‌های محافظت از امنیت خانه، دفتر و مردم بوده است. رفته رفته مشتریان متوجه شدند که در اکثر مواقع دوربین مدار بسته صرفا تصویر سارقان را نشان می‌دهد و معمولا آن‌ها با پوشاندن چهره‌ی خود یا دوربین، به سرقت ادامه داده و دوربین را نادیده می‌گرفتند.

سیستم دوربین مدار بسته با کنترل از راه دور سیستمی است که می‌تواند وارد حلقه‌ی کنونی سیستم مدار بسته‌ی شما شده و یا از قبل روی سیستم جدید نصب شود. در این تکنولوژی تصاویر زنده به اتاقی مخصوص کنترل با افرادی متخصص و به طور شبانه‌روزی آماده فرستاده می‌شود. در این اتاق کنترل، کارکنان قادرند به هرگونه تماس با نگرانی یا حرکات پیش‌بینی نشده بر روی خط پاسخ دهند.

سیستم نظارت با دوربین مداربسته چگونه کار می‌کند؟

نظارت ویدئویی از راه دور از طریق متصل شدن به یک پوشش زنده از تصاویر دوربین مدار بسته‌ی شما، چه سیستمی قدیمی چه سیستمی جدید، کار می‌کند. سیگنال‌ها و تصاویر از این راه به یک تیم متشکل از کارکنان مخصوصا امنیتی منتقل می‌شوند. این کارکنان به صورت 24 ساعته در تمامی 7 روز هفته آماده‌ی خدمت‌رسانی هستند تا اگر مشکلی به وجود آید، خیال مشتری از حضور یک تیم با تجربه و نظارت آنان راحت باشد. تیم متخصص به گونه‌ای آموزش دیده‌اند که امکان ورود افراد متفرقه به خانه‌ی شما را وقتی که سیستم هشدار می‌دهد، به حداقل برسانند. آن‌ها همچنین به مراجع امنیتی نیز تماس برقرار کرده تا سارق احتمال زمان کمتری برای فرار کردن داشته باشد. این در مواقعی که شخص سارق از قبل به ملک شما وارد شده و قصد دزدی داشته باشد، مهم‌تر است؛ چرا که وقت کمتری برای فرار در اختیار خواهد داشت.

سیستم نظارت ویدئویی از راه دور

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن     دوربین مداربسته   نصب دوربین مدار بسته    تی وی تی

یکی از بزرگترین سوالاتی که در مورد نظارت بر دوربین های مدار بسته از راه دور مطرح می‌شود، در مورد تماشای دائمی تصاویر توسط تیم بازرسی است. خوشبختانه اکثر سیستم های امنیتی مدار بسته از راه دور این قابلیت را دارند که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت، مواقع حساس در ضبط تصاویر را تشخیص داده و مراجع مربوطه را با خبر سازند. تشخیص حرکت این قابلیت را ایجاد می‌کند که در صورت مشاهده‌ی حرکتی پیش‌بینی نشده (به طور مثال ورود یک انسان در هنگام تعطیلی یا شب) در محدوده‌ی مشخص شده از ملک، افراد ذی‌ربط در اتاق مانیتورینگ را با خبر سازد. این تجهیزات تشخیص حرکت تجهیزاتی نوین بوده که بسته به مدل خریداری شده توسط مشتری، می‌توانند تا چند زاویه از محل را فیلمبرداری کنند.

تنها و تنها زمانی که این حسگرهای حرکتی، یک حرکت ناخواسته را مشاهده کنند و به مسئولین امنیتی خبر دهند، این افراد خود را درگیر می‌کنند. به عبارت دیگر، تا وقتی حرکتی ناخواسته در دوربین‌های شما دیده نشود، کسی این تصاویر را نگاه نخواهد کرد. پس از این که یکی از سیستم‌ها تحریک شد، یکی از متخصصین سریعا وارد عمل می‌شود. این به این معنی است که این متخصصین عوامل بسیاری را قبل از درگیر شدن سنجیده و از دخالت درست خود مطمئن خواهند شد.

علاوه بر سیستم تشخیص حرکت در دوربین های مدار بسته، امروزه می‌توان از یک سیستم خطاب کردن عمومی (Public Address) نیز استفاده کرد. در این نوع سیستم یکی از عوامل امنیتی می‌تواند با فرستادن هشدارهایی از طریق آن، شخص متخطی را ترسانده و از ارتکاب جرم پشیمون کند. به این طریق می‌توان با استفاده از همچین سیستمی از وقوع یک سرقت جلوگیری کرد. شخص متجاوز همچنین از طریق این سیستم هشدار داده خواهد شد که مراجع امنیتی خبر شده و در راه خود جهت دستگیری او هستند.

سیستم نظارت از راه دور در مقابل سیستم مرسوم دوربین های مدار بسته

داشتن یک سیستم امنیتی ویدئویی با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور به این معناست که شما قادر خواهید بود که به شیوه‌ی مناسب‌تری از خود، دارایی‌ها و کسب و کار خود و همچنین عزیزانتان محافظت کنید. چه در منزل و یا در محل کار خود حضور داشته باشید، اطلاع از این که مرجعی دیگر در حال تامین امنیت شماست و از شما محافظت می‌کند، عاملیست که می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

بزرگترین مشکل استفاده از یک سیستم امنیتی که تنها شامل دوربین مدار بسته‌ی مرسوم است، حالت منفعلانه‌ی این سیستم است. به این معنی که دوربین مدار بسته در حالت عادی به جای جلوگیری یا توقف یک جرم، صرفا به ضبط آن می‌پردازد. اگرچه این ادعا مطرح شده که صرف داشتن دوربین مدار بسته در ورودی ملک باعث ترساندن مجرمان و پشیمانی آن‌ها از ارتکاب جرم می‌شود، به هر حال مدرکی در این زمینه وجود نداشته و هرکسی می‌تواند با پوشاندن چهره‌ی خود به سرقت بپردازد. به همین جهت است که یک سیستم امنیتی از راه دور می‌تواند مشکل را حل کرده و خاطری آسوده را در همه‌ی زمان‌ها برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید:  دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

طراحی سایت املاک – طراحی وب سایت املاک

طراحی سایت املاک به عنوان یکی از بنیادی‌ترین نیازهای هر مشاور املاکی در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به عنوان املاک‌دار می‌خواهید تبدیل به یکی از موفق‌ترین دفاتر املاک شوید، طراحی وب سایت املاک باید در اولویت برنامه‌های شما قرار بگیرد. پس از آنکه شما اهمیت طراحی سایت را به خوبی درک کردید، نیاز است که از کمک تیمی حرفه‌ای به جهت راه اندازی سایت املاک بهره‌مند شود.

طراحی سایت املاک حرفه ای می‌تواند مسیر شما را هموارتر کرده و تمام ایده‌های شما را تبدیل به واقعیت کند. تیم طراحی سایت رایان به واسطه تجربه طولانی خود، می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب شما برای همراهی و همکاری در این مسیر در نظر گرفته شود. شرکت رایان تمامی نکاتی که نیاز است تا ایجاد وب سایت املاک به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود را می‌داند و از تمامی نکات حرفه‌ای به جهت طراحی سایت شما بهره می‌برد. در نهایت شما به خاطر اعتماد خود به شرکت رایان شگفت زده خواهید شد.

همانطور که می‌دانید طراحی سایت ازجمله ضرورت‌های کسب و کار به شمار می‌رود، به همین دلیل املاک داران نیز باید به فکر طراحی وب سایت باشند، اما این مسئله که طراحی سایت املاک به چه صورتی باشد و چه ویژگی‌هایی در ساخت آن مورد نیاز است را در ادامه بحث مورد بررسی قرار می‌دهیم، تا شما بتوانید با دیدی باز و شفاف تصمیم به ایجاد وب سایت گرفته و شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب کنید.

طراحی سایت دفاتر املاک در واقع طراحی اختصاصی سایت به جهت برطرف نمودن بسیاری از نیازهای کسب و کار املاک است. در طراحی سایت املاک، ویژگی‌هایی به سایت افزوده می‌شود که به واسطه این ویژگی‌ها، بسیاری از کارها در املاک که زمان‌بر بوده و نیاز به نیروی مازاد داشته است حل شود.

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک امکانات بسیاری را شامل می شود. این امکانات با توجه به درخواست و تقاضای شما در ساخت سایت املاک ایجاد می‌شود. در ادامه بخشی از امکانات را فهرست کرده ایم:

    1. صفحه درباره ما
    2. صفحه تماس با ما
    3. جستجوی حرفه‌ای ملک‌ها
    4. امکان درج لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی دفتر املاک
    5. گالری تصاویر
    6. ایجاد صفحات معرفی فایل‌های املاک
    7. امکان ایجاد مکانی به جهت انتشار اخبار حوزه ملک و مسکن
    8. ایجاد نظرسنجی
    9. سپردن ملک
    10. درخواست ملک با شرایط سفارشی
    11. ایجاد وبلاگ به جهت انتشار مقالات آموزنده حوزه املاک
    12. امکان ایجاد CRM مشتریان در راه اندازی سایت املاک
    13. پشتیبانی آنلاین در سایت املاک
    14. امکان چند زبانه کردن (انگلیسی، عربی و ….)
    15. معرفی خدمات پیش فروش و….
    16. اسلایدشو تصاویر
    17. پنل کاربری
    18. امکان تور مجازی 360 درجه
    19. و بسیاری امکانات دیگر….

    نکات کلیدی طراحی سایت املاک

    در طراحی سایت املاک، نکات مهمی باید در نظر گرفته شود که این نکات در موفق شدن سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. زمانی که می‌خواهید راه‌اندازی سایت املاک را به شرکتی بسپارید، حتما توجه داشته باشید که نکات زیر در آن رعایت شوند.

    • سئو و بهینه سازی سایت املاک
    • طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو در ایجاد وب سایت املاک
    • جستجو پیشرفته
    • گرافیک ساده، اما جذاب در طراحی وب سایت املاک
    • طراحی و چیدمان کاربردی و ساده
    • استفاده از عکس‌های با کیفیت در ساخت سایت املاک
    • و غیره

    دلایل نیاز به طراحی سایت املاک

    همانطور که می‌دانید، دنیای اینترنت روز به روز در حال گسترش است و بازاریابی برونگرا در حال منسوخ شدن. فضای اینترنت برای شما، محیطی را ایجاد کرده است که در آن بتوانید به واسطه هزینه‌ای معقول و کم، تبلیغات و خدمات خود را ارائه کنید؛ در واقع با توجه به این گسترش این بستر و افزایش استفاده کاربران از اینترنت، طراحی سایت املاک به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته می‌شود.

    راه‌اندازی سایت املاک به معنای ساخت یک فروشگاه آنلاین پربازدید است، البته افزایش بازدید، پس از تاسیس سایت املاک و به واسطه اصول و فن‌های مخصوص به خود امکان پذیر خواهد بود.

    در رابطه با طراحی وب سایت املاک به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت آنلاین، پله اول و به معنای خرید مغازه است، پس از خرید یک مغازه شما باید مغازه را تجهیز کرده و از مغازه نگه‌داری کنید.

    بسیاری از افراد امروزه به محض آنکه نیاز به خدماتی دارند، به اینترنت مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را جستجو می‌کنند؛ در نتیجه اگر که طراحی سایت شما به خوبی صورت گرفته باشد و محتوای اصولی درون سایت قرار بگیرد، شما در صدر نتایج نمایش داده شده و شانس گرفتن مشتری برای شما بیشتر خواهد شد.

    طراحی سایت املاک یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که فرد دارای املاک باید در نظر داشته باشد. خدمات آنلاین به واسطه ایجاد وب سایت املاک می‌تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد؛ علاوه بر این روند کاری شما به مراتب ساده‌تر می‌شود. شما به واسطه طراحی وب سایت املاک علاوه بر مزیت‌هایی که ذکر شد، با هزینه‌ای بسیار معقول بازاریابی و تبلیغات را انجام می‌دهید. گاهاً بازخوردی که از ساخت سایت املاک مشاهده می‌شود به مراتب بیشتر از یک بیلبورد تبلیغاتی در نقطه پر تردد شهر است.

    ساخت سایت املاک می‌تواند هزینه‌های متغیری داشته باشد و تعیین هزینه تا زمانی که جزئیات پروژه راه‌اندازی سایت به صورت کامل مشخص نشود، امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان یک نکته مهم باید بگوییم که هزینه طراحی سایت با توجه به ویژگی‌ها، زمان و کیفیت تعیین می‌شود. هر اندازه که شما میزان بیشتری بودجه در نظر بگیرید، سایت شما دارای امکانات بیشتر و خاص‌تر می‌شود؛ به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که نگران هزینه طراحی سایت املاک نباشید، زیرا شما به واسطه طراحی سایت به گستره‌ای از مشتریان دست پیدا می‌کنید که ارزش هر کدام از آن‌ها به مراتب بیشتر از هزینه صرف شده سایت است.

    مزایای طراحی سایت املاک

    مزیت طراحی سایت املاکطراحی سایت املاک برای شما مزیت‌های متنوعی را به همراه خواهد داشت. اگر که طراحی سایت را جدی نگیرید و پشت گوش بیندازید، امتیازات مهمی را از دست خواهید داد. در ادامه به بررسی برخی از مزیت‌های طراحی وبسایت برای دفاتر املاک خواهیم پرداخت.

    در گوگل دیده شوید

    به واسطه ساخت سایت املاک و بهینه سازی آن، شانس دیده شدن در گوگل را دارید؛ در نتیجه بسیاری از افراد با یک جستجو ساده می‌توانند به آدرس، شماره تماس و سایر اطلاعات کاری شما دسترسی داشته باشند.

    علاوه بر این دیگر نیاز نیست ساعت‌ها برای افراد از ویژگی‌های خود بگویید. سایت شما، تمامی خصوصیات کار شما را در زمانی کوتاه به کاربران معرفی می‌کند. از امکانات گوگل در طراحی سایت املاک به جهت جستجو محلی استفاده کنید.

    دیگر نیاز به هزینه هنگفت به جهت تبلیغات نخواهید داشت

    تبلیغات برونگرا ازجمله بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و غیره هزینه‌های بسیار سنگینی را به شما تحمیل می‌کنند تا شما توسط مردم دیده شوید. سایت به شما کمک می‌کند با هزینه‌ای بسیار کم توسط افرادی که تصورش را نمی‌کردید، دیده شده و مردم با شما تماس بگیرند.

    طراحی سایت به شما پایگاهی آنلاین به جهت دستیابی به مشتریان بسیاری را می‌دهد. حتما در طراحی وب سایت، جمع آوری داده به واسطه فرم‌ها و امکانات را در نظر داشته باشید؛ علاوه بر این شما به واسطه ایجاد وب سایت می‌توانید تعداد زیادی از افراد را به شبکه‌های اجتماعی خود هدایت کنید. در نهایت ساخت سایت املاک به شما بانک قوی از اطلاعات مشتریان را ارائه می‌دهد که می‌تواند نقطه قوت شما باشد.

    در معرض دید قرار بگیرید

    به واسطه ایجاد وب سایت املاک، شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را مورد نمایش قرار دهید. این امکان هیچ‌گاه در دفتر شما امکان پذیر نخواهد بود؛ در واقع در سایت املاک، شما می‌توانید برای هر ملک یک صفحه جداگانه شامل عکس‌ها، توضیحات، اطلاعات مشاور، تور مجازی 360 درجه و غیره داشته باشید، در نتیجه تمامی فایل‌های در دست شما در طراحی وب سایت املاک قابل نمایش خواهند بود.

    به علاوه شما به واسطه لینک سازی در سایت می‌توانید مشتریان خود را به صفحات خاصی هدایت کنید.

    طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

    مزیت طراحی سایت املاک

    خود را آنطور که شایسته است، معرفی کنید

    در طراحی سایت املاک می‌توانید خودتان را همانطور که هستید معرفی کنید، در این بخش می‌توانید اعتبارات، موفقیت‌ها و … خود را به نمایش بگذارید؛ علاوه بر این در طراحی سایت امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت سوابق شخصی و مدارک وجود دارد تا مردم به شما اعتماد کنند. طراحی سایت خود سبب می‌شود تا املاک شما از اعتبار بیشتری برخوردار باشد.

    برند سازی کنید

    هیچ کسب و کاری بدون برند موفق نخواهد بود. شما می‌توانید در ایجاد وب سایت املاک، برند سازی حرفه‌ای انجام دهید. شاید تصورش را نکرده باشید، اما یک املاک محلی به واسطه قدرت اینترنت می‌تواند تبدیل به برندی کشوری و حتی جهانی شود. قدرت اینترنت و طراحی وب سایت املاک را دست کم نگیرید.

    به فایل‌های خود نظم دهید

    در کار املاک، فایل‌های بسیاری زیادی وجود دارد که شما به واسطه طراحی سایت می‌توانید به این فایل‌ها نظم بدهید. نظم دهی به فایل‌ها سبب می‌شود تا علاوه بر دسترسی ساده‌تر، گزارش گیری‌های مفیدی را نیز داشته باشید.

    ذخیره زمان

    طراحی سایت املاک سبب می‌شود تا شما در زمان بسیاری از افراد صرفه جویی کنید. با توجه به شلوغی زمان افراد، سر زدن به املاک متفاوت و پیدا کردن مورد دلخواه، کاری مشکل و طاقت فرسا است، به همین جهت مردم از سایت املاک به خوبی استقبال می‌کنند.

    مشارکت مردم

    اگر که در طراحی وب سایت املاک بخشی به جهت به اشتراک گذاری ملک‌های قابل فروش یا اجاره را در نظر بگیرید، می‌توانید از مشارکت‌های مردمی نیز بهره‌مند شوید. این مشارکت‌ها علاوه بر اینکه تعداد فایل‌های زیادی را به املاک شما می‌افزایند، سبب افزایش اعتبار شما نیز می‌شوند.

    خدمات شرکت رایان ویژه طراحی سایت املاک

    اگر که شما تصمیم به طراحی سایت املاک گرفته‌اید، شرکت رایان می‌تواند شما را در مسیر این تصمیم‌گیری کمک کرده و حمایت کند. خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان به منظور ایجاد وب سایت از جمله جدیدترین و کاربرد‌ی‌ترین خدماتی است که شما در طراحی سایت آنلاین به آن نیاز خواهید داشت. در ادامه به بخشی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان خواهیم پرداخت.

    • ایجاد امکانی به جهت ایجاد صفحات مجزا برای هر ملک
    • امکان ایجاد نقشه گوگل ( Google Map ) برای هر ملک
    • امکان جستجوی پیشرفته ملک‌ها
    • امکان ایجاد پنلی به جهت ثبت ملک همانند سایت دیوار
    • ایجاد گروه بندی‌های خاص در ایجاد وب سایت املاک
    • امکان دسته‌بندی‌های متنوع مانند دسته بندی بر اساس قیمت، مکان، اجاره یا فروشی و غیره
    • طراحی سایت بر اساس جدیدترین اصول به جهت ارائه سرعت بالا در بارگذاری
    • ایجاد امکان مقایسه ملک‌ها با فیلترهای مختلف

    توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده به منظور طراحی سایت املاک می‌تواند با توجه به نیاز شما متفاوت باشد. اگر می‌خواهید لیست دقیقی از خدماتی که توسط شرکت رایان به منظور ساخت سایت مشاوره املاک ارائه می‌شود را داشته باشید، کافی است که با تیم پشتیبانی رایان تماس بگیرید و هدف خود را از طراحی سایت مشاوره املاک بیان کنید تا تیم مشاوره به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

     

    هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

سئو یا بهینه‌سازی سایت املاک

شاید نام سئو به گوش شما نخورده باشد و هیچ اطلاعاتی در رابطه با این واژه نداشته باشید. سئو سایت اصطلاحی تخصصی به جهت موفقیت سایت است؛ در واقع طراحی سایت املاک بدون سئو هیچ‌گاه نتیجه نخواهد داد. ساخت سایت املاک بر اساس اصول سئو به معنای طراحی سایت بر اساس معیارهایی است که سبب می‌شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو امتیاز گرفته و رتبه بالاتری را دریافت کند.

سئو ازجمله موارد حرفه‌ای است که در طراحی سایت باید انجام پذیرد. تفاوت یک شرکت حرفه‌ای با یک شرکت غیر حرفه‌ای در طراحی سایت املاک علاوه بر کیفیت، بر اساس میزان دانش و تسلط به سئو مشخص می‌شود. شرکت رایان به عنوان شرکتی تخصصی در زمینه سئو و طراحی سایت، طراحی سایت شما را بر اساس به روزترین اصول سئو انجام داده و سایت طراحی شده توسط این شرکت، قدرت رقابت بالایی در میان رقبا خواهد داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه‌ای زمانی بازخورد مثبتی به همراه خواهد داشت که همراه با رعایت اصول سئو باشد؛ علاوه بر این، رعایت اصول سئو تنها در زمان طراحی سایت مطرح نیست. اصل رعایت اصول سئو پس از راه‌اندازی سایت املاک است. تیم رایان پس از آنکه طراحی سایت را به اتمام برساند به شما توضیحاتی به جهت آشنایی با سئو و نحوه استفاده از آن ارائه می‌کند تا بتوانید در رقابت با سایر افراد، موفق عمل کنید.

در نهایت می‌توان گفت که سئو یکی از معتبرترین راه‌ها به جهت دیده شدن توسط موتورهای جستجو است؛ در نتیجه اگر شما پس از راه‌اندازی سایت املاک از اصول سئو استفاده کنید، ورودی سایت شما به مراتب بیش از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته‌اید.

طراحی سایت املاک چقدر زمان نیاز دارد؟

در طراحی سایت املاک، یکی از دغدغه‌های افراد، مدت زمان طراحی سایت است. به عنوان نخستین نکته باید گفت که طراحی سایت اختصاصی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست، مگر آنکه افراد بسیار زیادی در مدت زمان کوتاهی بر روی پروژه شما کار کنند و یا از قالب های آماده موجود در آرشیو شرکت رایان استفاده کنید که زمان طراحی سایت املاک را به 7 روز کاهش می دهد. کمترین زمان مورد نیاز به جهت طراحی سایت املاک اختصاصی در شرکت رایان، 20 روز کاری در نظر گرفته شده است، اما توجه داشته باشید که زمان ذکر شده کمترین زمان است و زمان تحویل پروژه به ویژگی‌ها و امکاناتی که شما می‌خواهید، بستگی خواهد داشت. هر اندازه که ساخت سایت املام اختصاصی‌تر و ویژه‌تر باشد، زمان بیشتری مورد نیاز است.

برای اینکه زمان تحویل سایت را بدانید، باید ابتدا با تیم پشتیبانی تماس گرفته و پروژه مورد نظر را تعریف کنید تا بر اساس موارد درخواستی شما، زمانی اعلام شود.

طراحی سایت املاک و نحوه پشتیبانی آن در شرکت رایان

هزینه طراحی سایت املاک

همانطور که می‌دانید پس از طراحی سایت املاک، شما نیاز به پشتیبانی دارید؛ در واقع شما به عنوان یک مشاور املاک شاید مطالب تخصصی طراحی سایت و نگهداری از آن را ندانید و در زمان شروع به کار با سایت دچار مشکل شوید. تیم پشتیبانی رایان پس از راه‌اندازی سایت املاک به مدت 12 ماه در کنار شما خواهد بود. هر مشکلی که در سایت برای شما پیش بیاید توسط تیم پشتیبانی فنی رایان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

توجه داشته باشید حرفه‌ای‌ترین سایت‌ها نیز ممکن است با مشکلاتی رو به رو باشند که شما نیاز به پشتیبانی داشته باشید، به همین جهت در ساخت سایت املاک توجه ویژه‌ای به پشتیبانی تیم طراحی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اگر که طراحی سایت را به تیم رایان بسپارید، این تیم به مدت 1 سال در کنار شما خواهد بود. در ادامه بخشی از مواردی که در پشتیبانی تیم رایان پس از طراحی سایت ارائه می‌شود را فهرست کرده‌ایم:

  • آموزش مدیران سایت جهت استفاده بهینه از خدمات سایت
  • رفع مشکلات موجود در روند فعالیت سایت
  • کنترل امنیت سایت و حفظ فایل‌ها و اطلاعات و جلوگیری از بین رفتن آن‌ها
  • مقابله با ویروس‌ها و تروجان‌هایی که ممکن است امنیت سایت را دچار اختلال نمایند.
  • ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت رایان با استفاده از راه‌هایی ارتباطی نظیر تلفن و ایمیل
  • بروزرسانی مربوط به نرم افزار‌های مورد استفاده
  • تهیه فایل پشتیبان یا Backup از اطلاعات موجود در سایت که این کار می‌تواند به صورت هفتگی و ماهانه صورت پذیرد.

طراحی سایت املاک خود را به شرکت رایان بسپارید

شرکت رایان در طراحی سایت املاک به عنوان یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. این شرکت به واسطه متخصصان طراحی، سئو، برنامه نویسی و غیره می‌تواند راه‌اندازی سایت املاک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه کند. شما به واسطه سپردن طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید از حرفه‌ای بودن طراحی سایت خود مطمئن باشید. رویاهای شما در رابطه با راه‌اندازی سایت املاک زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که طراحی سایت را به یک تیم حرفه‌ای واگذار کنید.

شرکت رایان به عنوان شرکتی با تجربه با بیش از هزاران مشتری راضی در سراسر ایران، می‌تواند به عنوان بهترین مجری در زمینه طراحی سایت به شمار رود. برای سفارش طراحی سایت به شرکت رایان می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 از خلاقیت های تکنیکی طراحان وب سایت است که هر ساله در حال تغییر می باشد. ایجاد فرم های جدید و به روز که در عین خلاقیت، محبوب نیز می باشند، از گرایش هایی هستند که طراحان وب به دنبال ایجاد آن می باشند. در ادامه به 8 روند طراحی نوآورانه برای وب در سال 2020 می پردازیم.

طراحی وب سایت

امروزه با گسترش تکنولوژی، انسان ها در عصر جدیدی به نام ارتباطات زندگی می کنند که به لطف اینترنت، توانسته اند جهان را در قالب یک دهکده جهانی تعریف کنند. با این پیش زمینه می توان بیان کرد که ارتباطات انسان ها از طریق اینترنت و ابزارهای برخاسته از آن به خصوص اپلیکیشن ها و وب سایت ها بسیار آسانتر و سریعتر شده است.  یکی از این ابزارهای ارتباطی وب سایت ها هستند که امروزه به لطف بستر فضای مجازی، محلی برای تعامل مستقیم افراد با مشتریان و مخاطبان آنها می باشند.

طراحی وب یا Web Design به معنی ایجاد یک پایگاه اینترنتی است که می تواند با هدف ارائه خدمات، محتوا مفید برای کاربران، فروش کالا، اطلاع رسانی و یا زندگی شخصی ساخته شود. مفهوم طراحی وب در برگیرنده یک مجموعه پروسه است که از قسمت های مختلفی از جمله لایه سازی صفحات، طراحی گرافیکی، تولید محتوا و اصول سئو تشکیل شده است.

 

ویژگی های مهم در طراحی وب سایت

طراحی وب یکی از مهمترین بخش های راه اندازی یک وب سایت در فضای مجازی است که اگر به خوبی انجام شود، باعث جذب کاربران بسیاری علاوه بر افزایش اعتبار وب سایت خواهد شد. وب سایت های با کیفیت امروزه دارای ویژگی های مشترک و یا خاصی می باشند که سبب می شود تا آنها هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی متمایز با بقیه سایت های دیگر شوند. از جمله این ویژگی ها و نکات مهم در  طراحی سایت وردپرس  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از یک دامنه مناسب برای وب

استفاده از طرح های گرافیکی زیبا و خاص از جمله یک لوگو چشم نواز به عنوان برند شما

رعایت ابعاد مناسب برای بخش های مختلف وب سایت 

استفاده از جلوه های گرافیکی 

ارائه ایمیل، آدرس و تلفن و سایر راه های ارتباطی برای وب سایت و ارتباط کاربر با شما

ایجاد قسمت چت آنلاین

طراحی و ایجاد منوی ناوبری

ایجاد یک باکس جستجو در وب سایت

امکان درج نظر

ریسپانسیو کردن سایت 

رعایت نکات امنیتی از جمله گذاشتن گواهی امنیت ssl

استفاده از یک میزبان مناسب برای وب سایت

تعرفه طراحی سایت     طراحی پورتال سازمانی

 

طراحی نوآورانه سایت 

با توجه به اینکه گرایش ها و طراحی های وب سایت ها هر ساله به طور مداوم در حال تغییر می باشند، از این رو بسیار مهم است تا وب سایت های محبوب این تغییرات را بررسی کنند و طراحی وب سایت خود را با آن در صورت لزوم تطابق بخشند. در ادامه به برخی از روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 می پردازیم که عبارتند از:

مودهای تاریک

طرح های رنگی درخشان

عناصر سه بعدی همه جانبه

ترکیب عکاسی با گرافیک

جستجوها و کلیک کردن های اینترنتی کمتر

لایه ها، سایه های نرم و عناصر شناور

نقص هایی که شخصیت می سازند

چارچوب های محکم از فضای سفید

 

روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020

مودهای تاریک یکی از روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 است که در آن عناصر رنگی و طرح ها بیشتر جلوه می کنند و علاوه بر آن، می توانند سبب صرفه جویی در انرژی و افزایش عمر صفحه نمایش شوند. از دیگر روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 می توان به روند طراحی نقص های شخصیت ساز اشاره نمود. به این معنا که عدم کامل بودن عناصری که در حالت دستی طراحی شده اند، سبب می شود تا حس انسانی بودن و پویایی در وب سایت ها ایجاد شود. در این طراحی ها، عدم استفاده از طرح های بی نقص ماشینی کنار گذاشته شده و با طراحی های واقعی تر، بر جذابیت و زنده کردن وب سایت افزوده می شود. همچنین می توان به عناصر سه بعدی همه جانبه در روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 اشاره نمود که غالبا استفاده از این عناصر، همواره برای مردم جذاب بوده و این اشکال سه بعدی، باعث ایجاد تجربه ای همه جانبه برای سایت شما خواهد شد.

 

چهارمین مورد از 8 روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020 را می توان لایه ها، سایه های نرم و عناصر شناور دانست. در واقع این مورد به ایجاد عمق و هیجان در وب سایت شما می پردازد و ظاهری سه بعدی در آن ایجاد می کند. ترکیب عکاسی با گرافیک، یکی دیگر از ترندهای خلاقانه طراحی وب سال 2020 است که در آن گرافیک های اصیل در کنار عکس های واقعی، سبب ایجاد جلوه های بصری به یادماندنی تر و زیباتر خواهند شد. استفاده از تصاویر و گرافیک های منطبق با شخصیت شما می تواند باعث انعطاف پذیرتر شدن وب سایت شود.
چارچوب های محکم از فضای سفید را می توان ششمین روند طراحی نوآورانه در نظر گرفت که به مفهوم استفاده بیشتر از فضاهای سفید برای ساختاربندی بیشتر طرح های خود می باشند. این چارچوب های عریض از فضاهای سفید باعث القای یک ساختار محکم برای وب سایت شما خواهد بود.

 

طرح های رنگی درخشان و جستجوها و کلیک کردن های کمتر اینترنتی از دیگر موارد 8 روند طراحی نوآورانه وب برای سال 2020  می باشد که به ترتیب در طرح های رنگی، ایجاد احساس سه بعدی بودن و بیرون آمدن طراحی های سایت از صفحه نمایش و در جستجوها و کلیک کردن های کمتر اینترنتی، کوچکتر کردن و کمتر کردن متون در کنار تمرکز اصلی بر تصاویر بزرگ پیش زمینه مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی سایت پزشکی    طراحی سایت صرافی

 

آینده طراحی وب سایت (Web Design) در سال 2020

گسترش اینترنت و صفحات وب در دنیای امروز غیر قابل انکار است و همه ما می دانیم که طراحی وب سایت روز به روز در حال گسترش است. اما آینده طراحی سایت به کجا می رسد؟ ما باید چه اطلاعاتی داشته باشیم و اگر می خواهیم برنامه نویسی وب را دنبال کنیم، باید چه انتظاراتی از سال 2020 داشته باشیم؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از ما را به خود درگیر کرده است و از این روی قصد داریم در ادامه شما را بیشتر با Web Design آشنا سازیم. شما می توانید با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه ارائه می شود، با آینده این فرآیند در سال پیش رو بیشتر آشنا شوید و همچنین می توانید برنامه ای دقیق برای یادگیری و یا کسب تجربه در بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ داشته باشید که قطعا برنامه نویسی و طراحی سایت یکی از مهمترین اهمیت ها در آن به شمار می رود. پس با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانیم آینده طراحی سایت در سال 2020 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

 

طراحی وب سایت 2020، موبایل مهم تر است

یکی از مهمترین نکات در زمینه طراحی وب در سال 2020 را می توان ارجح دانستن طراحی وب برای موبایل بر دستگاه های دیگر دانست. باید یک وب سایت سینک برای موبایل، تبلت و کامپیوتر بسازید تا بتوانید در زمینه طراحی وب موفق تر باشید. همچنین بهتر است که به فونت ها و کلمات در طراحی توجه کنید، اسلایدرها باید با موبایل همخوانی داشته باشند و بر اساس نرخ استفاده بالایی که از موبایل جهت مرور صفحات وب می شود، بهتر است که نسخه وب اپلیکیشن سایت خود را نیز داشته باشید که این امر در طراحی سایت در سال 2020 اهمیت بسیار زیادی را به خود جذب می کند.

طراحی وب سایت 2020، عناصر گرافیکی، سه بعدی می شوند

دومین نکته بسیار مهمی که در زمینه طراحی وب سایت  وجود دارد را می توان سه بعدی شدن عناصر گرافیکی دانست. به طور کلی گرافیک وب سایت ها در حال بهبود است و با توجه به قابلیت هایی که در مرورگرها روز به روز اضافه می شوند، باید وب سایت هایی زیباتر طراحی کنید. به همین جهت توصیه می کنیم در صورتی که در سال 2020 می خواهید وارد عرصه وب شوید، به گرافیک اهمیت بسیار زیادی دهید و در این زمینه اطلاعات مختلف و گوناگون را کسب کنید. طراحی های سه بعدی لایه های مختلف و طرح های کوچک و بزرگ گرافیکی سه بعدی در گوشه و کنار وب سایت شما می توانند جذاب باشند و در جذب مخاطب می توانند بهتر از روش های قدیمی تر عمل کنند. پس گرایش به سمت گرافیک سه بعدی در سال 2020 بیشتر شده است.

 

حذف فضای کنار سایت

در گذشته مقداری از فضای کنار وب سایت همواره بلااستفاده می ماند و منوها به کاربر نمایش داده می شدند. این در حالی است که در سال های گذشته بسیاری از وب سایت های کوچک و بزرگ طراحی وب سایت خود را با حذف فضای کنار سایت بهبود داده اند و صفحاتی پویا تر را به کاربران نمایش می دهند که می تواند بسیار جذاب باشد. به طور کلی در صورتی که علاقه مند به طراحی سایت هستید و می خواهید وارد این دنیا شوید، بهتر است ایده های جدید را دنبال کرده و بر این اساس نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید. این روش می تواند به شما کمک کند تا بهترین طراحی وب سایت را در سال 2020 داشته باشید. با ما در ادامه همراه باشید تا نکات تخصصی تری را در زمینه طراحی سایت در سال 2020 با شما در میان بگذاریم.

 

CMS ها قوی تر می شوند

پیش بینی می شود که در سال 2020 CMS ها قوی تر می شوند و کسانی که علاقمند به طراحی وب سایت بدون دانش برنامه نویسی هستند می توانند با قدرت بیشتری کار خود را در این زمینه انجام دهند. در صورتی که علاقمند به ورود به دنیای برنامه نویسی هستید اما بهتر است بدانید که در زمینه برنامه نویسی هم می توان به دنبال خبرهای بسیار خوبی بود که البته در ادامه بیشتر در این زمینه صحبت می کنیم. اما CMS هایی مانند وردپرس و جوملا امسال می توانند قدرتمند تر باشند و توانایی طراحی وب سایت با استفاده از این ابزار بسیار بهبود پیدا می کند. همچنین شما می توانید به سادگی یک وب سایت حرفه ای طراحی کرده و آن را برای کسب و کار اینترنتی خود بدون نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید. پیش بینی می شود که این بهبود به خصوص در زمینه UI و سئو بیشتر قابل لمس باشد.

برنامه نویسی ساده تر

با آمدن نسخه های جدیدتر زبان های برنامه نویسی تحت وب، می توانید به سادگی یک وب سایت کامل داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که طراحی یک سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی، CSS ها و غیره بسیار ساده تر می شود و انتظار آن را داریم تا برنامه های بیشتری برای درک برنامه و همچنین طراحی خلاقانه تر ارائه شود و در دسترس شما قرار گیرد. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با متخصصین این امر صحبت کنید.

 

کلام آخر

دنیای طراحی وب سایت روز به روز در حال گسترش است و شاهد آن هستیم که بسیاری از کسانی که علاقمند به دنیای طراحی وب سایت هستند می توانند در سال 2020 با محدودیت های کمتری به کار خود ادامه دهند. همچنین بهتر است بدانید که این شاخصه ها هر سال اعلام می شوند و معمولا بهبود بیشتری در این زمینه انجام می شود. همچنین می توان گفت که گوگل با به کارگیری الگوریتم BERT تحول جدیدی را در سال 2020 به دنیای سئو و تولید محتوا می دهد، البته باید منتظر باشیم و ببینیم که این تحول به زبان فارسی هم اضافه می شود یا خیر.

ساخت وب سایت     طراحی سایت اختصاصی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

در اين مقاله به اين سوال پاسخ ميدهيم كه هاست وردپرس چيست؟

و به انواع هاست وردپرس ميپردازيم و اينكه با توجه به نياز شما چه گزينه اي مناسب ميباشد.

وردپرس چيست؟وردپرس چيست؟

وردپرس چيست؟

بيش از 60 ميليون وب سايت يا (به طور خاص تر)  35٪ وب از وردپرس تشكيل شده است.

وردپرس روزهاي خود را از سال 2003 به عنوان يك پلت فرم وبلاگ نويسي آغاز كرد

اما توانست به بزرگترين و محبوب ترين سيستم مديريت محتوي (CMS) جهان تبديل شود.

در حال حاضر وردپرس يكي از ساده ترين و قدرتمندترين سيستم هاي مديريت محتوا است.

اين نرم افزار براي دانلود و استفاده رايگان است.

با اين حال ، براي استفاده از وردپرس در وب ، شما به هاست وردپرس نياز خواهيد داشت.

هاست وردپرس چيست؟

به طور خلاصه ، هر هاست وب لينوكس از وردپرس پشتيباني مي كند.

براي عملكرد ، CMS بايد روي وب سرور نصب شود.

 وردپرس محتوا را ذخيره مي كند و كاربران را قادر به ايجاد و انتشار وب سايت مي كند،

و اين به هيچ چيزي بيشتر از دامنه و سرويس ميزباني(هاست) نياز ندارد.

ميزباني وب انواع مختلفي دارد:

هاست اشتراكي ، VPS ، هاست اختصاصي ، هاست مديريت شده ،

هاست رايگان و در همه اين موارد مي توانيد وردپرس را نصب كنيد.

وردپرس آنقدر محبوب و پر استفاده شد

كه اكثر سرويس دهنده هاي هاست گزينه ي نصب با يك كليك وردپرس و حداقل كانفيك براي ميزباني وردپرس را دارند.

بهترين ميزباني وردپرس براي من چيست؟

تعداد زيادي شركت هاستينگ وجود دارد كه انتخاب يكي از آنها كار دشواري است.

مثل هميشه ، فاكتورهاي مهمي وجود دارد كه شما بايد در نظر بگيريد،

مانند بهينه سازي شده براي وردپرس ، نصب LiteSpeed ، آخرين نسخه  PHP (نسخه 7.4) ، پردازش سريع و نصب آسان.

اما مطمئناً مهمترين عامل در انتخاب ميزبان مناسب نياز شماست.

انواع هاست وردپرس:

هاست اشتراكي وردپرس

ميزباني مشترك نوعي ميزباني وب است كه در آن منابع سرور ميان سايت هاي مشتريان به اشتراك گذاشته ميشود،

هر كاربر فضاي ذخيره سازي مشخص و منابع مشخصي دارد. اين مقرون به صرفه ترين راه حل است.

هاست اشتراكي وردپرس براي وب سايت هاي كوچك تا متوسط ​​مانند مشاغل كوچك و وبلاگ ها توصيه مي شود.

ميزباني وردپرس VPS

VPS مخفف “سرور خصوصي مجازي” است.

اين يك سرور خصوصي است ، به اين معني كه منحصراً متعلق به شما خواهد بود.

اين از ميزباني اشتراكي قدرتمندتر است و داراي IP اختصاصي و منابع مقياس پذير است.

ميزبان سرور مجازي خصوصي يك گزينه عالي براي پروژه هاي بزرگ است

زيرا مقدار قابل توجهي از منابع اختصاصي و كنترل زيادي را در اختيار شما قرار مي دهد،

در حالي كه ارزان تر از داشتن سرور اختصاصي است.

ميزباني VPS براي وب سايت هاي متوسط ​​تا بزرگ مانند مشاغل متوسط ​​يا وبلاگ هاي پر بازديد توصيه مي شود.

ميزباني سرور اختصاصي وردپرس

سرور اختصاصي كار VPS را انجام مي دهد ، اما تمام سرور به صورت اختصاصي در اختيار شماست.

متأسفانه ، ميزباني وب سايت شما از اين طريق يك راه حل پرهزينه است،

هزينه آن مي تواند ماهيانه 60 دلار و بيشتر باشد.

سرورهاي اختصاصي براي وب سايت هاي بزرگ تا بسيار بزرگ مانند وبلاگ هاي بسيار پر بازديد توصيه مي شوند.

هاست وردپرس مديريت شده( خريد هاست وردپرس )

هاست مديريت شده وردپرس جايي است كه ميزبان تمام جنبه هاي فني اجراي وردپرس را مديريت مي كند.

اين بدان معناست كه شما لازم نيست سايت خود را براي عملكرد بهتر، بهينه كنيد،

از ايمن بودن وب سايت خود اطمينان حاصل كنيد و پشتيبان گيري منظم داشته باشيد.

هاست مديريت شده وردپرس باعث ميشه وب سايت شما تجربه ي بهتري را براي كاربر ايجاد كند و

قطعا هزينه ي بيشتري نسبت به هاست اشتراكي بايد بپردازيد.

ميزباني مديريت شده وردپرس

به وبلاگ نويسان مستقل كه قادر به تأمين هزينه هاي خود با درآمد خود هستند توصيه مي شود.

ميزباني رايگان وردپرس

بله ، امكان ميزباني رايگان وب سايت شما نيز وجود دارد ، اما اشكالاتي نيز در آن وجود دارد.

گاهي اوقات مي توانيد ميزباني وردپرس رايگان را در انجمن هاي آنلاين پيدا كنيد.

در بيشتر موارد ، اينها توسط يك فروشنده مديريت مي شوند.

شما نيازي به پرداخت پول نداريد، اما اغلب شما ملزم به قرار دادن تبليغات يا لينك هايي در سايت خود هستيد،

كه ممكن است آزار دهنده باشد.

همچنين ، هرگز نخواهيد دانست كه چه زماني اين فرد پيشنهاد ميزباني خود را به طور رايگان متوقف مي كند.

اگر مي خواهيد وب سايت خود را كاملاً رايگان و بدون قرار دادن بنر در سايت خود ميزباني كنيد،

در اينجا ميزباني وب ارائه مي دهد.

ميزباني رايگان براي پروژه هاي كوچك و آزمايش توصيه مي شود.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

 
به عنوان طراح و توسعه دهنده وب، هر پروژه‌ای دارای اهداف مورد نیاز خود است. اما می‌توان گفت هدفی که در تمامی این پروژه‌ها مشترک است،این است که وب سایت بر روی افراد تأثیرگذار و به یادماندنی باشد.

یک تجربه خوب می‌تواند اغلب اوقات لذت بخش باشد، زیرا تجربه‌ای زیباست که معمولاً به یاد ماندنی می‌باشد. به همین دلیل ما بر این شدیم که یکی از راه‌های ساخت خاطره به یاد ماندنی همراه با ساخت یک تجربه خوب را مرور کنیم. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اضافه کردن کمی سرگرمی و در آمیختن آن‌ها با هم، در تولید یک سایت جذاب همراه با امیدواری و موفقیت بیشتر، به ما کمک خواهد کرد. www.ParsCms.com

نظریه سرگرمی

 

Get Adobe Flash player

چندی قبل لینکی را به Volkswagen که اسپانسر پروژه‌ای به نام " نظریه سرگرمی " بود، فرستادم. این وب سایت شبیه به مسابقه عمل می‌کرد، که استفاده کنندگان از آن می‌توانستند مواردی را که در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شوند را همراه با مقداری تفریح، تجدید نظر یا طراحی دوباره کنند. هدف این بود که مردم با لذت بردن از این امکان به آسانی از آن استفاده کنند. وقتی که ما تعداد زیادی ویدئو را در وب سایت قرار دادیم، یکی از آن‌ها که اسمش Piano Staircase بود نظر من را به خود جلب کرد. در این ویدئو آزمایشی در پله‌های ایستگاه یک مترو صورت گرفته است. در کنار پله‌ها، پله برقی است. همان‌طور که من مطمئن هستم که شما می‌توانید حدس بزنید، به مراتب بیشتر مردم در رفت و آمد روزانه خود به جای پله‌ها از از پله برقی استفاده می‌کردند.

یک روز عصر در حالی که ایستگاه تعطیل شده بود پله‌ها تبدیل به دکمه‌های بزرگ پیانو شدند و در حالی که مردم پا بر روی هر کدام از آن‌ها می‌گذاشتند از ان‌ها صدا برمی‌خواست. در حالی که روز بعد عابران از دیدن این صحنه در ایستگاه شگفت زده شده بودند، ترجیح می‌دادند که به جای استفاده از پله برقی از این پله‌های پیانویی استفاده نمایند. در حقیقت پس از انجام این کار طبق آمار 66% مردم، بیشتر از پله‌ها به جای پله برقی استفاده کردند که طبق هر استانداردی یک افزایش بی نظیر محسوب می‌شود.

اضافه کردن تفریح به وب سایت‌های ما

وقتی که من این ویدئو را دیدم به اولین چیزی که فکر کردم این بود که، چگونه می‌توانیم از این موضوع در کار حرفه‌ای طراحی صفحات وب استفاده کنیم! و از آن درس بگیریم. با استفاده از سرگرمی برای کاربران می‌توانیم یک تجربه لذت بخش را برایشان ایجاد کنیم و این تجربه زیبا را به عنوان خاطره‌ای که می‌توانند درباره آن با مردم سخن بگویند، پیشنهاد دهیم.

بیایید تفریح را تعریف کنیم

در حقیقت من باید معنی سرگرمی را بهتر توضیح دهم. پیشنهاد نمی‌دهم که شما سایت خود را به سایتی شبیه به سیرک تبدیل کنید، مگر اینکه مشتری شما صاحب یک سیرک باشد. من به صورت ساده پیشنهاد می‌کنم که تغییرات و فرایندهایی که باعث می‌شوند مقداری سرگرمی به اجزا یا واسط کاربری طراحی یک سایت اضافه شوند می‌توانند، مقدار زیادی به لذت بخش تر کردن و به یاد ماندنی‌تر کردن سایت طراحی شده توسط شما، کمک کند.

سرگرمی مانند یک کار احمقانه نیست. شما می‌توانید به تجربه کاربر لایه‌هایی از شوق و لذت را بدون اینکه مشتری را بی تجربه و غیر حرفه‌ای تلقی کنید، بدهید. هنر این است که شما بدانید چه مقدار سرگرمی را در کدام مکان اضافه کنید و به موقع تشخیص دهید که کجا زیاده‌روی کرده‌اید.

بیایید چند مثال از وب سایت‌هایی که با استفاده از سرگرمی، لذت همراه با خاطره، به کاربرانشان هدیه داده‌اند را با هم بررسی کنیم.

ارتقا سطح عادی

وب سایت های سرگم کننده

تعداد زیادی صفحات معمولی در بیشتر وب سایت‌ها وجود دارد. با انتخاب یک صفحه یا یک تجربه معمولی از یک وب سایت (مانند صفحه درباره ما و فرم ارتباط) و ساخت این سرگرمی و به یاد ماندنی کردن آن، وب سایت خود را از این طریق بهبود ببخشید. با در نظر گرفتن یک دلیل قوی‌تر، صفحه درباره ما می‌تواند یک صفحه ثابت در بیشتر وب سایت‌ها باشد. Mutant Labs که یک شرکت طراحی و گسترش صفحات وب می‌باشد، فعالیت خوبی در اضافه کردن حس در سرگرمی‌ها و شخصی کردن و اینکه چگونه اغلب اوقات از یک عمل ملال آور می‌توان یک صفحه پویا و زنده ساخت را آغاز کرده است.

 

fun website

وب سایتی که برای Get satisfication، ساخته شده عمل موفق آمیزی را در تبدیل صفحه معمولی (Case studies )به صفحه‌ای که تجربه‌ای تعاملی را به کاربر منتقل می‌کند را با استفاده از ابزاری به نام Wheel Of Satisfication انجام داد.

 

fun website

نظر شما درباره صفحه «ارتباط با ما» چیست؟ شما تا حالا کدام یک از این سایت‌ها را طراحی کرده‌اید که یکی از این صفحات را نداشته است؟

English Workshop، سازمانی که فرصت‌های یادگیری زبان انگلیسی را برای مردم فراهم می‌آورد، فرم ارتباط با ما را در وب سایت خود را طوری طراحی کرده که شبیه به پنل کنترل یک ماشین به نظر برسد، که باعث می‌شود با تم کارگاهی کل وب سایت کاملاً هم خوانی داشته باشد.

صفحه‌ی «ارتباط با ما»، مجله Smashing نمونه‌ی خوبی از یک صفحه تزیین شده با ویژگی‌های سرگرم کننده می‌باشد. صفحه از بالا تا پایین شامل سرگرمی می‌باشد. با یک صدای خیلی شاد و ساده برای خوش آمد گویی ورود به صفحه (سلام، بفرمایید صحبت کنید) در کنار سوالات و ارائه‌های کارتونی تیم مدیریتی مجله اسمشینگ.

با در نظر گرفتن صفحات یک وب سایت و پیدا کردن راه‌هایی برای اضافه کردن سرگرمی لذت خواهید برد در غیر این صورت یک تجربه معمولی خواهید داشت. در عوض شما می‌توانید یک تصویر منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید.

 

سرگرمی در ناکامی

وب سایت های سرگم کننده

صفحه دیگری که عموماً در بیشتر وب سایت‌ها می‌بینید صفحه خطای 404 می‌باشد. با اضافه کردن چیزهای جدیدی و نشان دادن آن‌ها به صورت شخصی شما می‌توانید ناکامی را در یک موقعیت دیگه ای پخش کنید. شما می‌توانید نمونه‌های خوب و تأثیرگذار در مقاله پیشین از مجله اسمشینگ ببینید. علاوه بر آن پیغام خنده دار و برطرف کننده احساس ناکامی یک صفحه خوب خطای 404، می‌تواند شامل لینک‌های هم باشد، که کاربران معمولاً دوست دارند.

وقتی درست انجام شد و شما می‌توانید این طوری لبخند رو بر لبان کاربران بنشانید و کمک کنید به آن‌ها برای پیدا کردن و راضی شدن از چیزهایی که پیدا کردنشون ارزشمند هست.

 

جستجو برای سرگرمی

در حالی که گوگل بیشتر به خاطر نتایج جستجوهایی که انجام می‌دهد شناخته شده است، اما در حقیقت سرگرمی که معمولاً این شرکت برای ارائه این نتایج جستجو در حین جستجو ارائه می‌دهد، نقش مهمی رو ایفا می‌کند.

اولاً شما شاهد یک ویژگی جالب در سایت گوگل به نام doodles هستید، که روز های خاصی به جای لوگوی اصلی گوگل می‌نشینند این دودل‌ها می‌توانند از گرافیک‌های خیلی معمولی تا تجربیاتی کاملاً تعاملی مثل بازی Pac Man یا tribute to …. باشند.

به این خاطر گوگل در ویژگی‌های سرگرم کننده‌ای که در سایت خود اضافه کرده موثر بوده چون، این ویژگی‌های سرگرم کننده در قسمت‌های دیگری که کاربر در استفاده از وب سایت داشته باشد تداخلی ایجاد نمی‌کند. اگر شما بخواهید، گوگل می‌تواند ویژگی‌های سرگرم کننده در سایت خود قرار بدهد، اما دسترسی به سرویس‌های اصلی مختل نمی‌شود. این کلید اصلی برای اضافه کردن ویژگی‌های سرگرمی به پروژه است. مطمئن باشید که این موضوع به ویژگی‌های عادی یا اهداف اصلی سایت تداخلی ایجاد نمی‌کند.

تبلیغات میان متنی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت  فروشگاهی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت تهران

زیاده‌روی در استفاده از ویژگی‌های سرگرم کننده

یکی از چالش‌های وب سایت، متوقف کردن سرگرمی‌های اضافی در آن است. مقدار مناسبی از ویژگی سرگرم کننده می‌تواند تجربه خاطره انگیزی برای کاربر داشته باشد. این در حالی ست که زیاده‌روی می‌تواند اثرات عکس داشته باشد و موجب دلزدگی کاربر شود. اما زمان‌هایی هم وجود دارد که زیاده‌روی، کار درستی می‌باشد، هم برای برند و هم برای وب سایت.

وب سایت های سرگم کننده

سایت CaptainDash.com از تصاویر و تعاملات سرگرم کننده در جای جای خود بهره می‌برد که شامل lay out کتاب مانند در "What We Solve" می‌باشد. این تجربه، یکتا و لذت بخش است و وب سایت یک حس تعلق را به کاربر القا می‌کند، اما بعد از چند دقیقه جستجو در وب سایت و کار با آن، درک این موضوع برای من خیلی سخت بود که در کدام قسمت از این کمپانی جدیت وجود داشته است. زیاده‌روی یکی از دام‌هایی است که ممکن وب سایت بر اثر سرگرمی سازی بیش از حد در آن گرفتار شود. وب سایت شما باید به این سوال اساسی کاربر جواب بدهد که کمپانی چه کار می‌کند!؟

 

وب سایت های سرگم کننده

Meomi.com سایت دیگری است که عمده طراحی خود را بر پایه ویژگی‌های سرگرم کننده گذاشته است. طراحی کلی وب سایت با کاراکتر های سرگرم کننده ساخته شده است. وقتی شما بر روی آن‌ها scroll می‌کنید، حرکت می‌کند و پاسخ می‌دهند. تجربه کلی که با آن خواهید داشت، تجربه‌ای از شادی و اکتشافات خواهد بود. به خصوص footer و جیزهایی که در پشت درختان در حال تکاپو هستند، علاقه‌مند می‌باشم. همچنین این واقعیت را که وقتی سایت خیلی مشغول می‌شود می‌توانم علت آن را بفهمم و این به دلیل نوار تعادلی است که به سوی قسمت بالای صفحه قرار گرفته است.

 

fun website

مثال بسیار خوب دیگر از یک وب سایت که از بالا به پایین با ویژگی‌های سرگرم کننده پر شده است (ولی هم چنین این که بفهمیم هدف اصلی چیست آسان است) وب سایت Two Giraffes می‌باشد. در صفحه خانگی وب سایت یک علامت به قسمت دیوار نصب شده است که بر روی آن نوشته شده ما واسط‌های کاربری، نشاطی را تولید می‌کنیم که در پشت آن‌ها کدهای جدی وجود دارد. این به وضوح ارائه‌های کمپانی را نشان می‌دهد و در حالیست که محیط کاملاً سرگرم کننده‌ای دارد. استفاده زیاد از ویژگی‌های سرگرم کننده در یک وب سایت می‌تواند ریسک‌های زیادی به دنبال داشته باشد.

 

پیام خودتان را خاطره انگیز کنید

fun website

طراحی یک وب سایت بزرگ از پیام یا هدف آن وب سایت پشتیبانی می‌کند، هر چند ما می‌توانیم از ویژگی‌های سرگرم کننده نه تنها برای باقی گذاشتن یک تجربه خاطره انگیز، بلکه به عنوان یک پیام ماندگار استفاده کنیم. وب سایتی که برای کنفرانس Converge طراحی شده بود این موضوع را که می‌تواند لایه‌هایی را از یکدیگر جدا کند و به آزمودن محل‌های تقاطع بین طراحی، ساخت و بازاریابی بپردازد. طراحی وب سایت با استفاده از شکل دایناسور Tyrannhosaurus Rex بسیار تأثیر گذار است ولی سرگرمی وقتی شروع می‌شود که صفحه را به پایین scroll می‌کنید دایناسور باقی مامند ولی با توجه به ساختار تم "peel back" وب سایت شما سریعاً به محتوای اصلی هدایت می‌شود.

وب سایت های سرگم کننده

وب سایت Seamco's این پیام خود را با تلفیق یک انیمیشن زیبا از خط تولید بطری‌ها نشان می‌دهد. از قسمت بالای وب سایت (جایی که ساختن باطری‌ها) تا قسمت پایین (جایی که کامیون‌ها رفت و آمد های مکرری را برای رساندن بسته محصولات آغاز می‌کنند) یک وب سایت سرگرم کننده و هم خاطره انگیز خواهد بود؛ و در ضمن پیام اصلی وب سایت کاملاً به کاربر مخابره می‌شود.

 

قصه گویی و سرگرمی

fun website

راه دیگر برای رساند پیام یک وب سایت قصه گویی است هم چنین افزودن ویژگی سرگرم کننده می‌تواند تضمین کننده این باشد که داستان کاملاً به یاد خواهد ماند. وب سایت کنفرانس Combine از مکانی در "America's heartland" در ایالت ایندیانا استفاده می‌کند. برای اینکه یک داستان سرگرم کننده بیان کند در ضمن شما را مجبور می‌کند که برای دنبال کردن این داستان از قسمت بالا تا پایین وب سایت را scroll کنید. بعد یک ماشین مزرعه در حال کار کردن در زمین است که یک گوش بزرگ از ذرت در حال پمپ شدن پر از رادیو اکتیو بر قسمت وسط صفحه است جایی که ذرت رادیو اکتیوی خرابی ایجاد می‌کند. خوب من نمی‌خواهم که این داستان رو خراب کنم خود به وب سایت مراجعه کنید و شاهد باشید.

وب سایت های سرگم کننده

سایت خوب دیگری که از قصه گویی استفاده می‌کند، سایتی است که در زمینه‌ی آینده ی روشن به اشتراک گذاشتن اتومبیل می‌باشد. این وب سایت دارای پیمایشی عمودی است، شما می‌توانید از کلیدهای جهت دار صفحه کلید برای حرکت در مناظر وب سایت استفاده کنید تا درباره‌ی به اشتراک گذاشتن اتومبیل‌ها بیشتر بیاموزید. در طول این راه، ده‌ها عدد از عناصر وجود دارند که می‌توانید بر روی آن‌ها اسکرول یا کلیک کنید تا درباره‌ی آن‌ها بیشتر بدانید و یا به محتوای بیشتر دسترسی یابید. این در حالی است که پیام وب سایت به صورتی کاملاً تعاملی به کاربر انتقال می‌یابد.

 

برخی از وب سایت‌ها نمی‌توانند سرگرم کننده باشند. می‌توانند؟

من با یک شخصی که طراح وب بود درباره مزایای اضافه کردن سرگرمی به وب سایت‌هایی که آن‌ها ایجاد می‌کردند صحبت کردم. استدلال من اغلب در برابر این عمل این است که در پروژه‌های آن‌ها هیچ جایی برای تفریح نیست. بله درست این است که پروژه‌هایی وجود دارند که اضافه کردن ویژگی‌های سرگرم کننده به آن‌ها کار سختی است، ولی گاهی اوقات حتی وب سایت‌هایی که به دلیل نوع محتوایی که دارند امکان اینکه خیلی راحت بتوانند ویژگی‌های سرگرمی را اضافه کنند برایشان مشکل است، با رعایت اصولی که در مثال‌های پیشین این مقاله آمده می‌توانند خیلی تأثیر گذار تر شوند.

 

وب سایت های سرگم کننده

SlaveryFootprint.org وب سایتی است که اجازه می‌دهد تا مصرف کنندگان به چگونگی تجسم عادات مصرفی خود و ارتباط آن با زندگی روزمره در Slavery بپردازند. این وب سایت به نظر نمی‌رسد جایی باشد که ویژگی‌های سرگرمی در آن‌ها بتواند موفقیت به همراه داشته باشد، ولی اگر به همین سایت مراجعه کنید و کلید جهت دار قرمز رنگ What? را بفشارید، با تجربه‌ی جدیدی مواجه می‌شوید. به قسمت پایین صفحه که اسکرول می‌کنید، نقش‌هایی از دست‌های رنگی و کارتونی که قسمت‌های مختلف محتوای صفحه را بار گزاری می‌کنند دیده می‌شوند و این در همین حال است که پیام وب سایت به شما رسانده می‌شود. پیام با یک پرامپت با مضمون Take the survey خاتمه می‌یابد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که یک فرم وب ساده، به تجربه‌ای کاملاً قوی و خاطره انگیز ختم شود.

 

fun website

Fracking از بسیاری از همین تکنیک و قانون‌ها بهره می‌برد که شامل داستان گویی که پیش از این درباره‌ی آن صحبت کردیم نیز می‌شود. وب سایت از نقاشی‌ها و داستان گویی ها برای دقیق‌تر روشن کردن روند و تعاملی کردن آن استفاده می‌کند. نتیجه هم تجربه‌ای است که این پیام را به صورتی کاملاً تأثیر گذار تر از آن چه پاراگراف‌های معمولی یا گرافیک‌های ایستا نشان می‌دهند، بیان می‌کند.

مطمئناً وب سایت‌هایی هستند که حساسیت و مشکلاتی برای اضافه کردن سرگرمی در آن‌ها وجود دارد. اما به عنوان نمونه دو سایت را به شما نمایش می‌دهم که شما می‌توانید از راه حل‌های زیادی استفاده کنید برای اینکه سرگرمی را به گونه‌ی دیگری و با ایجاد یک خاطره شگفت انگیز بدون اینکه خطر مهم و جدی شما را تهدید کند پیام خود را برسانید.

طراحی برای احساس

وب سایت های سرگم کننده

در کتاب عالی Designing for Emotion نوشته Aaron Walter منافع و (و مشکلات بالقوه) طراحی عاطفی را نشان می‌دهد. این کتاب تمامی سطوح از احساسات را که شامل :صداقت، امیدواری، هیجان، شادی و حتی عشق را، پوشش می‌دهد و همچنین نمونه‌های بسیار زیادی برای بیرون کشیدن احساسات به وسیله سرگرمی استفاده شده است. انتخاب این کتاب از اول می‌تواند شرایط عالی را برای استفاده از احساس در طراحی وب سایت‌های ما به وجود آورد.

ما می‌خواهیم طراحی، یک واسط‌های کاربری قابل‌استفاده مانند پخت و پز به وسیله سرآشپز انجام دهیم. بدیهی است که ما می‌خواهیم خوراکی‌هایی با ارزش غذایی را میل کنیم اما ما نیز خواستار عطر و طعم در غذا نیز هستیم. چرا ما تنها به قابل استفاده بودن واسط‌های کاربری راضی می‌شویم، در حالی که می‌توانیم آن را هم قابل استفاده و هم لذت بخش نماییم؟

طراحی خاطره

تجربه‌ی استفاده از واسط‌های کاربری وب سایتی که فقط قابل استفاده است، چندان به یاد ماندنی‌تر از خوردن غذایی که فقط قابل خوردن می‌باشد، نیست. درست مانند یک سرآشپز که برای ایجاد یک منو که واقعاً استثنایی است. بنابراین ما باید به عنوان افراد حرفه‌ای در وب تلاش برای طراحی و توسعه وب به وسیله واسط‌هایی که فراموش نشدنی می باشند انجام دهیم. امیدوارم که این مقاله یکی از راه‌هایی را که می‌توان کمی سرگرمی در پروژه‌های در حال طراحی به وجود آورد را به شما نشان داده باشد. چه شما این طراحی جدید را با Photoshop انجام دهید و یا به ساختن قالب‌ها به وسیله HTML یا CSS بپردازید من شما را به در نظر گرفتن نمونه‌ها و درس‌های گفته شده در این مقاله تشویق می‌کنم. شما می‌خواهید یک تجربه شگفت انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید؟ تلاش کنید که این پیشنهاد ساده را دنبال کنید.

شاد باشید ...

پا نوشت

طراحی سایت،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز، طراحی سایت رشت، طراحی سایت کرج، طراحی سایت مشهد، طراحی سایت یزد



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

 
ساخت اپلیکیشن و ارائه آن، با استفاده از فرم جذاب ولی بدون محتوا امکان پذیر نیست. اگر محتوای خود را بدون در نظر گرفتن نیاز مشتری و با هدف فروش، روی وب سایت خود قرار دهید، آن محتوا را، مرده تصور کنید.

Gary Marshallبرای کسب 2 میلیارد دلار، به صرف چه میزان زمانی نیاز است؟ بر اساس گفته یکی از مدیران سابق نوکیا (هوراس دیدو)، پاسخ این سؤال به کسب و کاری که در آن مشغول هستید، ارتباط دارد. در صورتی که در یک شرکت مقلد و پیرو کار می‌کنید، به 34 ماه نیاز دارید. اما در شرایطی که شرکت شما، خود به عنوان توسعه دهنده بازار، محسوب شود، این کار فقط در 31 ماه، قابل اجرا خواهد بود. www.ParsCms.com

برای مثال؛ پس از گذشت 8 سال از راه اندازی فروشگاه iTunes، رقم درآمد آن در حدود 12 میلیارد دلار تخمین زده شده است. در حالی که App store، عمری کوتاه تری دارد، با سرعت بیشتری به درآمد زایی پرداخته و گوی سبقت را از رقبای هم تراز خود ربوده است.

عوامل زیادی باعث جذابیت بازار اپلیکیشن ها می‌شود. اپلیکیشن ها، با محتوای ساده خود، تبدیل به ابزارهایی مناسب برای جلب کاربران شده‌اند. این جذابیت در پرداخت‌های ناچیز اما فراگیر، بیشتر قابل توجه است. (جایی که کاربر به سادگی اقدام به خرید کرده و به روز رسانی های لازم نیز به صورت خودکار در نرم افزار اتفاق می‌افتند). اما رخداد مهم‌تری که در این رهگذر، در حال به وقوع پیوستن است، حرکت از مرورگر به سوی محتوا می‌باشد. امروزه اپلیکیشن ها به حد قابل قبولی از موفقیت دست یافته‌اند. بطور مثال؛ اگر شما محتوای ارزشمند خود را بدون در نظر گرفتن نیاز مشتری امروز با هدف فروش، بر روی وب سایت خود قرار دهید، آن محتوا را از هم اکنون، مرده تصور کنید. اما اگر همین محتوا را درون یک اپلیکیشن خوش ساخت جا دهید، طنین جرنگ جرنگ سکه‌ها را در گوش خود خواهید شنید.

ارزش افزوده

در این میان مشکلی وجود دارد و آن ارزش افزوده ای است که در این‌گونه اپلیکیشن ها یافت نمی‌شود. چرا که این‌ها، رونوشتی از محصولات چاپی هستند، بعضاً کیفیتی پایین‌تر از منابع اصلی خود داشته و هزینه های اشتراک و دریافت آن‌ها بیشتر از نسخه های چاپی خواهد بود.

در طی سال‌های اولیه ارائه موسیقی بر روی دیسک‌های فشرده، توجه عمده منتشرکنندگان آن بر روی فرم قرار داشت و نه بر روی محتوا. اما پس از گذشت آن دوران و ارائه فرمت MP3، حقیقت برای این دسته از افراد روشن شد که محتوا در درجه اول اولویت برای مخاطبان قرار دارد. آنان به اهمیت ارزش افزوده ای که توسط این فرمت بر روی سی دی ها ایجاد شد، پی بردند. اما نتیجه ای که از آن زمان برای این صنعت مشخص شده است، ایجاد ارزش افزوده در پروژه‌هاست. در صورتی که اپلیکیشن شما نیز دارای ارزش افزوده نباشد، مخاطبین برای آن ارزشی قائل نخواهند شد.

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

طراحان وب برای داشتن یک زندگی حرفه ای طولانی مدت، نیاز به برنامه ریزی دارند. در این رابطه، 10 نکته ای که در ذیل آمده، شما را از مرز پیکسل‌ها فراتر برده و به مسیر کار حرفه ای دراز مدت، سوق خواهد داد.
در حال حاضر شاید شما در بهترین موقعیت خود قرار داشته باشید؛ مشتریان عالی، پروژه های جذاب و یک کارنامه درخشان کاری در پرونده خود داشته باشید. اما سؤالی که در پس ذهن شما وجود دارد؛ آیا من قادرم تا مدت‌های مدید به این کار ادامه دهم؟ آیا توان کار برای 30 تا 40 سال دیگر به این شکل را دارم؟ تفکر در مورد آینده کاری برای یک طراح، می‌تواند بسیار دلهره آور و ناخوشایند باشد.

حقیقتی مبرهن این است که همیشه، طراحان وب با مهارت‌هایی بیشتر از شما وجود خواهند داشت. تعداد طراحان ماهر که در حال رقابت سختی با یکدیگر هستند، روز به روز در حال افزایش است. نیروی کاری هر ساله شاهد حضور نفرات جدید بوده است. آنان نیز دقیقاً وضعیتی مشابه شما دارند. در حقیقت، آنان نیز تشنه کار هستند.

اما نکته ای مهم که اغلب مورد توجه طراحان قرار نمی‌گیرد، «مهارت طراحی» است. در صورتی که شما در مورد دوام کار خود نگران هستید بایستی بدانید که هرچه دامنه مهارت‌های شما وسیع‌تر باشد، از موفقیت بیشتری بهره‌مند خواهید شد. پس، از هم اکنون دست به کار شده و شروع به یادگیری مهارت‌های هرچه بیشتر کنید.

www.ParsCms.com

1- علم تئوری‌ها و تاریخ شغل خود را بشناسید

کار را از شناخت اصول شروع کنید. چگونه می‌توان بدون دانستن اصول و پایه های یک علم، به درجات بالا در آن دست یافت؟ آیا تاکنون به نحوه کار قهرمانان ورزشی دقت کرده‌اید. آنان همیشه کار را با یادگیری مهارت‌های اصلی و پایه ای شروع می‌کنند. کسب مهارت در طراحی نیز، از این مقوله جدا نیست. به منظور فهم اینکه طراحی از چه تشکیل شده است، بایستی از نحوه کار آن رمز گشایی صورت گیرد. در ابتدا اگر مایلید، رشته ذهنی مخاطبین را به خود جلب کنید، بایستی، الگوهای اساسی این هنر و صنعت را فراگیرید. در صورتی که با عباراتی چون؛ تکرار، انعطاف پذیری، کنتراست، ریتم و تعادل، ناآشنا هستید، مطالعه کتب مربوطه مورد نیاز را از دست ندهید.

در صورتی که آشنایی قابل قبولی با تاریخچه طراحی دارید، بدانید که شما کتابخانه ای متحرک از انگیزه و الهام (که همان ذهن شماست) بوده و می‌توانید به موقع نیاز از آن بهره برداری نمایید. این دانش را در راه صحیح و با هدف استفاده کنید. اگر مایلید به روشی قدیمی وارد کار طراحی شوید، ابتدا از چرایی و چگونگی شکل گیری این روش اطمینان حاصل کرده و بدون اطلاع از مبدأ شکل گیری یک روش از آن استفاده نکنید.

 

2 – در تولید ایده، فردی خلاق باشید

قبل از خلق ایده به سراغ کامپیوتر نروید. ابتدا مفهومی که دربردارنده ایده شماست را به خوبی بشناسید. سپس به سراغ نرم افزار طراحی روید. ابتدا مسئله پیش روی طراحی را به خوبی برای خود تبیین کنید. از ناکامل بودن و ضعف خلاصه طرح خود هراس نداشته باشید. همیشه جای سؤال و پاسخ‌های بیشتر وجود دارد. به اندازه کافی اطلاعات خود را افزایش داده، سپس به مسئله حمله کرده و تسلط بر آن را به دست آورید.

در جلسات بارش مغزی شرکت کنید. کیفیت ایده های مطروحه در این میان مطرح نیست. تنها کمیت و تعدد مهم است . چالش‌های بزرگ را به تکه های کوچک‌تر تقسیم کنید. گاهی اوقات جلسات از این دست، در مدت 15 دقیقه، کار جلسات 2 ساعته را انجام می‌دهند. سریعاً پس از اتمام جلسه، ایده‌ها را جمع آوری کرده و در لیستی قرار دهید.

از طرح ریزی برای ایده‌هایی که قابلیت اجرا دارند، هراس نداشته باشید. آنقدر با ایده کلنجار روید تا راهکارهای انجام آن را دریابید. طرح ریزی اولیه، لازم نیست آنچنان دلچسب و زیبا از آب در آید. برخی از طراحان قبل از شروع کار با کامپیوتر، تلاش می‌کنند، تمامی موارد کوچک و بزرگ را از سر راه بردارند. بعضی دیگر به آن‌ها بی تفاوت هستند و یا با سرعت از کنار آن‌ها می‌گذرند. در کل، مروری اجمالی بر تمامی ایده های مطرح شده، بدون تمرکز زیاد بر روی آن‌ها، خط سیر بهتری به کار شما خواهد داد.

آیا به تکنیک‌های بیشتری برای استفاده بهتر از ایده‌ها نیاز دارید؟ به غیر از جلسات بارش مغزی، می‌توانید به مطالعات موردی بپردازید. در این صورت قادر خواهید بود با استفاده از تجربیات و نتایج حاصل شده در پروژه های قبلی، نتایج مطلوب‌تری از پروژه های خود داشته باشید و دامنه ایده‌ها را در برخورد با مشکلات، وسعت دهید. کمی از نرم افزارهای طراحی فاصله بگیرید. به ذهن خود اجازه دهید، با دید بازتری از صنعت طراحی به مصاف کار برود. مطالعه 3 کتاب زیر شما را در این راه یاری خواهد نمود.

3 - کار خود را بفروشید

طرح‌هایی قابل فروش هستند که، صاحبان آن‌ها بتوانند با اعتماد به نفس مثال زدنی خود، کاربران را متقاعد به خرید کنند. اگرچه مشتریان شما، یک نفر و یا گروهی 60 نفره و خبره در کار هستند، تنها کاری که از شما انتظار می‌رود، توانایی صحبت و اظهار نظر در مورد طرحتان است. سعی کنید به صحبت کردن در مورد طرح خود، عادت کنید. اهداف آن را به مشتریان متذکر شوید. ابهامات موجود را برطرف کنید. به کاربران اجازه دهید به سطح بالایی از شناخت نسبت به آن برسند. دلایل استفاده از امکانات و ابعاد مختلف فنی آن را شرح دهید.

در صورتی که شما قادر به صحبت و دفاع جانانه از طرح خود نیستید، در واقع میدان را برای دیگر رقبا خالی کرده‌اید. بنابراین با تمام توان از وقوع این موضوع جلوگیری کنید. فروش ایده‌ها با اعتماد به نفس تمام، بسیار ضروری است. در تصویر زیر، نویسنده مطلب را در حال توضیح طرحی برای همکاران خود در یکی از موزه های ایالات متحده نشان می‌دهد.

4- نویسنده بهتری باشید

در محیط‌های مجازی، نیاز به ارتباط مداوم، بسیار بیشتر از محیط‌های فیزیکی وجود دارد. تا زمانی که جرقه خرید در ذهن مشتریان شکل گیرد، شما بایستی به نوشتن برای؛ اطلاع رسانی، ترغیب و روشنگری ادامه داده و در غیاب خود آنان را به درجه مطلوبی از اطمینان برسانید.

نوشتن، نوعی خلاقیت محسوب می‌شود. هرچه بیشتر در این امر همت گمارید، بیشتر فرا خواهید گرفت. برای رفع عیوب نوشتاری خود به کارشناسان این حوزه مراجعه نمایید. سندی باولس در پُستی در وبلاگ خود توضیحات کاملی در این رابطه ارائه کرده است. با نوشتن صحیح، دانش از هم گسیخته ای که در ذهنتان موجود است را سازمان دهی کنید. کلماتی که بر روی کاغذ می‌آیند، نشانگر شخصیت نویسنده خواهند بود و فرصتی را فراهم آورده تا کاربران در غیاب او، از تجربیاتش بهره‌مند شوند. در صورتی که در حین نوشتن، قدرت تمرکزتان را از دست دهید با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود. مطالعه، من نویسنده (IAWriter) گزینه خوبی برای رفع این مشکل است.

 

5- هم نشینی با انسان‌های ماهر

در اولین فرصت از تجربیات افراد ماهر، بهره‌مند شوید. حتی اگر آنان در گروه رقبای شما قرار دارند، فرصت هم نشینی با آنان را از دست ندهید. چرا که چیزی که در مصاحبت با آنان فرا می‌گیرید، نسبت به آنچه در 20 سال آموزش کلاسیک می‌بینید، برتر است. (Heather Shaw, web designer, California)آیا یادگیری در خلأ امکان پذیر است؟ خیر. تا وقتی با افراد ماهر سروکار نداشته باشید، چیزی نخواهید آموخت و تغییر شغل گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

در صورتی که روزی امکان کار کردن در کنار طراحان خبره را به دست آوردید، عادات و سکنات آنان را زیر نظر بگیرید. به مطالعه پروسه کاری آنان بپردازید. مطمئن باشید، نرخ رشد و پیشرفت شما به عنوان یک طراح، روبه ترقی و رشد خواهد گذاشت. چرا که شما هم اکنون، همان کاری را انجام می‌دهید که افراد موفق پیش از شما انجام داده‌اند. مطالعه هیچ کتاب، مصاحبه و یا آموزش آنلاین نمی‌تواند به اندازه این کار، برای شما موثر واقع شود.

6 – کار انفرادی / تیمی

آیا توان یکی شدن با تیم و ویژگی‌های شخصی افراد در هنگام کار تیمی در شما وجود دارد؟ در صورتی که به صورت فردی کار می‌کنید، آیا می‌توانید از تمامی مشکلات به سلامت خارج شده و خود را به نحو احسن مدیریت کنید؟ در صورت داشتن 2 قابلیت بالا، موقعیتی آرمانی نصیب شما شده است. تعداد بسیار کمی از ما، دارای چنین ساختار رفتاری هستیم. اما لازم است، هر چند با برداشتن قدم‌های کوتاه، خود را برای رسیدن به این دو سناریو آماده نماییم.

7 – درگیری‌های حرفه ای را حرفه ای حل و فصل کنید

هم عصران و افراد پس از شما، اعم از؛ کارمندان، همکاران و مشتریان چگونه در مورد شما قضاوت خواهند کرد. پروژه های کاری که به شما محول می‌شوند، شکل دهنده سابقه کاری و تاریخچه عملکرد حرفه ای شما خواهند بود. نحوه برخورد و عملکرد در دوره های مختلف کاری، شما را در رسیدن به نتایج، رهنمون خواهد کرد. پس سعی کنید پل‌های پشت سر را از بین نبرده، شهرتی نیک، از خود به یادگار گذارید.

در طول دوران کاری خود، با افرادی ملاقات می‌کنید که هیچ گاه آنان را به صورت رو در رو ندیده‌اید. ممکن است رئیس، مرئوس و یا ارباب رجوع باشند. آنچه مهم است، داشتن برخوردی محترمانه با تمامی آنان است. بهترین راه نشان دادن احترام؟ با آنان صادق باشید. در صورت داشتن نظری مخالف با نظرات آنان، سریعاً با صراحت نظر خود را بیان کنید. اما در عین حال، برخوردی احترام آمیز داشته باشید. کار، کار است. در زمان انجام کار هیچ گاه جنبه های فردی و غیر کاری را وارد تعاملات نکنید. حتی زمانی که شما متهم هستید و مورد بی احترامی قرار می‌گیرید.

وقتی دوستان در جرگه کاری شما قرار می‌گیرند، سعی کنید در انتخاب دوست، دقت زیادی داشته باشید. برای مثال؛ من، فیس‌بوک را برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنم. اما برای ارتباطات و تعاملات کاری با همکاران و مشتریان از توییتر بهره گیری کرده ام.

 

8- محدودیت‌های خود را بپذیرید

شاید شما در زمان کودکی، نقاشی می‌کردید. آیا این باعث می‌شود تا برای مشتریان حساس و مشکل پسند امروزی نیز نقاشی کنید؟ مشتریانی که بیش از هر چیز نگران پولی هستند که پرداخت می‌کنند. بدانید که برای انجام کارهای درست نیاز به یادگیری مهارت‌های مورد نظر ضروری است. در صورت عدم کسب این مهارت‌ها، دست به کاری بزرگ و ریسکی نزنید. لیستی از افراد ماهر و متخصص تهیه کنید و نسبت به یادگیری مهارت‌های آنان التزام داشته باشید.

نویسنده و مدیر خلاق – عکاس و کارگردان هنری – تصویر گر و طراح

در صورت قرار گرفتن در یکی از جفت‌های بالا، می‌توانید به نتیجه کار خود امیدوار باشید. داشتن مهارت‌های تجمیع شده می‌تواند شما را به پیامدهای فراتر از تصورات برساند. همراه شدن 2، 3 و یا 4 توانایی، یکدیگر را در ازدیاد کمی و کیفی نتیجه و خلاقیت کار کمک می‌کنند.

9 – برای ارتباطات خود ارزش قائل شوید (ایجاد ارتباط به جای ایجاد اتصال)

اینکه چه زمانی، شما به کار یا پروژه کاری بعدی، مشغول شوید، مشخص نیست. شانس سراغ کسانی می‌رود که شبکه ارتباطی خود را گسترش داده‌اند. افرادی که کارشان از دید شما تحسین برانگیز است، بهترین گزینه‌ها برای پیگیری ارتباطی هستند. در جایی که به شما بها داده نمی‌شود، نمانید. به دنبال فضاهایی باشید که ارزش گذاری دو طرفه وجود دارد.

10- کنجکاوی خود را از دست ندهید

در هر حال، به جستجوی تکنیک‌های جدید بپردازید. ابزارهای جدید را شناسایی کنید. قابلیت ریسک پذیری داشته باشید. شما توانایی خاص در خلق ایده و اجرای آن به دست آورده‌اید. آیا تا به حال به اینکه چگونه این کار را انجام می‌دهید، فکر کرده‌اید؟ بجای منتظر ماندن برای فرصت‌های تازه، به سوی فرصت‌ها قدم بردارید. با پردازش و بررسی توانایی‌های خود، به نحو هرچه بهتر از آن بهره برداری کنید. این کار در طول زمان، تبدیل به یک رویه شده و انجام آن برای شما دل پذیر تر خواهد بود.

مجموعه طرح‌های شما بایستی نشان دهنده و منعکس کننده علایق شما باشد. من برای جمع آوری موارد و نکات جالب از LittleSnapper استفاده می‌کنم. در مجموعه من، می‌توانید موارد متعددی همچون؛ عکس، پرینت، مدل و الگوهای متعدد طراحی وب سایت را پیدا کنید. برای جمع آوری، دسته بندی و نظم بخشی به مجموعه خود، وقت صرف کنید. پس از زمان اندکی در خواهید بافت که علایق شما به کدام سمت و سو بوده و مجموعه ای نمایشی از سلایق خود خواهید داشت. جمع آوری نکات الهام بخش در طراحی را تبدیل به بخشی از کار روز مره خود کنید. LittleSnapper، شما را در نتیجه گیری سریع‌تر، یاری خواهد کرد.

نتیجه

دنیا را بهتر بشناسید. مجلات و کتاب‌های جالب را مطالعه کنید. به تماشای فیلم‌های خوش ساخت و هوشمندانه بنشینید. در کار خوانندگان و نوازندگان توانا، دقیق شوید. به کشورهایی که فرهنگی متفاوت از شما دارند، سفر کنید و با مردم این کشورها به صحبت بنشینید. (Espen Brunborg, designer, United Kingdom)

زندگی حرفه ای مانند یک میوه نارس است که در فصل مناسب خود بایستی به سامان برسد. زندگی حرفه ای مانند نقشی در دل سنگ است، که بایستی پیش از تراش در چشم سنگ تراش نقش بسته باشد. همیشه انتخاب بر عهده شماست. تصمیم‌های زیاد و کوچکی که می‌گیرید، شما را به موقعیت بزرگ کنونی رسانده و یا در آینده خواهند رساند.

به غیر از استعدادهای خدادادی، به مهارت‌های دیگری در صنعت طراحی نیاز است. زندگی کنید. ریسک پذیر باشد و مادامی که در حال شکل دهی به «مجسمه زندگی حرفه ای» خود هستید، به یاد داشته باشید که هرچه قابلیت‌های بیشتری داشته باشید، این راه را سریع‌تر طی خواهید نمود.

 


:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()