نوشته شده توسط : nima

 

Schema مبنایی است برای یادگیری، قضاوت و تفسیر ما از جهانی که در آن زندگی می کنیم. در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا مفهوم schema را درک کرده و از نقش آن در قضاوت و تصمیم گیری ها آشنا شوید.

مجموعۀ یکپارچه و سازمان سافته ای از اطلاعات و تجربیات schema های ما را شکل می دهند. schema ها مانند یک مدل و الگویی هستند که معیار و ابزار برای فهم محیط پیرامون و اطلاعاتی است که دریافت می کنیم.

schema یک چارچوب یا مفهوم شناختی است که به ما کمک می کند اطلاعات را سازمان دهی و تفسیر کنیم.

Schema چیست؟

Schema مجموعه ای از اطلاعات کوچک است که بیانی مشخص و از پیش تعیین شده در سایت قرار میگیرند. این روش از نشانه گذاری کار، تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت را برای موتورهای جستجو خیلی ساده تر و موثر تر کرده و موتور های جستجو قادر خواهند بود نتایجی را که مرتبط با سوال جستجو شده کاربر باشد به نمایش بگذارند.

تاریخچه schema

schema بعنوان یک مفهوم پایه در ابتدا توسط یک روانشناس بریتانیایی به نام فردریک بارتلت (Frederic Bartlett) و بعنوان بخشی از نظریه یادگیری وی به کار گرفته شدند. نظریه بارتلت می گفت که شناخت ما از جهان با شبکه ای از ساختارهای روانیِ انتزاعی شکل می گیرد.

فرایندهایی که schema به طریق آنها تعدیل و یا تغییر می کنند، ادغام (جذب) و تطبیق نام دارند. در ادغام، اطلاعات جدید در schema های از پیش موجود تلفیق می شود. در فرایند تطبیق، وقتی یک شخص اطلاعات جدیدی می آموز و تجارب جدیدی کسب می کند، ممکن است schema های موجود تغییر داده شوند یا schema های جدیدی شکل بگیرند.

یک مثال از فرایند ادغام و تطبیق

زمانی که شما برای اولین بار به یک کشوری با فرهنگ متفاوت سفر می کنید، در ابتدا سعی می کنید آن فرهنگ را بر اساس دیدگاه، آموخته ها و تفکرات موجود خود قضاوت کنید (ادغام یا جذب) ولی در ادامه با توجه یادگیری ها و دریافت اطلاعات بیشتر schema شما تغییر پیدا می کند و قضاوت های شما نیز بر اساس schema جدید خواهد بود (تطبیق).

Schema.org

Schema.org در سال 2011 با عنوان همکار تجاری موتورهای جستجوی اصلی شامل گوگل، یاهو و بینگ فعالیت خود را شروع و وظیفه استانداردسازی زبان نشانه گذاری و یکپارچه سازی آن را برعهده گرفت. دستورالعملهای قرار گرفته در این سایت برای موتورهای جستجو بیشتر قابل درک بوده و نمونههای عملی زیادی در آن پیدا میشود.

هدف از این زبان نشانهگذاری جایگزینی آن با بکلینک و کاهش ارزش لینک بوده است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

در ابتدا

در ابتدا باید گفت schema.org زبان نمی باشد. بلکه مرجعی از microdata می باشد. سه زبان برای نشانه گذاری وجود دارد:

microdata microformats ، RDFa. Schema.org و دارای مفهوم هایی است که موتورهای جستجو همه آن را پذیرفته و به عنوان زبان استاندارد انتخاب کرده اند.

گوگل بارها حمایت خود را از Shema.org ذکر کرده است.

در schema.org راه های مختلفی برای نشانه گذاری وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهی کرد:

اتفاقات و رویدادها

schema به شما فرصت تعریف یک رویداد را میدهد. اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان، مکان و سایر اطلاعات رویداد را میتوان به زبانی ساده برای گوگل تعیین کرد.

geotag و تجارت

schema امکان نشانه گذاری آدرس و اطلاعات تماس خود را فراهم میکند .با استفاده از قابلیت place و یا geocordinates میتوان مکان خود را مشخص تر کرد.

مشاغل و مدیریت اعتبار

بخش مشاغل از schema جدیدترین بخش است و امکان نمایش آن به صورت rich snippets در SERP موجود است. در بخش مدیریت اعتبار با استفاده از schema می توان صفحه های مرتبط با افراد و همچنین اطلاعات جزئی مرتبط با آنها را مشخص نمود. با داشتن اطلاعات اولیه ای از html میتوان نشانه گذاری معنایی سایت خود را آغاز کرد.

 

نشانه گذاری معنایی و ارتباط با CTR

یکی از جالبترین مزایای نشانه گذاری معنایی، بهبود نتیجه شما در نتایج جستجو توسط Rich Snippets است. نشانه گذاری سبب میشود اطلاعات مفیدتری را گوگل در کنار نتایج سایت شما توسط Rich Snippets نشان داد و در نتیجه نرخ کلیک افزایش یابد. براساس آمار این قابلیت باعث افزایش CTR به مقدار 15 تا 30 درصد میشود.

نشانه گذاری صفحات سایت عملی سخت است و بایستی برای تمامی صفحات به صورت دستی وارد شود. در تعداد زیادی از سیستمهای مدیریت محتوا با طرحریزی درست ساختار صفحات امکان انجام این نشانهگذاری برای تمامی محصولات و صفحات وجود دارد.

شما بعد از انجام این کارها توسط ابزار Structured Data Testing Tool در گوگل میتوانید نحوه درست بودن عملکرد تمامی دستورالعملها را بررسی کنید.

 

نشانهگذاری schema و بهبود سئو

با آنکه مت کات گفته بود نشانهگذاری توسط وبسایت مذکور الزاما برابر با رنک بهتر برای وبسایت وبمستران نیست اما بایستی گفت که هدف آن نه رنک بالاتر بلکه رنک صحیح است. علاوه بر این میتواند باعث بهبود CTR و افزایش شانس نمایش یافتن در نتایج جستجوی گوگل و یا قابلیتی همانند با Google Recipe View شود. زمانی که کد HTML وبسایت شما دارای ریزدادههای schema است، موتورهای جستجو بهتر محتوای مطلب سایت شما را تشریح و به دنبال آن باعث افزایش امکان دیده شدن شما و تشخیص کلمات کلیدی اصلی به وسیله گوگل میشوند.

 

نشانه گذاری صفحات سایت کاری دشوار است مخصوصا اگر سایت شما دارای صدها و شاید هم هزاران صفحه باشد. نشانه گذاری باید به صورت دستی برای همه صفحات سایت وارد شود با یک عالمه کار بیشتر برای سایت های بزرگتر.البته در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا و با طرح ریزی صحیح ساختار صفحات میتوان این نشانه گذاری را به صورت یکباره برای تمامی محصولات و صفحات سایت انجام داد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

 


:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

موتور توبولار کرکره برقی، به دو نوع تقسیم می‌شود:

نوع اول این موتور ها بیشتر برای کرکره برقی های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن استفاده می‌گردد. توان این نوع از موتورهای توبلار کرکره برقی از قدرت ۳۰ نیوتن بر مترمربع  الی ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ تا ۱۴۰ نیوتن بر مترمربع تولید می‌شوند.

نوع دوم موتورهای توبلار کرکره برقی، صنعتی هستند که با قدرت های ۲۳۰ نیوتن و ۳۰۰ نیوتن بر مترمربع  ساخته‌شده و  می‌توانند برای کرکره هایی با وزن  ۵۰۰کیلوگرم نیز استفاده شوند.

توجه : هر نیوتن معادل ۱٫۸ کیلوگرم می‌باشد، یعنی موتور توبلاری با قدرت ۱۰۰ نیوتن می‌تواند کرکره ای با وزن ۱۸۰ کیلوگرم را بالا بکشد.

از متعلقات موتور کرکره برقی توبلار یک آچار فابریک اضافه برای مواقع ضروری هنگام قطع برق است که می‌توان برای بالا و پایین کردن کرکره برقی، بدون وجود برق از آن استفاده کرد.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی توبلار, موتور کرکره برقی توبولار, موتور کرکره برقی توبلار قیمت, فروش موتور کرکره برقی توبلار, موتور های توبلار کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت موتور های توبلار کرکره برقی می‌توانید به صفحه قیمت کرکره برقی سر بزنید.

موتورهای ساید کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی ساید یا گیربکسی دارای قدرت های ۱۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرم و … هستند. از بین این موتور ها با توان های مختلف، موتور های ساید کرکره برقی  ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ کیلوگرم بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. خوب طبیعتاً همانطور که مشخص است یک موتور ساید با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم می‌تواند کرکره ای با وزن ۳۰۰ کیلوگرم را بالا بکشد به همین دلیل نیز می‌تواند انتخابی خوب برای کاربردهای مختلف باشد. در ضمن نباید از وزن لوله و متعلقات موتور های ساید نیز چشم‌پوشی کرد.

در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان تمام موتورهای ساید را در دو نوع با باطری و بدون باطری طبقه‌بندی نمود.

از ویژگی‌های موتور های ساید می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام  موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن می‌باشند که در مواقع ضروری قطع برق می‌توان برای بالا کشیدن کرکره از آن استفاده نمود.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی ساید, موتور کرکره برقی ساید, قیمت موتور کرکره برقی ساید, انواع موتور ساید کرکره برقی,

 

شما می توانید برای اطلاع از خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی ما مراجعه فرمایید.

باطری کرکره برقی موتورها مختلف

منبع تغذیه ای که اصطلاحا آن را UPS یا باتری کرکره برقی نامگذاری کرده اند از جعبه ای تشکیل شده است که داخل آن هم برد کرکره برقی وجود دارد و هم دو باطری کوچک مانند باطری موتور سیکلت. در زمان قطع برق اصلی کرکره برقی، باطری در مدار قرار میگیرد و موتور بوسیله ی برق باتری کار می کند. معمولا موتور های کرکره برقی ساید DC پک کامل باتری و برد را دارا می باشند و موتورهای کرکره برقی ساید AC بدون باتری هستند. در ضمن تمام موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن هستند که در صورت قطع برق می توان از زنجیر هم استفاده کرد که مانند چرثقیل های دستی عمل می کنند.

در پک اصلی موتورهای کرکره برقی توبلار باتری وجود ندارد و گاها از باتری مجزا استفاده می شود.

 

 

کمتر از موتور های باطری دار استفاده کنید

ما ترجیح می دهیم کمتر از موتورهای باطری دار استفاده کنیم چرا که باطری ها همیشه در مدار قرار دارند و خیلی به ندرت از آنها استفاده خواهد شد. به همین دلیل عمر آنها بعد از یک الی دو سال تمام می شود و باتری آنها باید تعویض گردد. تعویض باطری کرکره اتوماتیک قطعا یک هزینه ی اضافی است مگر اینکه در منطقه ای قرار داشته باشید که واقعا قطعی برق زیاد باشد و موارد استفاده از باتری بیشتر شود و خرابی باتری کمتر اتفاق بیفتد.

درصورتی که بطری کرکره برقی شما دچار مشکل شده یا هر گونه از مشکلات رایج کرکره برقی مواجه شدید، برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس تماس بگیرید

برای مشاوره خرید و نصب انواع کرکره های هوشمند برقی حتما با کارشناسان ایران کرکره تماس بگیرید. بهترین قیمت کرکره برقی را از ایران کرکره دریافت کنید.

بسیار خوب در این مقاله با یکی از قطعات مورد نیاز در نصب کرکره برقی آشنا شدید. امیدواریم سایر مقالات ما نیز برای شما سودمند باشد.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود  و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط  از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد .  و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود  ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این  کرکره برقی ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب  از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن  خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه  بسیار سبک و بی صدا  است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی ۶ سانتی ، کرکره برقی ۸ سانتی ، کرکره برقی ۱۰ سانتی ، کرکره برقی ۱۲ سانتی و کرکره برقی ۱۴ سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته  می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته  نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم  اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب  کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری  می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است  در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، ۸ سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری  مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این  محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس  به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده  نشود  و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری  و اداری  استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه ۸ سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

-------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

بازی انفجار یکی از برنامه نویسی و اجرا شده است نحوه انجام بازی کاملا مشخص است ، با ورود به صفحه بازی از قسمت پنل شرط مبلغ مورد نظر رو انتخاب میکنید اگه میخواهید بازی به طور اتوماتیک در ضریب مورد نظرتون متوقف بشه اگه گزینه برداشت اتوماتیک استفاده کنید البته اگر نت خوبی ندارید این گزینه رو استفاده کنید . در غیر این صورت رو تا انتها جلو ببرید ( ضریب بی نهایت ) و دستی بازی کنید .

 

در واقع بازی انفجار تیک تاک را برای شما جذاب تر از قبل در دسترس قرار داده است و میتوان دلایل زیادی هم برای آن بیان کرد ولی ما به بیان همین دو مورد بسنده میکنیم و برای اینکه تجربه بهتر را داشته باشید لینک برنامه اندرویدی این سایت را در دسترس علاقمندان قرار می دهیم . یکی از مواردی که برای بازی و شرط بندی انفجار باید مد نظر داشته باشید این است که حتما این بازی را بدون دیدن آموزش انجام ندهید . و به غیر آموزش باید ترفند های بازی انفجار را هم یاد بگیرید تا به درآمد های بیشتری در بازی انفجار دست پیدا کنید bazienfejar.com

 

سایت انفجار ای بی تی

 

سایت انفجار ای بی تی یکی از سایت های مهروف و محبوب در میان کاربران ایرانی و حتی جهان می باشد . بدون شک اسم این سایت بارها به گوش شما خورده است . علت آن هم این است که تبلیغات اصولی و شرایط فوق العاده ای مربوط می شود که مدیریت سایت توجه ویژه ای به آن ها داشته است . این سایت به ای بی تی 90 هم معروف می باشد .

 

همانطور که بیان شد شما با انتخاب این سایت در واقع دارید در سایت شرط بندی ساشا سبحانی فعالیت می کنید که خب این میتواند به عنوان یک مزیت قلم داد شود چرا که می دانید در پشت پرده این سایت چه اتفاقی می افتد و حداقل از واریز سود خود مطمئن هستید . در این مورد توضیحات بیش تری را برایتان لیست خواهیم کرد ولی چیزی که هم اکنون مد نظر ما می باشد مربوط به معرفی بازی های موجود در سایت شرط بندی ای بی تی 90 یا ای بی تی 90 انفجار می باشد . در واقع این سایت به عنوان یک سایت جامع توانسته به خوبی تمام برای بر طرف کردن همه نیازهای شرط بندی شما مناسبی را در دسترس قرار بدهد. برای  مشاهده لیست سایت های بازی انفجار به صفحه مربوطه مراجعه کنی>بیشتر بدانید

 

بازی انفجار تاینی بت

 

در این روزها سایت های زیادی هستند که در دسترس شما قرار می گیرند و بسیاری از ان ها هم ادعای معتبربودن دارند. اما در این بین فقط تعداد کمی مانند تاینی بت را می توان به معنای واقعی معتبر دانست .بازی انفجار این سایت طرفداران زیادی برای خودش جمع کرده است .زیرا بازی  انفجار بر خلاف قواعد ساده اش برای معتبر دانستنش باید معیارهای زیادی بر قرار باشد . این در صورتی است که سایت های شرط بندی بیشتر از این بازی در جهت کلاه برداری از علاقه مندان استفاده می کنند .

 

درمورد انفجار تاینی بت باید بگویم به طور خلاصه الگوریتم بازی همان قطعه کدی است که با محاسبات مشخص ریاضی برای شما ضریب هر دست را محاسبه می کند . پس صحت این الگوریتم باعث شده تاینی بت بازی انفجار منحصر به فردی را در اختیار داشته باشد . بازی انفجار محبوب ترین بازی در کازینو های فارسی و ایرانی می باشد . اصلی ترین نسخه این بازی در سایت تاینی بت وجود دارد و همین مورد تاینی بت را تبدیل به بهترین سایت بازی انفجار در ایران کرده است . بازی انفجار تاینی بت را اگر دنبال کنید متوجه ضرایب بالای آن شما را شوکه می کند . این وب سایت از بالاترین ضرایب در بازی انفجار بهره می برد که باعث شده تقریبا 90 درصد علاقه مندان به این بازی ، تاینی بت را به عنوان مرجعی برای بازی انفجار انتخاب کنند . برای دانلود اپلیکیشن بازی انفجار اینجا  کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

در بسیاری از کشور های دنیا، طراحی سایت های دو یا چند زبانه بسیار اهمیت دارد. البته طراحی های دو زبانه فقط مخصوص کشور یا قشر خاصی نیست بلکه صاحبان تمام مشاغل می توانند با این روش کسب و کار خود را گسترش داده و به بازار های رقابتی بین المللی راه پیدا کنند. طراحی سایت دو زبانه بیشتر در کشور هایی رواج دارد که به چند زبان مختلف گویش می کنند.

چند نکته و قانون برای طراحی سایت چند زبانه

• به هیچ وجه زبان ها را به شکل ترکیبی در صفحات وب سایت استفاده نکنید.
• برای هر زبانی که در سایت مد نظر گرفته اید صفحاتی را طراحی کرده و به طور مشخص در دید کار بر قرار دهید.
• متا تگ ها را جدی بگیرید. برای هر زبان متا تگ ها را تعریف کرده تا به موتور های جستجو بفهمانید که چه زبان هایی در وب سایت شما وجود دارند.
• دادن لینک از یک زبان به زبان دیگر که به راحتی قابل دنبال کردن باشد.
• حتما صفحه ی ورود یا ایندکس را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید. در صفحه ی ورود حتما تمامی زبان ها را به کاربر نشان دهید تا حق انتخاب داشته باشد. حتما بین زبان های ارائه شده در وب سایت خود، لینک دهید و کاربر را برای استفاده از صفحات با زبان های مختلف ترغیب کنید. لینک ها را در محل مناسب در اختیار کاربر قرار دهید. در استفاده از این لینک ها دقت کنید چرا که در بسیاری از سایت ها این نوع از لینک ها برای بازدیدکنندگان جذابیتی ندارند پس با در نظر گرفتن نیاز مخاطبانتان لینک ها را تنظیم کنید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

اما بهترین روش ها برای نزدیک تر شدن صفحات زبان های مختلف در طراحی سایت های چند زبانه

• ایجاد فایل هایی برای زبان های جایگزین
• زیر دامنه های معادل
این دو روش می تواند روش مناسبی برای وجود زبان های دیگر در وب سایت باشد اما استفاده از این روش ها برای طراحان وب سایت های چند زبانه دردسر هایی هم دارد مثلا اینکه لازم است طراح همواره تمامی صفحات را به روز رسانی کرده و از این موضوع اطمینان حاصل کند که هر صفحه متناسب با زبانی که دارد به روز شده است. بعد از طراحی سایت چند زبانه ، لازم است مطمئن شوید که آن را در محل جغرافیایی درستی قرار داده اید. برای حصول اطمینان از این مهم از گوگل وب مستر استفاده کنید. اما توجه داشته باشید پیش از این کار حتما با جستجوی فایل های کمکی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بدانید چه زمانی و چگونه باید از آن استفاده کنید. پس حالا که قصد برنامه ریزی برای طراحی یک وب سایت چند زبانه را دارید توجه کنید که قوانین و نکات این مطلب را رعایت کرده باشید.

موارد استفاده طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه بیشتر در چه زمینه هایی می باشد

در جواب باید گفت که این روش معمولا درطراحی سایت پزشکی ،طراحی وب سایت صنعتی، طراحی وب سایت شرکتی،طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پورتال سازمانی و غیره نیز کاربرد داشته و باعث معرفی و ارائه خدمات در سایر کشور ها و در عرصه ی بین المللی می شود.

استفاده از SubDomain در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

این روش را از مرسوم ترین و بهترین روش های طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه می دانند. در واقع با استفاده از این روش به تعداد زبان های مختلفی که باید روی سایت قرار گیرند یک سایت جداگانه در یک Sub Domain جداگانه و با زبان متفاوت طراحی و ساخته می شوند. در این روش هم می توان از قالب ، ساختار و ترکیب جداگانه ای برای هر زبان استفاده کرد و هم اینکه یک قالب و فرم یکسان برای تمامی زبان ها مورد استفاده قرار داد، البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که قالب انتخابی در حالت دوم ، باید قابلیت چند زبانه بودن را داشته باشد.

از متا تگ ها برای زبان های مختلف استفاده شود

در این روش صفحاتی که به زبان های مختلف نوشته شده اند را به موتور های جستجو شناسانده و اعلام می کنیم که چه زبان هایی و در چه صفحاتی مورد استفاده قرار گرفته اند. این کار در رتبه بندی سایت بر روی موتور های جستجو تاثیر گذاشته و رعایت آن موجب راحتی کارسئو سایت و بهینه سازی خواهد شد.

لینک کردن زبان های مختلف در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

برای راحتی کار بازدیدکنندگان و کاربران سایت ،زبان های مختلف به کار برده شده در صفحات مختلف را به همدیگر لینک کرده و یک دسترسی سریع به زبان های دیگر فراهم کنید.

از ترکیب زبان های مختلف در یک صفحه خودداری کنید

این کار علاوه بر مشکلاتی که برای موتور های جستجو در شناسایی صفحات ایجاد می کند ، باعث بد ریخت شدن سایت و سردرگمی بازدید کنندگان نیز خواهد شد. بهتر است منو ها و گزینه های انتخاب زبان به صورت جداگانه در یک قسمت خاصی از سایت قرار گیرند و بازدیدکننده با توجه به نیاز خود زبان مورد نظر را انتخاب کند.

به چه زبان هایی در طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه باید اهمیت بیشتری داد

این که طراحی سایت به چه زبان هایی باشد بستگی به هدف و نوع بازدید کننده شما دارد. ولی اکثر سایت های چند زبانه به علت فراگیر و بین المللی بودن از انگلیسی به عنوان زبان دوم خود استفاده می کنند، طراحی سایت انگلیسی ، طراحی وب سایت به زبان ترکی ،عربی ،فرانسوی ،اسپانیایی ، و نیز به عبارتی سایت چند زبانه گزینه هایی هستند که می توانید در کنار زبان اصلی سایتتان آن ها را نیز داشته باشید. ترجمه ی صفحات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ترجمه ها باید روان، بدون هیچ گونه اشتباه گرامری و املایی بوده و خواننده را به خود جذب کند.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

 

موتور توبولار کرکره برقیموتور، به دو نوع تقسیم می‌شود:

نوع اول این موتور ها بیشتر برای کرکره برقی های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن استفاده می‌گردد. توان این نوع از موتورهای توبلار کرکره برقی از قدرت ۳۰ نیوتن بر مترمربع  الی ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ تا ۱۴۰ نیوتن بر مترمربع تولید می‌شوند.

نوع دوم موتورهای توبلار کرکره برقی، صنعتی هستند که با قدرت های ۲۳۰ نیوتن و ۳۰۰ نیوتن بر مترمربع  ساخته‌شده و  می‌توانند برای کرکره هایی با وزن  ۵۰۰کیلوگرم نیز استفاده شوند.

توجه : هر نیوتن معادل 1.8 کیلوگرم می‌باشد، یعنی موتور توبلاری با قدرت ۱۰۰ نیوتن می‌تواند کرکره ای با وزن ۱۸۰ کیلوگرم را بالا بکشد.

از متعلقات موتور کرکره برقی توبلار یک آچار فابریک اضافه برای مواقع ضروری هنگام قطع برق است که می‌توان برای بالا و پایین کردن کرکره برقی، بدون وجود برق از آن استفاده کرد.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی توبلار, موتور کرکره برقی توبولار, موتور کرکره برقی توبلار قیمت, فروش موتور کرکره برقی توبلار, موتور های توبلار کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت موتور های توبلار کرکره برقی می‌توانید به صفحه قیمت کرکره برقی سر بزنید.

 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موتورهای ساید کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی ساید یا گیربکسی دارای قدرت های ۱۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرم و … هستند. از بین این موتور ها با توان های مختلف، موتور های ساید کرکره برقی  ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ کیلوگرم بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. خوب طبیعتاً همانطور که مشخص است یک موتور ساید با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم می‌تواند کرکره ای با وزن ۳۰۰ کیلوگرم را بالا بکشد به همین دلیل نیز می‌تواند انتخابی خوب برای کاربردهای مختلف باشد. در ضمن نباید از وزن لوله و متعلقات موتور های ساید نیز چشم‌پوشی کرد.

در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان تمام موتورهای ساید را در دو نوع با باطری و بدون باطری طبقه‌بندی نمود.

از ویژگی‌های موتور های ساید می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام  موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن می‌باشند که در مواقع ضروری قطع برق می‌توان برای بالا کشیدن کرکره از آن استفاده نمود.

قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی, موتورهای کرکره برقی, انواع موتورهای کرکره برقی, قیمت موتورهای کرکره برقی, موتور کرکره برقی ساید, موتور کرکره برقی ساید, قیمت موتور کرکره برقی ساید, انواع موتور ساید کرکره برقی,

 

شما می توانید برای اطلاع از خدمات ایران کرکره به صفحه کرکره برقی ما مراجعه فرمایید.

باطری کرکره برقی موتورها مختلف

منبع تغذیه ای که اصطلاحا آن را UPS یا باتری کرکره برقی نامگذاری کرده اند از جعبه ای تشکیل شده است که داخل آن هم برد کرکره برقی وجود دارد و هم دو باطری کوچک مانند باطری موتور سیکلت. در زمان قطع برق اصلی کرکره برقی، باطری در مدار قرار میگیرد و موتور بوسیله ی برق باتری کار می کند. معمولا موتور های کرکره برقی ساید DC پک کامل باتری و برد را دارا می باشند و موتورهای کرکره برقی ساید AC بدون باتری هستند. در ضمن تمام موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن هستند که در صورت قطع برق می توان از زنجیر هم استفاده کرد که مانند چرثقیل های دستی عمل می کنند.

در پک اصلی موتورهای کرکره برقی توبلار باتری وجود ندارد و گاها از باتری مجزا استفاده می شود.

 

 ---------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کمتر از موتور های باطری دار استفاده کنید

ما ترجیح می دهیم کمتر از موتورهای باطری دار استفاده کنیم چرا که باطری ها همیشه در مدار قرار دارند و خیلی به ندرت از آنها استفاده خواهد شد. به همین دلیل عمر آنها بعد از یک الی دو سال تمام می شود و باتری آنها باید تعویض گردد. تعویض باطری کرکره اتوماتیک قطعا یک هزینه ی اضافی است مگر اینکه در منطقه ای قرار داشته باشید که واقعا قطعی برق زیاد باشد و موارد استفاده از باتری بیشتر شود و خرابی باتری کمتر اتفاق بیفتد.

درصورتی که بطری کرکره برقی شما دچار مشکل شده یا هر گونه از مشکلات رایج کرکره برقی مواجه شدید، برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس تماس بگیرید

برای مشاوره خرید و نصب انواع کرکره های هوشمند برقی حتما با کارشناسان ایران کرکره تماس بگیرید. بهترین قیمت کرکره برقی را از ایران کرکره دریافت کنید.

بسیار خوب در این مقاله با یکی از قطعات مورد نیاز در نصب کرکره برقی آشنا شدید. امیدواریم سایر مقالات ما نیز برای شما سودمند باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم توضیحاتی برای شما ارائه کنیم . چنان چه بخواهیم چند نکته در مورد راهنمای خرید راهبند اتوماتیک برای شما بگیم اولین مورد که باید به آن اشاره کنیم این است که یکی از اصلی ترین مزایای راهبند ایجاد یک سیستم خیلی معمولی و ارزان قیمت است.

در اصل راهبند ها یکی ایستگاه برای نگهبانان هستند که به این شکل است افرادی که می خواهند عبور کنند حتما باید نگهبان آنها را تایید کند. راهبند باید خیلی ایمن باشد و این جز اصلی ترین نکته انتخاب به ما به حساب می آید و یک مانع برای فرار از دست نگهبانان است شما می توانید جلوی درب ورودی پارکینگ ها یا هر ساختمان و مجتمعی یک راهبند را ببینید که ایمنی آن مجتمع را تامین می کند و امکان کنترل را به شخص می دهد تا با یک ایست کوتاه بتواند افراد را مورد بررسی قرار دهند و در صورت احتیاج هر نوع شکی را در این زمینه از بین ببرد بر عکس تصور شما احتمالا تصور می کنید که میله های راهبند مقاوم نیستند و فقط با یک ضربه میتوان از آنها عبور کرد ولی میله های راهبند خیلی مقاوم و مستحکم هستند.

 

درب اتوماتیک چیست؟

پیش از این در مورد همه ی خصوصیات راهبند برای شما گفته ایم ولی الان می خواهیم تا شما را با مزیت های درب اتوماتیک بیشتر آشنا کنیم و چنان چه در این زمینه چیزی ذهن شما را مشغول کرده باشد آن را برای شما رفع کنیم. درب های اتوماتیک 2 نوع هستند یک نوع از آن برای مصرف های تجاری مثل درب ورودی ارگان های دولتی و فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که به درب اتوماتیک شیشه ای معروف است نوع دیگر درب اتوماتیک هم برای ورودی پارکینگ ها منازل است که به وسیله ی ریموت کنترل می شود و فرمان حرکت از طریق آن به درب فرستاده خواهد شد ولی درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد زیادتری دارد و می توان از آن به عنوان یکی از درب های اتوماتیک صنعتی نام برد.

مزیت های خاص تجهیزات اتوماتیک:

از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک این است که دیگر نیاز نیست به آن دست بزنید به خصوص اگر از نوع شیشه ای باشد میتواند سریع لکه را به خود جذب کند و از این رو می بایست به شکل مداوم آن را پاک کرد به این علت امکان برقی بودن و اتوماتیک کار کردن آن مانع از تماس مستقیم دست با درب اتوماتیک می شود خب این تنها یکی از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک بود و امکانات دیگری دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

دومین مزیت اصلی درب اتوماتیک شیک بودن آن می باشد به این شکل است که چنان چه شما از درب اتوماتیک استفاده کنید مشتری روی شما حساب دیگری باز می کند و چنان چه تمایل به خرید هم نداشته باشد به دلیل  این با کلاسی و رده بالا بودن درجه فروشگاه قطعا از شما خرید خواهد کرد و دفعه بعدی هم قطعا و بدون شک به همان مکان مراجعه خواهد کرد احتمال دارد به اطرافیان خود هم بگوید که فلان مغازه درب اتوماتیک دارد و خیلی کلاس بالاست حتما سری بزنید.

 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------

راهبند اتوماتیک چیست و نحوه نصب آن چگونه است

راهبند اتوماتیک که به طور معمول جلوی درب ورودی اماکن تجاری و مسکونی و همین طور محوطه های پارکینگی استفاده می شود. حال راهبند ها می تواند مدل های متفاوتی باشند و و براساس میزان رفت و آمد می توان درجه حفاظت محیط از مدل های حرفه ای تری استفاده شود که در ادامه به برسرسی آنها می پردازیم.

علت استفاده از راهبند ها حیست:

بدون تردید اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد سرعت بالا و پایین شدن آن است که در زمان صرفه جویی می کند به شکلی است که می تواند کمتر از چند ثانیه آن را بالا ببرد.و هیچ سیستمی نمی تواند جایگزین مناسبی برای اینگونه راهبندها باشد.

و این را هم باید بدانید که راهبند ها بر اساس نوع حفاظت انواع گوناگونی دارند. یک نوع راهبند وجود دارد که ماشین ها می توانند به سادگی آن را بشکنند و عبور کنند و فقط از آن برای ورود و خروج افراد استفاده می شود . نوع دیگر از راهبند ها وجود دارد که به اسم راهبند بولارد یا ستونی معروف هستند، این نوع راهبند ها بسیار دوام بالایی دارند به شکلی هستند که با برخورد وسایل نقلیه با آن می تواند آسیب بسیار زیادی به آن وارد کند از این رو شما دیگر خودرو امکان وارد شدن به محوطه را نخواهد داشت.

راهبند اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

همان گونه که ذکر شد راهبند ها بر حسب کاربرد به چند دسته گروه بندی می شوند تا یه ورودی ساختمان یا پارکینگ را کنترل کنند. در ادامه با انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

راهبند میله دار یا بوم دار

این نوع راهبند معمولا در مکان آن مانند درب ورودی پارکینگ ها و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت باز شدن این نوع راهبندها به شکلی است که که می تواند در کمتر از دو ثانیه باز شود و ورود و خروج سریعی را نظاره گر باشیم.

راهبند زنجیری

این نوع راهبندها معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و کارکرد آن به شکلی است که 2 وسیله قوطی شکل سمت چپ و راست ورودی قرار می گیرد و میان این 2 را یک زنجیر کاور می کند. بزرگ ترین مزیتی که این راهبند دارد این است که به شکل کامل می توانید درب ورودی با خروجی را تحت پوشش خود داشته باشد به شکلی است که یک دوچرخه هم نمی تواند از آن عبور کند. ولی سرعت پایین تری نسبت به راهبند بازویی و هم چنین زیر کاری نصب بیشتر از جمله مشکلات این سیستم به حساب می آید.

راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند در مکان هایی استفاده می شود که فقط از ورود خودرو جلوگیری می شود و افراد و همین طور موتور و دوچرخه و ویلچر می توانند از بین انها رد شوند. از لحاظ امنیتی این نوع راهبند می تواند برای ورودی مراکز نظامی هم استفاده شود. تا بتواند از ورود هر نوع ماشینی جلوگیری کند. همین طور می توان این نوع سیستم را برای مسدود کردن خیابان و یا پیاده رو در زمان های به خصوصی استفاده کرد.

 

راهبند فک چه نوع راهبندی است؟

همیشه از راهبند ها به عنوان مانعی استفاده می کنند که با تایید نگهبان مجور وارد شدن به آن را به وسیله ی نقلیه می دهد و یا چنان چه راهبند شما پیشرفته باشد قادر است با دوربین مدار بسته پلاک شما در لیست مجاز قرار دهد تا دفعه ی بعد که می خواهید وارد آن جا شوید به شکل خودکار مانع برای شما برداشته شود که معمولا برای ساختمان ها و مجتمع های خیلی  بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی راهبند دیگری هم در بازار وجود دارد و نوانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و آن هم راهبند فک می باشد و بدون تردید جز بهترین محصولات در این زمینه به حساب می آید که بسیار پرکاربرد است و با پا به عرصه گذاشتن انواع قدیمی آن را منسوخ ساخت.

راهبند فک چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع راهبند به در اصل جز بهترین تولیدات یک کارخانه به شمار می رود و دارای یک مجموعه تفاوت هایی با دیگر انواع آن می باشد معمولا اینگونه راهبندها برای مصارف تجاری و مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ولی این دستگاه را می توان ب عنوان یک ابزار صنعتی و یا نیمه صنعتی در نظر داشت که بدون هیچ محدودیتی قادر هستید از آن استفاده کنید. طول بوم آن خیلی بلند است و به پنج الی شش متر هم خواهد رسید و می تواند دفعالت خیلی زیادی را در طول روز باز و بسته شود و به این دلیل است که به این دلیل است نسبت به دیگر محصولات بیشتر به فروش می رسد .

گروه صنعتی آکام ترک سازنده برتر راهبند فک

مجموعه آکام ترک با سابقه تولید درخشانی که دارد تصمیم گرفته است که برای کامل کردن فازهای تولیدی خود طراحی و ساخت نوع فک را هم در دستور کار خود قرار دهد به همین دلیل است که مدیران تولید و مهندسان حرفه ای طرح ها و پلان های خود را برای ساخت بر روی میز کار قرار دادند تا این امر با کیفیت هرچه زیادتر به انجام برسد. همین طور خدمات صادرات این راهبند در خاورمیانه هم در برنامه کاری شرکت قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی دیگر از راهبندها اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید.

انواع راهبند و معرفی آنها :

راهبند خودکار میله ای

راهبند خودکار میله ای در حال حاضر می توان آن را در سطح شهر و ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی ببینید.

راهبندهای میله ای دارای یک میله متحرک و سبک وزن است که به کمک یک سیستم محرک الکترومکانیک یا هیدرولیک به حرکت در می آید.

کنترل حرکت سیستم محرک هم از طریق یک مدار فرمان الکتریکی صورت می گیرد. همین طور برای کم کردن نیروی اعمال شده به موتور موقع حرکت میله و بیشتر شدن سرعت حرکت، از یک فنر برای متعادل کردن وزن میله استفاده خواهد شد.

راهبند ستونی چیست؟

این راهبندها یک استوانه فلزی دارند که به کمک سیستم محرک هیدرولیک و یا مکانیکی به طرف بالا و پایین به حرکت در می آید. فنداسیون راهبند ستونی داخل زمین است و موقعی که مسیر برای عبور باز باشد، استوانه متحرک به شکل کامل در داخل فنداسون و داخل زمین می رود. برای بستن مسیر عبور، ستون به سمت بالا حرکت خواهد کرد و به شکل یک مانع در مقابل وسیله ها و ماشین ها قرار می گیرد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima
 

درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.

 


 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 


در این مقاله میخواهیم در باره پربحث ترین نرم افزار که بسیار همه گیر شده است و همه تقریبا این نرم افزار را دارند و از این شبکه و کانال ارتباطی استفاده میکنند صحبت کنیم. با توجه به همه گیر شدن تلگرام و تعداد بالای مخاطبین آن شاهد تبلیغات و پیام هایی هستیم که برای ما بدون مجوز ارسال میشود و نوعی حریم شخصی ما را زیر سوال میبرد در اصطلاح به این گونه پیام ها اسپم میگوییم و اگر با اسپم ها مواجهه شده باشید در ایمیل ها در قسمت اسپم ایمیل یا هرزنامه قرار میگیرد و اگر در جعبه دریافت ایمیل خود اگر نامه ایی را دریافت کنید که احساس میکنید این ایمیل حاوی اسپم است و به درخواست شما ارسال نشده است میتوانید ایمیل را علامت بزنید و در قسمت اسپم های ایمیل قرار دهید و بعد از آن اگر از جانب فرستنده آن پیام برای شما ایمیلی ارسال شود در قسمت اسپم ها مینشیند و شما دیگر آن را نمی بینید.
در پیام رسان تلگرام این اتفاق می افتد که پیام هایی را ناخواسته دریافت میکنید و مایل هستید آن ها را مجدد دریافت نکنید در نرم افزار تلگرام روشی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اسپم ها را نابود کنید. قبل از اینکه بخواهم در باره این روش با شما صحبت کنم مایل هستم یک تعریف جامع از انرم افزار تلگرام برای شما داشته باشم و اطلاعاتی از آن را بازگو کنم البته به طور خلاصه که مطمئنا همه ما با این نرم افزار آشناییت داریم و اکثرا روی موبایل هایمان از آن استفاده میکنیم.
این تعریف بر پایه تعریفی است که در انجمن ویکی پدیا منتشر شده است :
پیام‌رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان است. کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است، کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود. تلگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز ارائه داده که این امر سهولت دسترسی برنامه نویسان برای کد نویسی ربات‌ها را در تلگرام افزایش داده است.
و نکته جالب این است که بیش از ۸۰ درصد از کاربران تلگرام ایرانی هستند و آن ۲۰ درصد دیگر هم اکثراً ایرانیهای مقیم کشورهای دیگر هستند. البته این آمار هم منطبق بر منبع انجمن ویکی پدیا است اما چیزی که جالب است سهولت استفاده از این نرم افزار است که باعث شده همه اقشار از آن استفاده میکند و باز همین مورد که مخاطب زیادی پیش رو دارد همه کسب و کارها و فعالیت های مختلف تمایل دارند برای مخاطبان پیام های تبلیغاتی بفرستند.
در زیر میخواهیم اشاره کنیم چطور به راحتی  اسپم های تلگرام را مخدوش کنیم و از تکرار آن جلوگیری کنیم .قبلا این امکان بود که هر کسی شما را در گروهی اضافه کند و شما یک دفعه شاهد گروه و کانال بودید که روحتان از آن خبر نداشت.اما الان با قابلیت جدید میتوانید تنظیم کنید که کسی از پیش خود شما را اضافه نکند و حتما شماره شما باید در گوشی آن مخاطب ذخیره شده باشد تا مجوز آن داده شود.
اول تلگرام خود را به روزرسانی کنید سپس وارد صفحه تنظیمات تلگرام وارد بخش Privacy and Security بشوید.مانند تصویر زیر :
اسپم تلگرام
سپس برای تنظیمات صفحه گروه ها قسمت group  را مانند تصویر زیر انتخاب کنید:
اسپم تلگرام
حال از گزینه های منتخب یکی را به دلخواه انتخاب کنید مانند تصویر زیر:
اسپم تلگرام
حال برای پیام هایی که به سمت شما می آید و شما مایل به دریافت آن نیستید و آن را اسپم میدانید کافی است گزینه بلاک را انتخاب کنید مانند تصویر زیر:
بلاک در تلگرام
شما میتوانید با گزینه های جدید و تنظیمات آن به راحتی تلگرام خود را شخصی سازی کنید و تنظیمات دلخواه را اجرا کنید. بنابراین با اجرای این روش ها می توانید تا حد زیادی از اینکه در گروه های مختلف تلگرام به صورت ناخواسته اضافه شوید و همچنین پیام های اسپم ناخواسته برای شما ارسال شود جلوگیری نمایید. لطفا نظرات خود را در مورد تلگرام و روش های مختلف جلوگیری از اسپم در آن با ما در میان بگذارید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 


حتما اگر در شبکه های اجتماعی صفحاتی را دنبال می کنید سوال ها و حاشیه های زیادی در ذهن شما بوجود می آید اینکه مثلا چرا این پیج پست های پی در پی قرار می دهد و اگر باعث رنجیده خاطر شدن شما شود به راحتی آن را دی اکتیو و یا بلاک می کنید چون حکم اسپم را برای شما دارد. عده ایی هم در برخورد با این موضوع به راحتی از آن عبور کرده و توجهی به پیام ها نمی کنند و دگمه اسکرول را می فشارند تا به پیام های مطلوبشان برسند. پس در این حالت صفحه شما و پست شما عملا تاثیری در مخاطب نخواهد داشت. در مقالات گذشته همیشه در رابطه با پست گذاری در شبکه های اجتماعی یادآور موضوع تعادل بودیم و تاکید کردیم باید در پست ها جوری رفتار کنیم تا بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم و هم پست دیده شود و قابل توجه باشد هم در ذهن مخاطب از نگاه بازاریابی ماندگار شود. یکی از شبکه های اجتماعی که این روز های به شدت طرفدار پیدا کرده و در بین شبکه های اجتماعی دیگر رنگ و بوی اجتماعی به خود گرفته است شبکه اینستاگرام است. شبکه ایی میلیون ها کاربر  را در هر دقیقه به دنبال خود می کشد.

 

بهترین زمان گذاشتن پست در اینستاگرام

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حال که ما در اینستاگرام صفحه ایی را داریم  بهتر است اول با سبک مدیریت آن آشنا شویم، یعنی اینکه چگونه رفتاری داشته باشیم که دنبال کنندگان ما واقعی باشند و پست های ما برای آنان دارای ارزش باشد.خوب اصولی کلی را قبلا گفتم و الان هم به اختصار می گویم :

  • پست های خیلی تبلیغاتی قرار ندهید
  • پست های مرتبط با موضوع صفحه قرار دهید
  • پست های خلاقانه ایجاد کنید
  • پست های سریالی را قرار دهید( مطالب را پارتیشن بندی کنید)
  • پست ها بر طبق اصول زمان بندی شده باشد
  • پست ها توهین و زیر سوال بردن گروهی از اقشار جامعه نباشد
  • پست های آموزشی دارای تبلیغات نامحسوس هستند

اگر صاحب کسب و کار هستید، قطعا می دانید که زمان سرمایه است. در این مقاله روی موضوع زمانبندی ارسال پست ها و اشتراک گذاری آن ها میخواهیم صحبت کنیم. اگر نیم ساعت در هفته را به برنامه ریزی برای این کار اختصاص دهید می توانید زمان بسیاری در طول روز که ممکن است به علت بی نظمی تلف شود را دخیره کنید.

ما آمارهای گوناگونی داریم مانند اینکه بیشترین اوج های مصرف اینترنت چه زمانی است بیشترین ساعات آنلاین شدن در شبکه های اجتماعی کی است و خوب قاعدتا سازمان های مربوطه این آمار را منتشر کردند و مطلبی که میتوان از این تحلیل ها به دست آورد در جهت منافع کاربردی استفاده از این شبکه های اجتماعی و موارد مرتبط با آن است. در یکی از مقالات با عنوان آنالیز عملکرد در بازاریابی شبکه های اجتماعی خیلی یادآور این موضوع شدیم که برخی از اعداد و ارقام از آنالیز و تحلیل های موجود به ما کمک میکند تا بهترین بازار هدف را پیدا کنیم، آن مطلب میتواند در ساعات اوج نمایش های پست ها به مخاطب نفوذ موثری از خود نشان دهد.
مانند وقتی که شما فوتبال مهمی را تماشا میکنید و یا سریال و فیلمی را نگاه میکنید و در آن تعداد زیادی از تبلیغات بازرگانی را مجبور هستید تماشا کنید. اینکه برنامه ریزی میشود آن تبلیغ در آن تایم به شما نشان داده شود به جهت زمان اوج بیننده است و خب طبیعتا در تبلیغات دیجیتال ما انبوهی از مخاطب داریم که اگر بدانیم کی میتوانیم در ساعات خاصی بیشترین بازدید را به خود اختصاص دهیم یکی از امتیازات بزرگ است.
عوامل گوناگونی هستند که در این زمینه به شما کمک میکند تا بهترین زمان را برای انتشار پیت های خود انتخاب کنید مانند:

-    محتوای ویدئویی:

بهترین زمان انتشار ویدئو با عکس و محتوای متنی متفاوت است. اگر می خواهید ویدئو شما دیده شود بهتر است انتشار این نوع محتوا را به ساعات اولیه صبح یا پایانی شب محدود کنید.
معمولا لازم است که ویدئو های اینستاگرام با صدای بلند دیده شود. انجام این کار برای بسیاری از افراد در محل کار، مدرسه و دانشگاه امکان پذیر نیست.

-    هدف پست:

مهمترین نکته ای که باید در انتشار پست در اینستاگرام در نظر بگیرید هدف انتشار است. آیا پستی که منتشر می کنید یک پست انگیزشی است؟ اگر این طور است بهترین زمان انتشار صبح زود و یا ساعات اولیه ی کار است. مطمئنا انتشار این نوع مطالب در ساعت 3 بعد ظهر که افراد کاملا در گیر کارهای روزانه شده اند تاثیر کمتری خواهد داشت. آیا می خواهید مخاطبان خود را به ثبت نام در وبینار دعوت کنید. در این صورت بهترین زمان این کار در طول روز و ساعات کاری است زیرا بیشتر افراد در این ساعات به مسائلی از این دست فکر می کنند. انتشار چنین پست هایی در ساعات پایانی شب که معمولا افراد این زمان ها را با خانواده خود سپری می کنند چندان مناسب نخواهد بود. آیا شما صاحب یک رستوران هستید ؟ در این مورد انتشار پست در ساعات نهار یا شام بهترین گزینه خواهد بود.
اگر مطلب شما سرگرم کننده است شاید پنج شنبه یا جمعه بهترین زمان برای اشتراک گداری مطلب باشد. همچنین از قرار دادن مطالب غمگین در ایام شاد و اعیاد پرهیز کنید. مطمئنا هزاران مثال دیگر نیز می توان ذکر کرد، بنابراین قبل از هر اقدامی، ابتدا هدف خود را مشخص کنید.

-    شناخت مخاطب
به این مورد توجه کنید مخاطب شما چه رده سنی و دارای چه مشخصاتی است مثلا اینکه زن است یا مرد ؟جوان است یا مسن اگر گروه جوان و زیر 25 سال را مخاطب خود میدانید شاید دست شما در پست گذاری باز تر باشد ولی اگر آقایون مسن مد نظر شمایت خب طبیعتا باید خیلی افراط نکنید و حوصله مخاطب را سر نبرید.
به عنوان مثال بسیاری ار کارمندان و افرادی که شاغل هستند و در طول روز کار می کنند ،در ساعات اولیه روز اینستاگرام خود را چک می کنند. اما دانشجویان ممکن است تا ساعات پایانی شب بیدار بمانند و به گشت و گذار در اینترنت بپردازند.
-    تعداد پست ها را زمانبندی کنید.
مطالب و پست های پشت سر هم فاقد اعتبار و ارزش میشوند و تجربه نشان داده که اینگونه پست ها در مخاطب تاثیری  ندارد و بهتر است ما بین هر پست خود حداقل چهارساعت فاصله قرار دهید. این مورد وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که محتوای شما جنبه ی علمی یا آموزشی داشته باشد. مخاطب برای بهره گیری کافی از مطالب باید زمان لازم جهت تفکر را داشته باشد تا هدف نهایی ما یعنی آموزش مخاطب برآورده شود.
-    یکی از اهداف اینستاگرام ثبت در لحظه است
یعنی شما در لحظه ایی که قرار دارید باید پست را انتشار دهید در بهار نمیتوانید از یک روز زمستانی عکس منتشر کنید مخاطبان اینستاگرام از جنس همین الان یه هویی هستند و در لحظه حال زندگی میکنند بنابراین قرار دادن پست در اینستاگرام را در لحظه  و زمان داغ خودش فراموش نکنید.

زمان قراردادن پست در اینستاگرام

 

اما چیزی که به نظر می رسد برای صفحات تجاری که پست هایی را طراحی می کنند و برایشان مهم است که این پست هم دیده شود و هم کامنت بگیرد و مورد توجه مخاطب باشد، باید در سه بازه زمانی را در نظر بگیرند صبح ظهر و شب.
اکثر افراد وقتی صبح بیدار می شوند اولین کاری که انجام می دهند بازدید از پست های شبکه های اجتماعی است خوب طبیعتا شاد نفوذ را در این مرحله کم رنگ تر داشته باشیم چون مخاطب شاید دقت نظر کمتری داشته باشد و دنبال پست خاصی بگردد. چون هنوز اول روز است و کارهایی دارد که باید توجه خود را به آن ها متمرکز کند.
بازه بعدی بین یک ظهر تا سه ظهر است در این تایم افراد نهار خورده اند و بعد از ساعت کاری است و بیشتر به موبایل و صفحات اجتماعی خود توجه می کنند و بعد ایت ساعت ممکن است یا دوباره درگیر کار شوند و یا دوباره درگیر استراحت و خواب. بخش زمانبندی بعدی ساعت ده شب است دقیقا ساعاتی قبل از خوابیدن. و در این بازه شاید تاثیر بالقوه ایی را بتوان در ذهن مخاطب گذاشت به دلیل اینکه مرکز توجهش فقط روی پست های شبکه های اجتماعی خودش است و به لحاظ روانشناسی مطالبی که قبل از خواب و استراحت طولانی در دیدراس است تاثیر بیشتری را به دنبال دارد.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nima

 

 

لیست سایت های دولتی و آموزشی

 

  1. https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=12089
  2. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=432260
  3. https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10889845
  4. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane6895/
  5. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane6895/
  6. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane6895/
  7. http://hometown.scau.edu.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=715250
  8. http://club.kedo.gov.cn/home.php?mod=space&uid=539219&do=profile&from=space
  9. http://cqb.pku.edu.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1809&extra
  10. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  11. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  12. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  13. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  14. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  15. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  16. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  17. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  18. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  19. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  20. http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=341092
  21. http://techcommunity.biola.edu/people/blane6895
  22. https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=9037
  23. http://forum.aikido.edu.pl/profile.php?id=3313
  24. https://forums.huduser.gov/member.php?action=profile&uid=473898
  25. https://ritanime.rit.edu/forums/member.php?action=profile&uid=11587
  26. https://cs.byu.edu/job-posting/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
  27.  
  28. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116458&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  29.  
  30. http://www.sgrc.gov.tt/ActivityFeed/MyProfile/tabid/61/UserId/1784267/Default.aspx
  31. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3281
  32. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  33. http://sualaptop365.edu.vn/members/john-blane.289447/
  34. https://quakecatcher.net/sensor/teamdisplay.php?teamid=12092
  35. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/teamdisplay.php?teamid=432347
  36. https://setiathome.berkeley.edu/showuser.php?userid=10889859
  37. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane68951/
  38. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane68951/
  39. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane68951/
  40. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147518
  41. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889629.page
  42. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane68951
  43. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane68951/
  44. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  45. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  46. http://mp.antioquiatic.edu.co/268858-john-blanehttps://cs.byu.edu/job-posting/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D9%86%D8%AF
  47. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116463&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  48.  
  49. http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3284
  50. http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
  51. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197696/Default.aspx
  52. https://csgrid.org/csg/team_display.php?teamid=341116
  53. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41292/language/en-US/Default.aspx

 



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()