ایجاد ارزش در محتوای آنلاین
نوشته شده توسط : nima

 

 
ساخت اپلیکیشن و ارائه آن، با استفاده از فرم جذاب ولی بدون محتوا امکان پذیر نیست. اگر محتوای خود را بدون در نظر گرفتن نیاز مشتری و با هدف فروش، روی وب سایت خود قرار دهید، آن محتوا را، مرده تصور کنید.

Gary Marshallبرای کسب 2 میلیارد دلار، به صرف چه میزان زمانی نیاز است؟ بر اساس گفته یکی از مدیران سابق نوکیا (هوراس دیدو)، پاسخ این سؤال به کسب و کاری که در آن مشغول هستید، ارتباط دارد. در صورتی که در یک شرکت مقلد و پیرو کار می‌کنید، به 34 ماه نیاز دارید. اما در شرایطی که شرکت شما، خود به عنوان توسعه دهنده بازار، محسوب شود، این کار فقط در 31 ماه، قابل اجرا خواهد بود. www.ParsCms.com

برای مثال؛ پس از گذشت 8 سال از راه اندازی فروشگاه iTunes، رقم درآمد آن در حدود 12 میلیارد دلار تخمین زده شده است. در حالی که App store، عمری کوتاه تری دارد، با سرعت بیشتری به درآمد زایی پرداخته و گوی سبقت را از رقبای هم تراز خود ربوده است.

عوامل زیادی باعث جذابیت بازار اپلیکیشن ها می‌شود. اپلیکیشن ها، با محتوای ساده خود، تبدیل به ابزارهایی مناسب برای جلب کاربران شده‌اند. این جذابیت در پرداخت‌های ناچیز اما فراگیر، بیشتر قابل توجه است. (جایی که کاربر به سادگی اقدام به خرید کرده و به روز رسانی های لازم نیز به صورت خودکار در نرم افزار اتفاق می‌افتند). اما رخداد مهم‌تری که در این رهگذر، در حال به وقوع پیوستن است، حرکت از مرورگر به سوی محتوا می‌باشد. امروزه اپلیکیشن ها به حد قابل قبولی از موفقیت دست یافته‌اند. بطور مثال؛ اگر شما محتوای ارزشمند خود را بدون در نظر گرفتن نیاز مشتری امروز با هدف فروش، بر روی وب سایت خود قرار دهید، آن محتوا را از هم اکنون، مرده تصور کنید. اما اگر همین محتوا را درون یک اپلیکیشن خوش ساخت جا دهید، طنین جرنگ جرنگ سکه‌ها را در گوش خود خواهید شنید.

ارزش افزوده

در این میان مشکلی وجود دارد و آن ارزش افزوده ای است که در این‌گونه اپلیکیشن ها یافت نمی‌شود. چرا که این‌ها، رونوشتی از محصولات چاپی هستند، بعضاً کیفیتی پایین‌تر از منابع اصلی خود داشته و هزینه های اشتراک و دریافت آن‌ها بیشتر از نسخه های چاپی خواهد بود.

در طی سال‌های اولیه ارائه موسیقی بر روی دیسک‌های فشرده، توجه عمده منتشرکنندگان آن بر روی فرم قرار داشت و نه بر روی محتوا. اما پس از گذشت آن دوران و ارائه فرمت MP3، حقیقت برای این دسته از افراد روشن شد که محتوا در درجه اول اولویت برای مخاطبان قرار دارد. آنان به اهمیت ارزش افزوده ای که توسط این فرمت بر روی سی دی ها ایجاد شد، پی بردند. اما نتیجه ای که از آن زمان برای این صنعت مشخص شده است، ایجاد ارزش افزوده در پروژه‌هاست. در صورتی که اپلیکیشن شما نیز دارای ارزش افزوده نباشد، مخاطبین برای آن ارزشی قائل نخواهند شد.

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: