کسب و کار اینترنتی خانگی
نوشته شده توسط : nima

 

کسب و کار اینترنتی خانگی یکی از دلایلی است، که برای اینترنت بعنوان یک ابزار مدرن احترام زیادی قائلیم. کسب و کار اینترنتی خانگی بسیاری از خانواده ها را قادر کرده است، تا بتوانند بدون نیاز به ترک منزل و کودکان خود، کسب درآمد کنند. کودکان دنیای مدرن بشدت از بودن در کنار خانواده محروم هستند. کسب و کار اینترنتی خانگی براحتی میتواند این خلاء ایجاد شده توسط دنیای مدرن را جبران کند. براورده شدن نیازهای عاطفی فرزندان و رشد یک نسل سالم از حداقل مزایای یک کسب و کار اینترنتی خانگی به شمار میرود. کسب و کار اینترنتی خانگی یک مزیت دیگر هم ایجاد کرده است و آن دادن توان استقلال به زنان است. در بسیاری از جوامع سنتی ایرانی کارکردن زنان در خارج از خانه پذیرفته نیست ولی با بوجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی خانگی زنان براحتی میتوانند بدون خروج از خانه درآمد بالایی کسب کنند. شاید برای ما که در شهرهایی مانند تهران زندگی می کنیم سخت باشد که باور کنیم، در این کشور خانواده هایی هستند که از کارکردن دختران و زنان تحصیل کرده خود جلوگیری می کنند. کسب و کارهای اینترنتی خانگی برای این زنان فرصت اشتغال و حضور مجازی در جامعه را مهیا خواهد کرد.

 

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست

 

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست

در بیشتر منابع خارجی تعریفی از کسب و کار اینترنتی خانگی نشده است. دلیل این امر این است که کسب و کار اینترنتی خانگی در واقع همان کسب و کار خانگی است که از طریق اینترنت انجام میشود. کسب و کارهای خانگی دارای ویژگی های خاصی هستند و از یک دایره مشخص خارج نمی شوند. در ایران هنگامیکه از کسب و کار خانگی صحبت به میان می آید مشاغلی همچون: قالی بافی، گلیم بافی و مانند آن ها و ساخت جعبه های کادو و مانند آن و ساخت فیلتر هوا به ذهن خطور می کند. با ورود اینترنت مشاغلی که امکان انجام آنها از خانه ممکن است روز به روز بیتشر میشود. امروزه در دنیا، ربات ههایی هستند که از راه دور میتوانند اعمال جراحی انجام بدهند. البته این تکنولوژی هنوز از خانه قابل کنترل نیست، ولی خود این نوید را میدهد که روزی دیگر هیچ کارمند و کارگری نیاز به حضور فیزیکی در سر کار را نداشته باشد. به این ترتیب از هر کجای دنیا بتوان شغلی را در هر سوی دنیا انجام داد. کسب و کار های اینترنتی خانگی امروز دایره بسیار وسیعی دارند، فروشگاه های اینترنتی که زنان خانه دار اداره می کنند، روز بروز در ایران کسترش میبابند. سایت های آموزشی که اشخاص ایجاد میکنند. و هزاران سایت دیگر از جمله مواردی هستند که میتوان بعنوان کسب و کار اینترنتی خانگی موفق نام برد. ما در این مقاله به جنسیت خاصی اشاره نمی کنیم، ولی برای انتخاب روش هایی کسب و کار اینترنتی در خانه سعی کرده ایم، روش هایی را معرفی کنیم که توسط زنان قابل اجرا باشند. دلیل این امر را هم که در ابتدای این مقاله اشاره کرده ایم. در کشورهای اروپایی با کمک کسب و کارهای اینترنتی خانگی براحتی برای افراد معلول درامد زایی می کنند. متاسفانه ما نتوانستیم مصداق هایی در ایران برای معرفی پیدا کنیم که در سطح کشور فعالیت کنند.

انواع کسب و کارهای اینترنتی خانگی

حتی اگر یک کتاب در باره انواع کسب و کارهای اینترنتی خانگی منتشر شود، باز هم میتوان کسب و کارهایی را یافت که در آن کتاب ذکر نشده باشند. برعکس این جمله هم صادق است میتوان در یک کلمه گفت روش کسب درآمد خانگی از اینترنت، تجارت های الکترونیکی خانگی است. همانطور که میبینید این واژه در واقع ترجمه ای از کسب و کار اینترنتی خانگی است، که بعنوان تعریف ذکر شده است. در این مقاله هیچ کدام از این دو روش مد نظر نیست. ما در این مقاله سعی می کنیم، روش های کاربردی کسب درآمد را ذکر کنیم تا ایده اصلی کسب درآمد از اینترنت را آموزش دهیم. به این ترتیب میتوان از این ایده های اصلی برای رسیدن به مشاغل جزئی تر استفاده کرد.

همکاری در فروش

یکی از کم هزینه ترین و کم دردسرترین و پر درآمد ترین روشهای کسب و کار اینترنتی خانگی است. در این روش شما برای دیگر شرکت های ارائه دهنده کالا و خدمات مشتری پیدا کرده و در ازاء هر مشتری مبلغی را دریافت می کنید. بر خلاف کشور های اروپایی سایت هایی که بصورت گسترده از این شیوه حمایت کنند در ایران وجود ندارد. که این امر خود یک فرصت شغلی است. اگر میتوانید هزینه طراحی یک سایت همکاری در فروش را بپردازید، میتوانید با جذب نیروی کار و کارفرما به سایت، سودهای هنگفتی کسب کنید. این روش ها بدلیل تازگی در ایران بسرعت رشد خواهند کرد. ولی پیشنهاد ما این است که بدون یک مشاوره حرفه ای کار را شروع نکنید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

وبلاگ ها

وبلاگها مانند سایت ها میتوانند برای شما از طریق جذب تبلیغات درآمد زایی کنند. وبلاگ ها اکثرا رایگان هستند و این مزیت باعث میشود که بتوان راحتتر از آنها کسب درآمد کرد. وبلاگهای ایرانی در قوانین خود استفاده تبلیغاتی از وبلاگ های رایگان را ممنوع کرده اند. ولی میتوان با هزینه اندکی نسخه ای برای فعالیت های تجاری تهیه کرد.

وبسایت ها

برخلاف وبلاگ ها، وبسایت ها این امکان را دارند که بدون هیچ گونه محدودیتی در آنها تبلیغات کنید. هزینه طراحی یک سایت این چنینی چندان بالا نیست.

کسب و کارهای وابسته به اینترنت

امروزه کسب و کارهای زیادی هستند که بصورت وابسته با اینترنت انجام میشوند. تایپ و ترجمه از گسترده ترین مثالهای این مورد است. خود تایپ و یا ترجمه ارتباطی با اینترنت ندارد ولی امروزه شما براحتی از هر شهری میتوانید از یک ناشر تهرانی متنی برای ترجمه و تایپ دریافت کنید.

 

کسب درآمد از تحقیق

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/ 

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تحقیق

سایت ها و فروم ها به مقاله برای گسترش خود نیاز دارند، میتوانید با انجام تحقیق برای آنها درآمد کسب کنید.

ایجاد کسب و کار در سایت های دیگر

امروزه بسیاری سایت های اینترنتی وجود دارند، که به شما امکان عرضه کالا و خدمات را میدهند. میتوانید در این سایت ها کالا و خدمات خود را به فروش بگذارید. نکته : شما میتوانید با یک هزینه مقرون به صرفه خود صاحب چنین سایتی شوید؛ و دیگران در آن کالا و خدمات خود را عرضه می کنند.

ایجاد یک فروشگاه اینترنتی

افراد بسیاری در ایران و سراسر دنیا با ایجاد فروشگاه های اینترنتی توانسته اند کسب و کار های اینترنتی خانگی موفقی راه بی اندازند. منظور ما صرفا فروشگاه ههایی نیست که کالا عرضه می کنند. تبلیغ برای هر کسب و کار خانگی در اینترنت میتواند، در این دسته قرارگیرد. امروزه در سطح اینترنت انواع مختلف این قبیل فروشگاه ها را مشاهده می کنیم. افرادی که در خانه انواع البسه ترک را عرضه می کنند و برای فروش مستقیم و یا تبلیغ کالای خود از سایت های شخصی استفاده می کنند. تا افرادی که خدماتی مانند آرایش بانوان را در منزل انجام میدهد (در این دسته خدمات ناخن در ایران رونق بیشتری از سایر خدمات آرایشی داشته است) در این دسته قرار میگیرند.

ارائه خدمات به دیگر سایت ها

یکی از راحتترین روش های کسب درآمد از اینترنت ارائه خدمات به سایت های موجود است. بسیاری از دارندگان سایت در ایران فاقد زمان و یا سواد لازم برای گرداندن سایت خود هستند. براحتی میتوانید با صرف وقت از این سایت ها درآمد کسب کنید. محتوا گذاری، ویرایش عکس و تولید فیلم از جمله خدماتی است که براحتی میتوان آنها را در سطح اینترنت فروخت.

کسب درآمد از کارهای خرد اینترنتی

اگر از جمله افرادی هستید که ساعت ها وقت خود را در اینترنت صرف می کنید و روی عکس ها و متن دیگران کامنت میگذارید و یا با اصلاح مطالب ویکی پدیا می پردازید. سایت هایی وجود دارند که برای انجام این امور به کمک نیاز دارند، براحتی میتوانید برای انجام این قبیل کارها درآمد کسب کنید.

معلم مجازی

حتما شما هم شروع فعالیت معلم های مجازی در اینترنت را مشاهده کرده اید. اگر بتوانید آموزشی ارائه دهید براحتی میتوانید با اینترنت از این قابلیت درآمد کسب کنید. امروزه در ایران مادران وقت بسیار کمی برای کودکان خود دارند و مدارس بیشتر تکالیف کودکان را به منزل موکول می کنند. اگر در زمینه آموزش دروس ابتدایی و راهنمایی مهارت دارید این خلاء آموزشی براحتی میتواند برای شما درآمد زایی بالایی داشته باشد.

 

بازاریابی برای کسب درآمد از خانه

 

فروش کالای تولید شده دیگران در اینترنت

نکته ای که باید در این خصوص متذکر شویم این است که شرکت هایی که اکنون در این زمنیه فعالیت گسترده ای دارند. اغلب بصورت بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند. اگر قصد دارید کالای تولید شده دیگران را در اینترنت عرضه کنید، مطمئن شوید درگیر شرکت های فروش شبکه ای نمی شوید. این شرکت ها عمر کمی دارند و برای فعالان خود دردسرهای بزرگی ایجاد می کنند. کارخانه های بزرگ فراوانی میتوان یافت که در عرصه اینترنت فعال نیستند، ولی کالای آنها را میتوان براحتی در عرصه اینترنت فروخت، شما میتوانید با این کارخانه ها قرارداد های خوبی برای عرضه کالایشان ببندید.

نمایندگی فروش

برای انجام اینکار از منزل لازم است که شما به صورت حضوری با مشتریان ارتباط بر قرار کنید. در غیر این صورت شرکت اصلی دلیلی برای اعطای نمایندگی فروش در شهرشما را ندارد. بنابراین اگر شرکت هایی را میشناسید، که برای فروش اینترنتی خود در شهرشما بدنبال نماینده هستند. مطمئن باشید که آنها به حضور فیزیکی شما در کنار مشتریان نیاز دارند.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 




:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: